Mikä vaivaa poikia. Ne ei kykene kuin ammattikouluun. Kohta kaikki akateemiset virat
ovat tyttöjen hallussa.
Mikä vaivaa poikia?
5
537
Vastaukset
- ei ylioppilas
Mikä vika ammattikoulussa on?
Olen suorittanut
- ammattikoulussa automaatiotekniikanlinjan
- kauppaopiston & datanomitutkinon
- AMK-tutkinnon tietotekniikasta
- kohta fil.yö tietojenkäsittelystä näin "vanhoina päivinä"
Oliko minusta siis mihinkään ilman yo-paperia?
MUTTA, se myönnän että aikuisena opiskelu ei tunnu aina sopivan omiin aikautauluihin. Minulla on myös pari vastaavan "pitkän linjan" tehnyttä kaveria.
Ehkä sitten olemme parempaa 60-luvulla syntyneiden vuosikertaa, jota tosin en usko.
Kyse lienee henkisestä moraalista.- late...
Nykyisin poikien ansioluettelo on
7 v tupakka
10v viina
11v naiset
12v hashis
13v kioskimurrot
14v "vahvat"
18v lusimaan elinkautista - ...
late... kirjoitti:
Nykyisin poikien ansioluettelo on
7 v tupakka
10v viina
11v naiset
12v hashis
13v kioskimurrot
14v "vahvat"
18v lusimaan elinkautistaPätee vain kasvattamattomiin kakaroihin. Ja liioittelit törkeästi. Pikemminkin näin:
11v. Tupakka
12v. Alkoholi
15v. Naiset, osa lusii nuorisovankilassa
18v. Huumeet, ym.
Eiköhän se oo niin että jätkät haluaa nähdä oman työn tulokset muutenkin kun jossain papereissa.. Ehkä pojat ei jaksa keskittyä kirjoihin ja kirjoituksiin :D Omakohtaista kokemusta on!
Ite olen ammattikoulussa ja jätkä olen :D Käytännön työt ovat paljon mukavempia kun tuloksen näkee niissä välittömästi..- kyllä
yhdyn nikonin ajatuksiin. sinä ope sen sijaan et ole poikamainen. olet peniksen kanssa syntynyt tyttö. ole hyvä ja mene transseksuaalisten foorumille ja vakuutu sisäisestä naisestasi ja hankkiudu sukupuolileikkaukseen. jatkot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164