terve.
Olen laskenut nyt 12v samalla intersportista hankitulla crazy creekillä ja kun nyt käytin sitä huollossa sanottiin, että tämän kauden jälkeen voi laudan heittää suoraan roskiin.
Oon miettinyt jos hankkisin jonkun laadukkaamman laudan, uudet siteet ja kengät.
Lauta saa maksaa n.500€ ja kengät ja siteet sitten siihen päälle.
Burton tietysti kiinnostaa, mutta ei niidenkään malleista ota selvää.
Lasken mielelläni streettiä ja "mettämäkiä".
Jos tulee mieleen jotain hintaan sopivia niin ehdottakaa !
kiitti.
uutta lautaa hankkimassa
snow-P
3
619
Vastaukset
- devun walsh
ja oon hyppinyt, laskenut metsässä ja leijapurjehtinut sillä hienosti. En kaipaa parempaa lautaa.
- lautaa enää oo,
oiskko forum destroyer vastaava:-o
http://www.blue-tomato.com/en/Freestyle-Freeride-Test/Forum-Destroyer-156-wide-08-09-Test/product.bto?category=10000&source=brand&baseProduct=39749T&brand=32
Bluetomatosta forumini ostin viitisen vuotta sitten.
- ootlaskenut..
Aika kauan oot laskenut samalla laudalla.. :D
Ittelläni on kanssa crazy creekin lauta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225154- 254338
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174