minun sorvin asennuksen puolesta?
Pyysin esirukouksia tuossa joku aika takaperin...
Nyt on sorvi omalla paikallaan (kiitos jeshua jos
rukoilitte, muutoin, haista vittu jeshua) ja
pitäisi oluen voimalla vielä kytkeä sähkökaappi
siihen kiinni.
Viitsisittekö rukoilla vielä kytkemisen onnistumista?
Rukoilitteko
9
305
Vastaukset
...sähköasentajan kuuluisat viimeiset sanat: " Kyllä minä tiedän, missä virtaa on...ja missä eiZZZZZZZZZZZZZHHHHHHHHHHH"
mutta ihan vakavasti otettuna, otetaan kirkon seinästä itse arkkiperkele ja pyydetään siltä apua Retron kytkentään, niin plussat ja miinukset menee oikein.:-D)))))))))))))))))
- Hieno homma!
Ja eikun lastuvirtaa pukkaa?Pistätkö ihan oman bisneksen pystyyn vaiko harrastuspohjalta olet liikkeellä?Joka tapauksessa kiitos jeshua että jelppasit harrasta palvelijaasi Retroa kuten viimeisimmässä rukouksessani vaadin!
- Retrohetero
on puolikaupallisessa käytössä, itse yritystoiminta
liittyy kyllä koneistusalaan. Retrohetero kirjoitti:
on puolikaupallisessa käytössä, itse yritystoiminta
liittyy kyllä koneistusalaan.>>Koneet
Retrohetero on puolikaupallisessa käytössä, itse yritystoiminta
liittyy kyllä koneistusalaan.- Retrohetero
Jumalanhullu kirjoitti:
>>Koneet
Retrohetero on puolikaupallisessa käytössä, itse yritystoiminta
liittyy kyllä koneistusalaan.Minulla on sen verran hyvä liikeidea, että
uskon tämän kannatavan niin minulle, kuin
asiakkaille. Jos tuo Finnvera vielä rahoittaisi
minun settejä parilla kympillä, niin ei olisi
mitään ongelmaa (nyt on rahoituksen kanssa
pieniä probleemia)... - H3mmo
Retrohetero kirjoitti:
Minulla on sen verran hyvä liikeidea, että
uskon tämän kannatavan niin minulle, kuin
asiakkaille. Jos tuo Finnvera vielä rahoittaisi
minun settejä parilla kympillä, niin ei olisi
mitään ongelmaa (nyt on rahoituksen kanssa
pieniä probleemia)...Joo sellaista se on nyt joka paikassa rahoituksen kanssa, mutta luulisi, että Finnveralta parikymppiä heltiää kun lyöt liikeideaa pöytään. Onhan näitä sitten kaikenlaisia muitakin rahoituskeinoja, mutta niissä menee yleensä yli puolet osakkeista, kuvitteellinen sielu ja vasen kives rahoittaja firmalle.
Niin sulla on siellä CNC-kone. Saako muuten kysyä missä päin tämä firmasi vaikuttaa. Ei tarvitse tietenkään pistää mitään tarkkaa paikkaa jos et halua, mutta heitä nyt edes lääniä. - Retrohetero
H3mmo kirjoitti:
Joo sellaista se on nyt joka paikassa rahoituksen kanssa, mutta luulisi, että Finnveralta parikymppiä heltiää kun lyöt liikeideaa pöytään. Onhan näitä sitten kaikenlaisia muitakin rahoituskeinoja, mutta niissä menee yleensä yli puolet osakkeista, kuvitteellinen sielu ja vasen kives rahoittaja firmalle.
Niin sulla on siellä CNC-kone. Saako muuten kysyä missä päin tämä firmasi vaikuttaa. Ei tarvitse tietenkään pistää mitään tarkkaa paikkaa jos et halua, mutta heitä nyt edes lääniä.vaikuttaa Lahdessa päin. CNC-Sorvausta ja
jyrsintää, ja kaikkea mekatroniikkaa
koneisiin liittyen olisi tarjolla järkeviin
hintoihin. Mulla kun ei noita juoksevia kuluja
ole, niin voin tehdä sopivaan hintaan mitä tahansa.
Löytyy osien suunnittelusta/hankinnasta CAMiin,
ja huolto/modernisointi-konsultointiin palveluja...
Auttaa.
Käyn tuossa kylillä etsimässä muutaman hihhulin ja pakotan ne polvilleen rukoilemaan asian tiimoilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162077MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911174
- 941144