- Ensirakkauteni petti ja mä petin kostoksi.
- Toinen rakkaus petti juopon/nistin ja ruman ihmisn kanssa.. monesti.
- Ihastus ennen suhteen alkua päättää jättää mut toisen takia. Heidän eronsa jälkeen ottaa yhteyttä.
- Seurustelukumppani löytää elämänsä suuren rakkauden meidän seurustelun aikana ja jättää mut
- Uusin jätti yhtäkkiä vain nalli kalliolle ja epäilen tähänkin kolmatta osapuolta.
Jos mulle juuri baarissa sanottu että "olet maailman kaunein nainen" ja sanotaan että olen hauska ja huumorintajuinen ja rento "jätkä" miesten seurassa niin mikä tässä menee mönkään???
Miten tässä voi välttyä näiltä? Nyt alkoi ahdistaa todella paljon. Homma menee aina nii aluks että mies palvoo ihan loputtomiin alkuvaiheissa, mutta sitten jättää.
Kuinka en muutu kyyniseksi?
147
27965
Vastaukset
- ellipelli
Ehkä ne ihastuu sun ulkonäköön aluksi, ja myöhemmin luonteestasi paljastuu jotain sellaista joka ei näille herroille sovikaan? Tai yksinkertaisesti nämä miehet ovat vain olleet kykenemättömiä sitoutumaan. Vaikea sanoa miten näiltä voisi välttyä, sitä tuppaa aina vetämään tietyntyyppisiä ihmisiä puoleensa jostain syystä. Mitäs jos yrittäisit edetä suhteessa seuraavan kerran vähän hitaammin? Älä lankea niiden palvontaan heti, vaikka se tuntuukin ihanalta. Tai mene sinä baarissa iskemään kiinnostavan oloinen mies, äläkä odota että ne ulkonäkökeskeiset sarjaiskijät hyökkää sun kimppuun.
- mmm,,,,
moni kakku päältä kaunis...
- Heidistä aikunen
Opettajaksi, miten niin: "Mikä Leaa vaivaa, ei enää moikkaakaan"? Vai oliko se sittenkään Minna Tsehsmenski, "kinkunsulatusjumppaa Aerobicissä Itäkeskuksessa Helsingissä"?
- DS.
No mitäs jos jättäisit ne baarit vähemmälle ja kokeilisit muita paikkoja? Ehkäpä kannattaa muutenkin pitää taukoa tässä miehen haku rallissa. Äijät nyt puhuu ainakin baareissa mitä tahansa, kun sattuvat olemaan pienessä pöhnässä. Kuinka moni niistä on päässyt sun pöksyihin jo ensimmäisellä kerralla ja muutaman kehun jälkeen?
- alkuperäinen kirjoittaja
Noniin, sain selville että löysi meidän tapailun aikana toisen! Taas kerran sama toistuu. Tää oli nyt KOLMAS kerta että näin käy. Mikä ihme tässä voi mättää? Ei myöskään läheiset ihmiseni ymmärrä tätä tilannetta.
Ja siihen baari juttuun. Mulle on tullut sanomaan että olen kaunis nainen usein mies ja vielä lopuksi häipynyt paikalta! Ei edes yritä iskeä vaan tää viimesinkin lähtee baarista vaikka olin hänelle mukava ja kiitin kohteliaasti.
Jopa nää seksinvinkujat "tajuaa" pysyy erossa musta :D :D MITÄ TÄÄ ON??? - DS.
alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:
Noniin, sain selville että löysi meidän tapailun aikana toisen! Taas kerran sama toistuu. Tää oli nyt KOLMAS kerta että näin käy. Mikä ihme tässä voi mättää? Ei myöskään läheiset ihmiseni ymmärrä tätä tilannetta.
Ja siihen baari juttuun. Mulle on tullut sanomaan että olen kaunis nainen usein mies ja vielä lopuksi häipynyt paikalta! Ei edes yritä iskeä vaan tää viimesinkin lähtee baarista vaikka olin hänelle mukava ja kiitin kohteliaasti.
Jopa nää seksinvinkujat "tajuaa" pysyy erossa musta :D :D MITÄ TÄÄ ON???Siinä sen taas näkee, ettei kauneus merkitse juurikaan mitään. Nätti naama ja timmi kroppa, ei kerro ihmisen henkisestä puolesta vielä mitään. Yleinen käsitys kauniista naisista on aina se, että ovat joko varattuja, tai sitten niin itseään täynnä, että sellaisen ihmisen kanssa ei jaksaisi hullukaan. Ehkäpä sä olet jotenkin muuten ärsyttävä, lapsellinen, pinnallinen, pissismäinen, et kovinkaan fiksu ja sen sellaista.
- saksanseisoja30
Jopa nää seksinvinkujat "tajuaa" pysyy erossa musta :D :D MITÄ TÄÄ ON???...sitten olla PELOTTAVAN kaunis... ei tuohon oo muuta selitystä... onpas Onkelma :/
- se on niin
Jopa nää seksinvinkujat "tajuaa" pysyy erossa musta :D :D MITÄ TÄÄ ON???miehet pelkäävät kauniita naisia,
tuntevat itsensä heikoiksi,
monesti aivan suotta. - michaelin käsikirja
Jopa nää seksinvinkujat "tajuaa" pysyy erossa musta :D :D MITÄ TÄÄ ON???siitä löytyy vastaus.
- hmm...
Jopa nää seksinvinkujat "tajuaa" pysyy erossa musta :D :D MITÄ TÄÄ ON???En usko että sussa on mitään vikaa.. tuota sattuu koko ajan kaikille muillekin, älä huoli.. ihmiset on ihmisiä eikä nykyään enää tapailua useinkaan ajatella niin vakavasti.. useat tuttavani tapailevat joka tapauksessa montaa yhtä aikaa. Heidän kaikkien aiemmat poikaystävät ovat yrittäneet baarissa iskeä minua.. tämä ei johdu siitä että olisin mitenkään hyvännäköinen mutta ihmiset vaan pettää hirveästi, varsinkin humalassa... kyllä kaikkein kauneimmillekin kavereilleni on sattunut vaikka mitä paskaa, ohareita ja pakkeja jne.. sellasta se vaan on.
Sinulla on ollut huonoa tuuria, ei kannata lannistua! =) - AnjaI
Jopa nää seksinvinkujat "tajuaa" pysyy erossa musta :D :D MITÄ TÄÄ ON???Olisiko niin, että keskityt liian paljon kauneutesi ylläpitoon? Olet liian täydellinen, kuin barbie -nukke. Kaunis mutta "kova". Mies haluaa lämpimän pehmeän naisen kainaloonsa ilman kaiken maailman pakkeleita. Kun loppujen lopuksi sillä ulkoisella kauneudella ei ole mitään merkitystä, vain sisäisellä lämpimyydellä, sielukkuudella.
- jansku KeskiSuomesta
Jopa nää seksinvinkujat "tajuaa" pysyy erossa musta :D :D MITÄ TÄÄ ON???Kysy suoraan miehiltä tietyn ajan kuluessa oletko valmis edistymään suhteessa ja ehjkäpä sitoutumaan ja keskustlelkaa toistenne heikoista puolista`?
- jansku KeskiSuomesta-katso ...
DS. kirjoitti:
Siinä sen taas näkee, ettei kauneus merkitse juurikaan mitään. Nätti naama ja timmi kroppa, ei kerro ihmisen henkisestä puolesta vielä mitään. Yleinen käsitys kauniista naisista on aina se, että ovat joko varattuja, tai sitten niin itseään täynnä, että sellaisen ihmisen kanssa ei jaksaisi hullukaan. Ehkäpä sä olet jotenkin muuten ärsyttävä, lapsellinen, pinnallinen, pissismäinen, et kovinkaan fiksu ja sen sellaista.
kyllä monesti tässä ajassa ihmiset erehtyy toisistaan eikä tiedä mitä haluaa ja kenen kanssa haluaa ja haluaako yleen sä ollenkaan mitään pitempiaikaista- toisille voi olla muuten vaan kivaa pitää listaa monta on saanut iskettyä naista tänä vuonna ..
- Totuus nurin
Jopa nää seksinvinkujat "tajuaa" pysyy erossa musta :D :D MITÄ TÄÄ ON???Onko kuitenkin niin, että todellisuudessa ja miesten silmissä oletkin "ruma rahkapiirakka" jota miehet käväisevät kehumassa a) saadakseen pimplua b) kun eivät kehtaa kertoa totuutta. Noin sinä olet tuudittautunut uskomaan olevasi kaunis, vaikka olet korkeintaan tavallisen näköinen. Ja jotain TODELLA pahaa luonnevikaisuutta sinusta on pakko löytyä. Muuten ei yksikään mies käyttäytyisi noin. Kenellä hyvänsä raksuttaisi ja lujaa, jos noinkin liukuhihnalla miehet pettävät ja jättävät. Ei tunnu todelliselta. Kirjoituksesi on luultavasti heikolla itsetunnolla varustetun naikkosen huomionkipeä tilitys "säälikää ja kehukaa minua" teemassa.
- huoksista
Jopa nää seksinvinkujat "tajuaa" pysyy erossa musta :D :D MITÄ TÄÄ ON???Tuttu juttu
- Varma vinkki
Miehen kannalta pettämiskuvio/jättämiset menee vain näin: Sun pitää olla paljon tasokkaampi kuin miehesi,niin silloin se ei edes uskalla pettää. Sillä on vain liikaa menetettävää. Muuten se alkaa vaan jossain välissä hakee parempaa. Mies kun vaan on mies.
- Tuntuu tutulta
Sinun kirjoituksessa saatta olla erittäin paljon perää.. Näin se varmasti menee, valitettavasti.
Jotta nainen voi pitää miehen, täytyy hänen tyytyä "tasoaan alempana olevaan", sillä jos olet tasavertainen tai "alempana" suhteessa mieheen, lähtee mies etsimään uutta valloitusta jossain vaiheessa.
Nuo hipsuissa olevat sanat tuntuu tosi pahalta kirjoittaa, itse en haluaisi ajatella ihmisistä noin, mutta minkäs teet..
Eli vaikka olisit nätti / kaunis ja fiksu nainen, niin etsi itsellesi ruma ja tyhmä mies, sen saat pitää.
Toivottavasti nämä "tasokkaammat" miehet sitten jossain vaiheessa heräävät yksinäisyyteen kun rumat ja tyhmät on vieneet niiltä kaikki hyvät naiset! - xxxxxxx
Tuntuu tutulta kirjoitti:
Sinun kirjoituksessa saatta olla erittäin paljon perää.. Näin se varmasti menee, valitettavasti.
Jotta nainen voi pitää miehen, täytyy hänen tyytyä "tasoaan alempana olevaan", sillä jos olet tasavertainen tai "alempana" suhteessa mieheen, lähtee mies etsimään uutta valloitusta jossain vaiheessa.
Nuo hipsuissa olevat sanat tuntuu tosi pahalta kirjoittaa, itse en haluaisi ajatella ihmisistä noin, mutta minkäs teet..
Eli vaikka olisit nätti / kaunis ja fiksu nainen, niin etsi itsellesi ruma ja tyhmä mies, sen saat pitää.
Toivottavasti nämä "tasokkaammat" miehet sitten jossain vaiheessa heräävät yksinäisyyteen kun rumat ja tyhmät on vieneet niiltä kaikki hyvät naiset!Tosiaan noissa viesteissä voi olla vinha perä, mutta toisaalta herättää heti ajatuksen "katkerasta piipityksestä"!
Ilman naista ei kuitenkaan ole hyvä elää ja toisaalta roolisidonnaisuus lie isiemme päänsärky. Se että suhde kaatuu on varmmankin monen kirjava kokonaisuus. En oikein usko, että sellaista yhtälailla ja aina pätevää yhteistä polkua onkaan. Eli rohkeasti vain suhteeseen. Se parisuhdeonni kun jossain varmasti on. Ei ole syytä kyynistyä! - ja huomasin
Tuntuu tutulta kirjoitti:
Toivottavasti nämä "tasokkaammat" miehet sitten jossain vaiheessa heräävät yksinäisyyteen kun rumat ja tyhmät on vieneet niiltä kaikki hyvät naiset!oon mies.olen kylläkin sinkku,mutta täytyy myöntää et tuo varmasti pitää paikkaansa,että ole tasokkaampi kuin miehesi,ehkä se toimii toisinkin päin.tiedän kyllä naisiakin jotka pettää
- janzss
Ei toimi, voi jopa yllyttää miestä pettämään. Mikäli nainen on huomattavasti tasokkaampi kuin mies, on mies tavallaan koko ajan lähtökuopissa. Tämä kun ajattelee, että nainen jättää heti kun vaan parempi mies ilmestyy kuvioihin.
Tässä tulee kyseeseen ns. kauniin naisen kirous. Monet miehet eivät edes halua liian tasokasta naista, koska heistä tuntuu, että joutuvat jatkuvasti todistamaan omaa erinomaisuuttaan kaiken maailman alfaurosten liehitellessä neitoa.
Eräissä tutkimuksissakin on todettu, että ihmiset ovat onnellisimmillaan suunnilleen samantasoisen kumppanin kanssa. - ole lähtökuopissa
janzss kirjoitti:
Ei toimi, voi jopa yllyttää miestä pettämään. Mikäli nainen on huomattavasti tasokkaampi kuin mies, on mies tavallaan koko ajan lähtökuopissa. Tämä kun ajattelee, että nainen jättää heti kun vaan parempi mies ilmestyy kuvioihin.
Tässä tulee kyseeseen ns. kauniin naisen kirous. Monet miehet eivät edes halua liian tasokasta naista, koska heistä tuntuu, että joutuvat jatkuvasti todistamaan omaa erinomaisuuttaan kaiken maailman alfaurosten liehitellessä neitoa.
Eräissä tutkimuksissakin on todettu, että ihmiset ovat onnellisimmillaan suunnilleen samantasoisen kumppanin kanssa.en usko miehenä tuohon ollenkaan. Tuskin mies uskaltaa pettää, koska on liian paljon menetettävää. Muutenkin pidän noita juttujasi lähinnä naisten höpöhöpö-juttuina.. Huonoitsetuntoinen ei ehkä uskalla ottaa liian kaunista naista, jos nainen antaa vähänkin viitteitä mahdollisesta kevytkenkäisyydestään, mutta jos nainen ilmaisee selkeästi, että se haluaa tämän miehen niin erittäin epätodennäköistä, että mies ei sitä huoli.
Hyväitsetuntoiselle se ei nyt ole varmasti mikään ongelma. - Nimetön
janzss kirjoitti:
Eräissä tutkimuksissakin on todettu, että ihmiset ovat onnellisimmillaan suunnilleen samantasoisen kumppanin kanssa.Joku idiootti keksi tuolla muutama viesti sitten, että naisen pitäisi olla "tasokkaampi". Mitähän lienee tarkoittanutkin sitten tasokkaalla... Juttu on ikäväkyllä juurikin niin kuin tämä janzzs kirjoitti, että mies kokee alemmuutta jos nainen on "tasokkaampi". Miehet pelkäävät itseään älykkäämpiä naisia. Kaunis vielä menee, jos on tarpeeksi nöyryytettävä, ettei kilpaile miehen egon kanssa.
Kerron kaksi esimerkkiä menneisyydestä: 1. Olin seitsemäntoista ja tein mallin hommia. Kerran satuin kuulemaan, kuinka silloinen poikaystäväni kännissä selitti kaverilleen, että haluaa ihan tavallisen näköisen ja tavanomaisen tytön, ettei tarvitse koko ajan pelätä, että se jättää. Niin tämä poika sitten jättikin minut viikon kuluttua ja alkoi seurustelemaan turvallisen tytön kanssa. Olin ihan hajalla - ja tämä poika josta on varttunut jo keski-ikäinen mies haikailee edelleen perääni.
2. Kolme vuotta sitten luulin löytäneeni elämäni miehen. yhtäkkiä olinkin aivan liian menestyvä, koulutettu ja hän koki ettei ole tarpeeksi, vaikka olin yritin kaikin tavoin kannustaa häntä ja itse jättäytyä taka-alalle. Kaikkein surullisintä on se, että hän oli oikeasti todella lahjakas, muttei uskonut itseensä - eikä minuun, vaan hankki helpon naisen. Nyt sitten katuu ja haluaisi taas samoihin lakanoihin...
On harvinaista löytää niin tervettä suhdetta joka ei perustu jonkin laiseen valta-asemaan tai kilpailuun. Niitä suhteita kutsutaankin sielunkumppanuudeksi.
Tiedän, että kirjoituksen aloittajan sydän on karrella, siksi tämä tarinani on laiha lohtu. Rakkauden kaipuussaan yleensä vielä kuuntelee kaikkia idiootteja ja uskoo, että omassa luonteessa on jotain vikaa... Ei ole. Vika on siinä, että oikea ei ole tullut kohdalle. Mulle se sitten tuli. Parempi oikea myöhään, kuin väärä liian aikaisin. Älä tyydy siis kompromisseihin! :) - sanon minä
Nimetön kirjoitti:
Joku idiootti keksi tuolla muutama viesti sitten, että naisen pitäisi olla "tasokkaampi". Mitähän lienee tarkoittanutkin sitten tasokkaalla... Juttu on ikäväkyllä juurikin niin kuin tämä janzzs kirjoitti, että mies kokee alemmuutta jos nainen on "tasokkaampi". Miehet pelkäävät itseään älykkäämpiä naisia. Kaunis vielä menee, jos on tarpeeksi nöyryytettävä, ettei kilpaile miehen egon kanssa.
Kerron kaksi esimerkkiä menneisyydestä: 1. Olin seitsemäntoista ja tein mallin hommia. Kerran satuin kuulemaan, kuinka silloinen poikaystäväni kännissä selitti kaverilleen, että haluaa ihan tavallisen näköisen ja tavanomaisen tytön, ettei tarvitse koko ajan pelätä, että se jättää. Niin tämä poika sitten jättikin minut viikon kuluttua ja alkoi seurustelemaan turvallisen tytön kanssa. Olin ihan hajalla - ja tämä poika josta on varttunut jo keski-ikäinen mies haikailee edelleen perääni.
2. Kolme vuotta sitten luulin löytäneeni elämäni miehen. yhtäkkiä olinkin aivan liian menestyvä, koulutettu ja hän koki ettei ole tarpeeksi, vaikka olin yritin kaikin tavoin kannustaa häntä ja itse jättäytyä taka-alalle. Kaikkein surullisintä on se, että hän oli oikeasti todella lahjakas, muttei uskonut itseensä - eikä minuun, vaan hankki helpon naisen. Nyt sitten katuu ja haluaisi taas samoihin lakanoihin...
On harvinaista löytää niin tervettä suhdetta joka ei perustu jonkin laiseen valta-asemaan tai kilpailuun. Niitä suhteita kutsutaankin sielunkumppanuudeksi.
Tiedän, että kirjoituksen aloittajan sydän on karrella, siksi tämä tarinani on laiha lohtu. Rakkauden kaipuussaan yleensä vielä kuuntelee kaikkia idiootteja ja uskoo, että omassa luonteessa on jotain vikaa... Ei ole. Vika on siinä, että oikea ei ole tullut kohdalle. Mulle se sitten tuli. Parempi oikea myöhään, kuin väärä liian aikaisin. Älä tyydy siis kompromisseihin! :)miehenä. Vain harvassa tapauksessa noin kuin sanoit, suurimmassa osassa ihan päinvastoin.
Tuo ylimielinen asenteesi muuten karkottaa miehiä. Ja toinen se, että jos on koulutettu, mutta nainen on aina töissä niin mitä sellaisella naisella tekee, jos sitä ei edes nää koskaan ja sillä ei ole myöskään huipputulot. Ei mitään.
Tuo on naisten keksimää täyttä paskaa!!!, sanon minä. - minulla
Nimetön kirjoitti:
Joku idiootti keksi tuolla muutama viesti sitten, että naisen pitäisi olla "tasokkaampi". Mitähän lienee tarkoittanutkin sitten tasokkaalla... Juttu on ikäväkyllä juurikin niin kuin tämä janzzs kirjoitti, että mies kokee alemmuutta jos nainen on "tasokkaampi". Miehet pelkäävät itseään älykkäämpiä naisia. Kaunis vielä menee, jos on tarpeeksi nöyryytettävä, ettei kilpaile miehen egon kanssa.
Tiedän, että kirjoituksen aloittajan sydän on karrella, siksi tämä tarinani on laiha lohtu. Rakkauden kaipuussaan yleensä vielä kuuntelee kaikkia idiootteja ja uskoo, että omassa luonteessa on jotain vikaa... Ei ole. Vika on siinä, että oikea ei ole tullut kohdalle. Mulle se sitten tuli. Parempi oikea myöhään, kuin väärä liian aikaisin. Älä tyydy siis kompromisseihin! :)Samaa mieltä, samankaltaisia kokemuksia! Ne ani harvat älykkäät ja ihanat miehet, jotka uskaltautuvat suhteeseen kauniin ja älykkään naisen kanssa, lopettavat, koska eivät usko itseensä ja siihen, että kumppani voisi olla tosissaan. Ikävä kyllä ne eivät ole riittävän tunneälykkäitä huomatakseen, että tytön sydän särkyy prosessissa parantumattomasti.
- vesuvius
minulla kirjoitti:
Samaa mieltä, samankaltaisia kokemuksia! Ne ani harvat älykkäät ja ihanat miehet, jotka uskaltautuvat suhteeseen kauniin ja älykkään naisen kanssa, lopettavat, koska eivät usko itseensä ja siihen, että kumppani voisi olla tosissaan. Ikävä kyllä ne eivät ole riittävän tunneälykkäitä huomatakseen, että tytön sydän särkyy prosessissa parantumattomasti.
Kunhan te "nätit/kauniit" naiset vain haaveilette moisesta!:) Ei pahalla, mutta kokemuksesta voin sanoa, että suurimmalla osalla edellämainituista jonkinlaisia ongelmia lähinnä itsensä kanssa, eli suhteessa "kauneuteensa". En tarkoita yleistää, mutta...
- Nimetön
sanon minä kirjoitti:
miehenä. Vain harvassa tapauksessa noin kuin sanoit, suurimmassa osassa ihan päinvastoin.
Tuo ylimielinen asenteesi muuten karkottaa miehiä. Ja toinen se, että jos on koulutettu, mutta nainen on aina töissä niin mitä sellaisella naisella tekee, jos sitä ei edes nää koskaan ja sillä ei ole myöskään huipputulot. Ei mitään.
Tuo on naisten keksimää täyttä paskaa!!!, sanon minä....mutta kummalle tarkoitit tuon paskan puhumisen, minulle vai keskustelun aloittaneelle?
Ei pidä yleistää, vaikka itse sorruinkin siihen. Miehet ja naiset tekevät yhtä lailla virheitä. Terve suhde suhde vaatii kummaltakin sitä, ettei tarvitse korostaa itseään toisen yli, eikä puuttua niihin virheisiin (koska kaikilla meillähän niitä on).
Mitä ylimielisyyteen tulee, niin mielestäni vastaukseni ei lainkaan ollut ylimielinen, kerroin vain tapahtuneen. Itsetunto sitävastoin on vaihteleva mielentila, eikä suinkaan stabiili olotila. Jokaisella meistä kun on ne heikot kohdat.
Huomaatko muuten kuinka puhut ristiriitaisesti? Ensin sanot että päinvastoin ja sitten jo mollaat, että koulutetut naiset on koko ajan töissä, ja mitä ihmettä tulot liittyvät suhteen toimivuuteen??? Töissä olo on ikävä kyllä meidän jokaisen veronmaksajan pakko. Varhaiseläkeläiset on sitten ihan toinen juttu. Ja kyllä sen ymmärrän, että sen myötä voi itsetunto mennä jos ei ole rahaa eikä työtä joka kiinnostaa.
Elämä vain on tasapainottelua työn ja perheen välillä, tai ainakin naiset sitä kovasti murehtivat. Tosin en kyllä ole kovin montaa kertaa kuullut miehen sellaista murehtivan kuinka yhdistää perhe ja ura... ;)) - Nimetön
vesuvius kirjoitti:
Kunhan te "nätit/kauniit" naiset vain haaveilette moisesta!:) Ei pahalla, mutta kokemuksesta voin sanoa, että suurimmalla osalla edellämainituista jonkinlaisia ongelmia lähinnä itsensä kanssa, eli suhteessa "kauneuteensa". En tarkoita yleistää, mutta...
...kuitenkin harrastat. Sekä miehissä että naisissa on ulkonäköongelmaisia. Välillä kannattaisi katsoa ja kuunnella sen kovaäänisen kauniin naisen/miehen kaveria, sillä voi olla paljon enemmän sanottavaa. Näin toimin - ja löysin elämäni miehen. Tärkeintä ei ole se mitä näkee silmillään, vaan se mitä näkee sydämellään. Sen tiesi jo Pikku-Prinssin kirjoittaja. Miksi se sitten on niin vaikeaa? Siksi, koska naiset/miehet kuvittelevat, että on joku heidän "tyylisensä", eivätkä ole vastaanottavaisia eli valmiita kohtaamaan ihmistä omana itsenään vaan valmiina olettamuksena.
- Narsisti
Hiljainen rakkaus on vakaa ja seisoo vankkana rinnalla vielä vuosienkin päästä.
Itse en ole sellainen, vaan usein sorrun palvomaan naista.
Todellisuudessa käytökseni takana on toive kuulla samoja mairittelevia sanoja häneltä. Kun sanat loppuvat häneltä niin loppuu myös suhdekin. - dsadsadsa
Mieti. On komea jätkä joka saa naisten ihailua joka puolella. Sitten kun komeaan jätkään tutustuu, niin se osoittautuu tosi mukavaksi mimmiksi. Sytyttääkö seksuaalisesti? Ehkä aluksi jollain tasolla, mutta lopulta saatat kokea jätkän kilpailijaksi itsellesi.
En halua loukata, mutta itse kierrän sellaiset naiset kaukaa joilla on hyvän jätkän maine. Pitkässä juoksussa jatkuva kilpailu nimittäin vie voimat.- "mukava N (jätkä)
Olen itse hieman rento,huumorintajuinen,"flirttailija"ja ollut miesten kanssa töissä.Sieltä kai tyyli tulee,vaikka olenkin naisellinen,kaunis nainen.
Ei kannata sekaantua ns.samanoloiseen ihmiseen,koska siitä tosiaankin tulee kilpailusuhde joka suhteessa.Ennenpitkään molemmat tukehtuu siihen. - "jätkä"
"mukava N (jätkä) kirjoitti:
Olen itse hieman rento,huumorintajuinen,"flirttailija"ja ollut miesten kanssa töissä.Sieltä kai tyyli tulee,vaikka olenkin naisellinen,kaunis nainen.
Ei kannata sekaantua ns.samanoloiseen ihmiseen,koska siitä tosiaankin tulee kilpailusuhde joka suhteessa.Ennenpitkään molemmat tukehtuu siihen.Kantsii vaihtaa tyyliä...ettei käy kuten mulle 45v....enää ei jaksa edes äijiä kun ne on tässä iässä kaikkee muuta kuin äijiä...joten älä jää "jätkälinjalle"
- Tasokas nainen
Kyllä se niin on, että tasokkaita naisia tavalliset miehet pelkäävät. Itse olen tohtorikoulutuksen omaava sinkkunainen. Kuulemma hienostuneen näköinen eli hyvin pukeutuva ja itsestään huoltapitävä. Tulen toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa.
Mutta.. miehet pelkäävät minua. Muutaman kerran sanottu suoraan sokkotreffeillä, että jos olis tienny minun olevan noin korkeassa asemassa, ei olis tullu. Melkein niiltä sijoiltaan lähtenyt sitten menemään.. että silleeen...
Se on taas eri asia, miten me määritellään tasokkuus. Onko se kauneutta, älykkyyttä, viisautta vai niiden yhdistelmä. Onko se tasokkuus sitä, että on lämmin ihminen, jolla sydän paikallaan. Se näyttäisi olevan katsojan "silmissä" eli kukin katsoo sen omalla tavallaan ja omiin arvoihinsa nojautuen.
Jotenkin tuntuu, että aloittaja on ollut vääränlaisten miesten kanssa tekemisissä. Toisaalta voi olla, että hän yliarvostaa itsensä.
Tiedäpä ja otapa noista selvä! Ihmisen mieli kun on niin ihmisestä itsestään ja jopa tilanteesta riippuva..
Että silleen! Mä jätin sokkotreffailun .. ja katson josko joskus joku mua varten oleva ihmisen tulisi elämän poluillani vastaan.. Aivan sama onko suomalainen vai ulkomaalainen..
- Herkkä itsevarma
Jos itse et käyttäydy mitenkään huonosti, niin älä syytä itseäsi. Kokemuksestani kerron, että hyvin paljon miehet ihastuvat ulkonäöltään kauniiseen naiseen, mutta jos heillä sattuu olemaan hiukankin liian heikko itsetunto, niin vetäytyvät pois ja etsivät vähemmän kauniin.
Mutta jos koet, että sinulla on hiukan liian heikko itsetunto, et arvosta riittävästi itseäsi, tai olet hiukan ujo (hyvin monet kauniit naiset ovat oikeasti ujohkoja, vaikka ylpeiksi luullaan), mieti, mitä voisit tehdä toisin. Eli älä ainakaan alkuun lupaa, mitä et pysyt pitämään. Odota kiinnostuksen syvenemistä, anna miehen kaikessa rauhassa tutustua sinuun. Jos mies vonkaa seksiä ennen kuin olet valmis siihen, anna miehen mennäkin. Sellaiseen ei kannata aikaansa tuhlata! - Valmistunut.
Kyllä siperia opettaa kun ikää karttuu. Jos ei tule kyyniseksi on päässä vikaa.
- on osoitus
heikkoudesta.
Näin se yleensä valitettavasti menee...
- liian kiltti!
Koskaan ei saa olla liian kiltti!
Kilttien ihmisten yli kävellään ikävä kyllä! Ihmisessä pitää olla aina tietty aste sitä röyhkeyttä. Älä ole liian kiltti!- kiltti tyttö
Ehkä olet liian kiltti, tai sitten sinulla on liian kova tarve miellyttää kaikkia ihmisiä ja pyrit muuttumaan kulloistenkin toiveiden mukaiseksi. Ihmisellä täytyy olla myös oma tahto ja juuri se pieni särmä tekee ihmisestä mielenkiintoisen ja haluttavan. Haasteita tarvitaan, liian helppo käy tylsäksi ja arkiseksi.
Mitä jos olisit vain oma itsesi? Ei kaikkia ihmisiä voi eikä tarvitse miellyttää, eikä jokaisen tarvitse sinusta pitää.
- MMM
Jos miehesi aina jättävät sut niin voiko käytöksessäsi olla vikaa ? Ole rehellinen.
- Jättäjä täydellinen? hehe.....
että aina vaan rakastuu ns. renttuun. Sitähän tosiaan tuppaa yleensä ihastumaan saman tyyppisiin ihmisiin, ainakin itseni kohdella olen huomannut. Mullakin on ollut samanlaisia kokemuksia, mutta enemmän toisenlaisesta käyttäytymisestä. Mies hurmaa sanoilla ja teoilla, että olen kaunis ja ihana, tätä jatkuu jonkin aikaa ja sitten yhtäkkiä ei olekaan enää suhdetta. Ei siinä mitään pettämistä ole ollut, tosin molempien elämäntilanteetkin vaikuttavat.
Olen myös kuullut joskus tästä "sitoutumiskammosta", mutta nämä kaverit eivät nyt vain yksinkertaisesti halua oikeasti sitoutua, vaikka mukamas yrittävätkin. Parisuhde voi olla hyväkin, mutta silloin he näkevät sen vain kahleina. Pari kuukautta ja eikös ala ahdistaa, mutta eivät aina edes uskalla sanoa siitä mitään ennen kuin ero on heidän silmissään ainut vaihtoehto. Silloin naisessa tuskin on mitään vikaa, mies luuli vain voivansa elää parisuhteessa ja toisin kävi. Tällöin mies ei ollut sinulle oikea ja anna mennä. Monestihan mies saattaa jälkikäteen herätä ja ottaa yhteyttä, mutta siinä vaiheessa voi vain miettiä, mitä tuli tehtyä.
Reiluinta olisi jos mies uskaltaisi sanoa asiasta aiemmin, jos ahdistaa ja muutenkin olisi hyvä keskustella asiasta. Mutta kylmä fakta on että jos tuollainen ahdistus iskee mieheen (tai naiseen), silloin kommunikaatio ei ole todella hyvää eikä tieto jätettävälle tule tosiaan vasta, kun eropäivä on tai on käyty pettämässä. Parasta olisi rehellisyys, monet miehet luulevat että nainen menisi jotenkin rikki siitä että sanoo totuuden, mikä on asian laita. Tai muutenkin parisuhteessa voi olla joskus asioita, joista olisi hyvä puhua. Kuinka moni kuitenkaan aina uskaltaa sanoa, että "hani hei, mua nyppii sun alituinen kuorsaaminen" tms.. Eiköhän tällaiseen kommunikaation puutteeseen kaadu aika moni suhde.
Tällaisen romaanin jälkeen, pointtina oli siis että turha ajatella, että se olisi aina esim. naisen vika jos mies jättää. Että ei olisi parempaa tasoa kuin mies tai olisi nipo tai pinnallinen, pissis,... Eiköhän se vika todennäköisesti ole siinä henkilössä, joka jättää. Ehkä se jättäjä on juuri se pinnallinen ja aina parempaa etsivä. Luulee löytävänsä varmaan sen täydellisen naisen vaikka täydellisiä ihmisiä ei ole. Asukaapa jonkun kanssa yhdessä, niin viimeistään silloin huomaatte, kuinka paljon vikoja rakkaassanne on. Mutta rakkaushan on juuri sitä, että osaa katsoa näidenkin vikojen läpi. ;)
Ollaan myös mietitty kavereiden kanssa, että joko hyvät miehet ovat varattuja tai ne on kuolleet sukupuuttoon:D Kyynistä? Mayde, mutta niitä playereitä riittää, valitettavan usein miehiä. Kai sitä pitäisi mennä sinne kirjastoon, että hyvän miehen löytäisi, mutta mitäs jos ei ole ihan tällainen "kirjasto"- tyyppinen..:) Se oli hyvä neuvo, että voisit joskus kokeilla itse katsella ympärille ja kokeilla vaikka jos nappaisi. Ennen kuin playeri ehtii iskeä silmänsä sinuun. Yleensä se kuitenkin nappaa silloin kun vähiten odottaa. :D - MMM
Jättäjä täydellinen? hehe..... kirjoitti:
että aina vaan rakastuu ns. renttuun. Sitähän tosiaan tuppaa yleensä ihastumaan saman tyyppisiin ihmisiin, ainakin itseni kohdella olen huomannut. Mullakin on ollut samanlaisia kokemuksia, mutta enemmän toisenlaisesta käyttäytymisestä. Mies hurmaa sanoilla ja teoilla, että olen kaunis ja ihana, tätä jatkuu jonkin aikaa ja sitten yhtäkkiä ei olekaan enää suhdetta. Ei siinä mitään pettämistä ole ollut, tosin molempien elämäntilanteetkin vaikuttavat.
Olen myös kuullut joskus tästä "sitoutumiskammosta", mutta nämä kaverit eivät nyt vain yksinkertaisesti halua oikeasti sitoutua, vaikka mukamas yrittävätkin. Parisuhde voi olla hyväkin, mutta silloin he näkevät sen vain kahleina. Pari kuukautta ja eikös ala ahdistaa, mutta eivät aina edes uskalla sanoa siitä mitään ennen kuin ero on heidän silmissään ainut vaihtoehto. Silloin naisessa tuskin on mitään vikaa, mies luuli vain voivansa elää parisuhteessa ja toisin kävi. Tällöin mies ei ollut sinulle oikea ja anna mennä. Monestihan mies saattaa jälkikäteen herätä ja ottaa yhteyttä, mutta siinä vaiheessa voi vain miettiä, mitä tuli tehtyä.
Reiluinta olisi jos mies uskaltaisi sanoa asiasta aiemmin, jos ahdistaa ja muutenkin olisi hyvä keskustella asiasta. Mutta kylmä fakta on että jos tuollainen ahdistus iskee mieheen (tai naiseen), silloin kommunikaatio ei ole todella hyvää eikä tieto jätettävälle tule tosiaan vasta, kun eropäivä on tai on käyty pettämässä. Parasta olisi rehellisyys, monet miehet luulevat että nainen menisi jotenkin rikki siitä että sanoo totuuden, mikä on asian laita. Tai muutenkin parisuhteessa voi olla joskus asioita, joista olisi hyvä puhua. Kuinka moni kuitenkaan aina uskaltaa sanoa, että "hani hei, mua nyppii sun alituinen kuorsaaminen" tms.. Eiköhän tällaiseen kommunikaation puutteeseen kaadu aika moni suhde.
Tällaisen romaanin jälkeen, pointtina oli siis että turha ajatella, että se olisi aina esim. naisen vika jos mies jättää. Että ei olisi parempaa tasoa kuin mies tai olisi nipo tai pinnallinen, pissis,... Eiköhän se vika todennäköisesti ole siinä henkilössä, joka jättää. Ehkä se jättäjä on juuri se pinnallinen ja aina parempaa etsivä. Luulee löytävänsä varmaan sen täydellisen naisen vaikka täydellisiä ihmisiä ei ole. Asukaapa jonkun kanssa yhdessä, niin viimeistään silloin huomaatte, kuinka paljon vikoja rakkaassanne on. Mutta rakkaushan on juuri sitä, että osaa katsoa näidenkin vikojen läpi. ;)
Ollaan myös mietitty kavereiden kanssa, että joko hyvät miehet ovat varattuja tai ne on kuolleet sukupuuttoon:D Kyynistä? Mayde, mutta niitä playereitä riittää, valitettavan usein miehiä. Kai sitä pitäisi mennä sinne kirjastoon, että hyvän miehen löytäisi, mutta mitäs jos ei ole ihan tällainen "kirjasto"- tyyppinen..:) Se oli hyvä neuvo, että voisit joskus kokeilla itse katsella ympärille ja kokeilla vaikka jos nappaisi. Ennen kuin playeri ehtii iskeä silmänsä sinuun. Yleensä se kuitenkin nappaa silloin kun vähiten odottaa. :D"Eiköhän se vika todennäköisesti ole siinä henkilössä, joka jättää."
Pelimies ei yhden naisen kimpussa kauaa ole vaan vaihtaa yhden korkattuaan toiseen. On täysin naisen oma vika mikäli hän kerta kerran jälkeen löytää itsensä pelimiehen sylistä.
Tavalliselle miehelle naisen saaminen on hankalampaa eikä naista vaihdeta ihan pienen syyn takia. Jos nainen seurustelee usean tavallisen miehen kanssa ja tulee aina jätetyksi niin naisen pitäisi katsoa peliliin. Omassa käytöksessä on jotain pahasti vialla.
- on melkein
onnea, kun pelkäät kyynistyväsi parisuhteiden JÄLKEEN, minä en ole ikinä ollut parisuhteessa ja alan kyynistyä jo siitä.. kaikki miehet tuntuu haluavan sellaisen iloisen barbin, joka on kuitenkin jotenkin heitä alempana.. okei, ei yleistetä, maailmassa on mahtaviakin miehiä, jotka tosin ovat varattuja tai muuten sellaisia, joita ei ikinä kävele vastaan.. siinä sitä kyynisyyttä. Sori.
- wiwiaiiaadgd
No kyllä sää vääränlaisia miehiä valittet jos kaikki pettää. Itselläni on eräs kaveri, jonka jokainen seurustelusuhde on päättynyt pettämiseen. Hän haluaa hyvän, fiksun, uskollisen, aikuisen miehen, mutta joka kerta seurustelukumppani on keskenkasvuinen nulikka. Sekin jo kertoo jotain, jos olet seurustellut sellaisen ihmisen kanssa, joka on pettänyt sinua juopon/nistin kanssa. Fiksut ihmiset eivät hakeudu sellaisten ihmisten seuraan.
Luultavasti sellainen kiltti, rauhallinen, mukava mies ei yksinkertaisesti kelpaa sinulle. Siinä on jotain mikä häiritsee, ehkä se sellainen ei niin sanotusti "turn you on". Monet naiset alitajuisesti haluaa seurustella pahojen poikien kanssa, koska se on seksikästä, ja he kuvittelevat voivansa muuttaa sen miehen vain heitä palvovaksi unelmien poikamieheksi. Mutta näin ei käy. Koskaan. - Nimetön
Jos haluan olla kyyninen, niin aion sillon olla kyyninen!
- pääsivät
helpoimmalla. Ja naiset myös. Musta tuntuu, että parisuhteen muodostus on niin kamalan vaikeaa nykyään.
Ah miten helpolla pääsis, kun sitä vaan ottais nuijan, iskis sellasen sopivaltavaikuttavan ukkelin ja raahais tukasta luolaan. Ja se olis siit siinä. Pois turhat marinat. :D
No joo. Tää "hyvä jätkä" -kimuli hilpasee tästä hummaamaan ystävien kanssa.
- jazzz
Turha valittaa; näyttää nimittäin, että sinulla riittää vientiä. On vain ajan kysymys, koska löydät sen oikean, sinulle täydellisen miehen. Voi olla, että piankin. Sinulla ei ole hätäpäivää.
Minulla jos kenellä olisi syytä kyynistyä. Olen siis mies. Takana on yksi seurustelu, josta siitäkin aikaa jo kolme vuotta. Sen jälkeen olen pariutumismarkkinoilla saanut kylmiä pyyhkeitä päin naamaa kerta toisensa jälkeen. Olisi helppo kyynistyä ja manata kaikki naiset syvimpään helvettiin. Pakko silti vaan jatkaa eteenpäin ja uskoa, että joskus onnistaa.- koskaan käynyt
mielessä, että monet naiset eivät enää jaksa ottaa miehiä tosissaan. Minullakin, naisella, olisi paljon vientiä. Olen hyvännäköinen, fiksu ja koulutettu, ystävät aina sanovat kuinka ihana ihminen olen, ja tiedänhän sen hyväsydämisenä itsekin. Mutta silti en jaksa tutustua enää miehiin. Kai sitten olen jo kyynistynyt. En usko enää miehen ja naisen väliseen rakkauteen.
Onko siis käynyt mielessä, että ehkä nämä tapaamasi naiset ovat samalla lailla kyynistyneet kun ovat itse tulleet petetyiksi tai huonosti kohdelluiksi tai nähneet sitä tapahtuvan ympärillään? Kyllä katsos elämä opettaa. Opettaa olemaan kiintymättä siihen toiseen sukupuoleen, joka puhuu pelkästään pillusta ja huorissakäymisestä. Jos mies todella luulee, että nainen on vain panopuu ja kohtelee naista siten, niin valitettavasti ei nyt naisten ja miesten ajatukset ja toiveet tässä kohtaa millään. Kuinka luulet sitten, että tästä vielä voisi syntyä joku pariskunta ja rakkaussuhde?
Luulin jo olleeni valmis tapaamaan uusia miehiä oltuani sinkku jonkun aikaa edellisen suhteen päätyttyä. Mutta valitettavasti nämä viime aikoina näkemäni miesten kommentit, joista 90 % on jotain pillu- ja huorajuttuja vei todellakin halut tutustua enää yhteenkään mieheen. Paitsi kaverina. Kavereina miehet on oikein loistavaa ja hauskaa seuraa. Harmi vaan, että niitä hyviä miehiä on oikeasti todella vaikeaa bongata sieltä roskasakin joukosta. - tuohon edelliseen..
koskaan käynyt kirjoitti:
mielessä, että monet naiset eivät enää jaksa ottaa miehiä tosissaan. Minullakin, naisella, olisi paljon vientiä. Olen hyvännäköinen, fiksu ja koulutettu, ystävät aina sanovat kuinka ihana ihminen olen, ja tiedänhän sen hyväsydämisenä itsekin. Mutta silti en jaksa tutustua enää miehiin. Kai sitten olen jo kyynistynyt. En usko enää miehen ja naisen väliseen rakkauteen.
Onko siis käynyt mielessä, että ehkä nämä tapaamasi naiset ovat samalla lailla kyynistyneet kun ovat itse tulleet petetyiksi tai huonosti kohdelluiksi tai nähneet sitä tapahtuvan ympärillään? Kyllä katsos elämä opettaa. Opettaa olemaan kiintymättä siihen toiseen sukupuoleen, joka puhuu pelkästään pillusta ja huorissakäymisestä. Jos mies todella luulee, että nainen on vain panopuu ja kohtelee naista siten, niin valitettavasti ei nyt naisten ja miesten ajatukset ja toiveet tässä kohtaa millään. Kuinka luulet sitten, että tästä vielä voisi syntyä joku pariskunta ja rakkaussuhde?
Luulin jo olleeni valmis tapaamaan uusia miehiä oltuani sinkku jonkun aikaa edellisen suhteen päätyttyä. Mutta valitettavasti nämä viime aikoina näkemäni miesten kommentit, joista 90 % on jotain pillu- ja huorajuttuja vei todellakin halut tutustua enää yhteenkään mieheen. Paitsi kaverina. Kavereina miehet on oikein loistavaa ja hauskaa seuraa. Harmi vaan, että niitä hyviä miehiä on oikeasti todella vaikeaa bongata sieltä roskasakin joukosta.Niin eiköhän taas tullut tuon edellisen kommenttini kirjoittamisen aikana uusi huorakommentti joltain fiksulta mieheltä tuolla nimimerkillä "Eusta mallia".. Jotta äläpä poika yhtään ihmettele kun naiset antaa kylmiä pyyhkeitä. Ei tässä paljon enää jaksa miehet kiinnostaa.
- kaiken kokenut
Voisin sanoa, ehkä olen kaiken ns kokenut...
Silloin ainakin tietää eläneensä kun lyö päätään seinään, niin nois suhteissa. Eihän sitä voi tietää kuin kokeilemalla, kuka on sopiva, no....miten usein lottovoitto tulee, lähes yhtä harvinasta on löytää kumppani, joka on viel kaikin puolin hyvä.
No.....sainain elää ja kokeilla satoja miehiä, vähä liioteltu, mut paljon.....no olin 16v kun laskettiin naapurin tytön kaa, kuin monta on saanut iskettyä, sain 98...mut se oli siis niin et olimme tommolassa kaun kaun sitten, siispä lavalla, kaik pojat laskin jotka otin mukaani ja kun kyllästyin 15min pääst, vein tungokseen ja karkuun, seuraava jne....no noi oli niit kakaroiden juttuja...sekä silleen viattomia, mut ei kuitenkaan, kun ajattelee toisten tunteita, sekä itsetuntoa, eli usein älyttömät tytöt pilaa pojat jo nuorina, minä olen niihin kuulunut, kadun todella, mut mikä kumma saa kokeilemaan, omaa viehätystään noin karseella tavalla.No olen saanut karvaasti kokea, kuin minua sitten on narutettu...eli kosto tulee ennemmin tai myöhemmin....Vuosikymmeniä kesti, nyt olen viimenää oppinut, nii ainakin jotain, nuoruus ja kauneus on katoavaista, rumuus vaan lisääntyy. Olen tavallaan syntynyt näköni puolesta hyvien tähtien alla, vielkin vedän puoleeni näjöni vuoksi, jos en ole tarkkana, just kaikki ääliöt...
En itse näe itseäni, mutta minulle sanotaan ja on ain sanottu et olisin hyvännäköinen, nuorena etenkin, eikä kovin vielkään laantunut.
Se minun piti sanomani, jos vain kestää pakit, lopussa saa kiitoksen, siihen vain uskottava, jossakin on oikea minua varten. Nyt sitten löysin kumppanin, en tiennyt että on ihminen, joka ajattelee minut kokonaisuutena, myös et kaikki ottaa huomioon, kun tapasimme, olimme kuin yhtä samalla hetkellä, se viel että on todella muutakin, nautin hänen kosketuksestaan, läheisyydestään, puheistaan, eleistään, koskaan ei mene ohitseni ettei silitä halaa tai pussaa,
ymmärtää minun kummallisen huumorin, teemme toisemme onnelliseksi.
Sain todella odottaa tätä täydellistä suhdetta, yli 30 pitkää vuotta. En koskaan lakannut uskomasta, että minua varten on olemassa jotain hyvää ja et tulee eteen sellainen, joka ymmärtää minun hyvyyteni ihmisenä, vaik nuorena olinkin ääliö. Mutta muistakaa, pitää toisestas huolta kaikin tavoin, halatkaa pussailkaa silitelkää, en olisi ikinä uskonut sen merkitystä, jos tätä suhdetta en olisi löytänyt, kyyniseksi olin jo tullut, mutta parannuin muutamassa sekunnissa, kun tämä mies otti minut syliinsä. - "Lunta tupaan monesti...
Siinä on oikeaa asennetta: "ei saa jäädä tuleen makaamaan". Kyllä meidän on itse rakennettava elämämme ja elämähän on yhtä kilpailua myös parisuhde markkinoilla. Jos tulee lunta tupaan niin pitää yrittää lävet tukkia ts. kannattaa kiinittää huomiota itseensä: miten käyttäytyä, onko käytökseni aitoa, fiksua, olenko itse rehellinen, voiko ulkoista olemusta jotenkin ehostaa (laihdutus, hiusten värjäys, kulmakarvojen värjäys ja rajaus). Kannattaa kaikella tavalla kiinittää itsensä "myyntiarvon nostamiseen".
Uskomatonta moten tyhmiä ihmisiä suomalaiset ovat.
Ei ihme, että ruotsalaiset ja venäläiset halusivat
tästä paskasakista eroon. äärettömän tyhmiä ihmisiä.
Luulevat, että maailmalla kunnioitetaan ja arvostetaan suomalaisia. Totuus on toinen. Näille lihaville yksinkertaislle ihmisille nauretaan.
Valitettavasti minäkin kuulun näihin luusereihin.
Olen tajunnut, että olemme tyhmiä.Toivottavasti
muutkin heräävät ja tajuavat olevansa c-luokan porukkaa.- dassaddas
Muuta vaikka siperiaan, kun siellä tuntuu löytyvän sinulle onnela. Osta sieltä vaikka maapläntti ja ala viljelemään lanttuja. Maanpetturi
- kopo
ne lihavat isoperseiset ovat suomineitoja.eihän niitä kiinnosta kun syöminen.sen takia suomiäijät ryyppää.ei noita läskikasoja jaksa selvinpäin...
- suomineito
kopo kirjoitti:
ne lihavat isoperseiset ovat suomineitoja.eihän niitä kiinnosta kun syöminen.sen takia suomiäijät ryyppää.ei noita läskikasoja jaksa selvinpäin...
Niin se on, akat on läskejä persiitä ym, miehet on impotentteja ISON kaljamahansa kanssa, mitä naisia ne kullittomat miehet tarvii, kait naisten pakko syödä kun ukol ei seiso, eikä muutenkaan osaa naisiaan käsitellä, muka naisten vika ettei seiso, monet ei edes näe vehettään, kuin peilin kautta.
- Klitta
Olet liian nuori ja sinisilmäinen.
- yleistä,
valitettavasti.
- mieltä olen...
On liian yleistä tämä.. Mun mielestä miehet on liian itsekkäitä. Aika vaikeaa enää löytää hyvää kumppania, vaikka kuinka on kaunis ja älykäskin. Mutta toisaalta mihin sitä miestä sitten tarvitsee.. Varsinkin kun on jo lapsia niin se seksi on kai ainoa asia mihin sitä enää tarvitsee. Ja sekin kun olisi paskaa jonkun yhdenillanjutun kanssa niin parempi pitää miehet vaan kavereina..
Hyviä keskusteluaiheita tässä viime aikoina.. Pistää hyvin ajattelemaan mitä kaikkea paljon kivempaa sitä voi tehdä kuin seurustella. Elää vain itselleen ja lapsilleen.. Toteuttaa unelmiaan.. Niin ja jos nyt oikeasti hyvän miehen joskus tapaa niin sittenhän voi vaikka seurustellakin.. Mutta mitään kiirettähän tässä ei ole.. Koska huonoa ei kannata ottaa..
- Musta tuntuu,
että käyttäydyt liian miehekkäästi. Miehet eivät välttämättä pidä siitä, ja sovit hyvin kaveriksi mutta et seurustelukumppaniksi.
- ASPD
Noniinno,kun ATM ei kelpaa otetaa YTM ja sit valivali kun suhde ei kauaa kestänyt.Jos sattuuki löytyy joku välimuoto noista ni eiköhän senki miehe saa muuttumaan lopulta jompaa kumpaa kategoriaan,heh.
- Paikallaan
Haet tai löydät kumppanisi ihan vääristä paikoista ja väärän sorttisia. Ulkonäköön tms. tuijottamalla todennäk. saat sen tosi Sian. Jos haluat vakaampaa ja luotettavampaa, koettele kumppania, älä lupaa mitään (mm. seksiä alle 3 kk tms.) ennenkuin tiedät mikä se on, taustat kertoo paljon. Jos se sut haluaa, ja vain sut, sillä on myös pitkäjänteisyyttä. Muille viittaa kinthaala. Jos sen lapsuus ja elämä on ollut kirjava kuin kissan nahka, jätä se, äläkä taaksesi katso. Luotettavalla ja tasapainoisella miehellä on kovin tylsältä kuulostava elämä, mutta....
- opetellaan
Edellinen vakavampi suhde, mies pelannut peliä toisen naisen kanssa jo ties miten kauan, kysyinkin jossain vaiheessa onko toinen nainen, ei ole, suhteen loppumisen syynä; hänen ed. suhteesta jääneet "traumat", ja minussahan ei mitään vikaa ole vaan vika löytyy hänestä, näin minulle kerrottiin, ja hän tahtoo olla nyt yksikseen hetken aikaan ja ,,, no tämä tapahtui maanantaina, lauantaina jo liikkui toisen kanssa julkisesti, niin et ... tais olla toinen nainen syynä, mut ei pelkuruuttaan uskaltanut tunnustaa. Viimeisin juttu, aloitettiin tutustuminen noin kuukausi sitten, vielä maanantaina tuli viestiä halien kera yms, tiistaina hiljaista, keskiviikkona kyselin onko ollut tarkoituksella hiljaista, ei vastannut siihen mitään; tuli kaikenlaista ympäripyöreetä juttua,torstaina ei viesteja singonnut suuntaan eikä toiseenkaan ja tänään perjantaina hän ei tiedä oikein tästä meidän jutusta, kyl on ihmeellistä et miehet ei voi suoraan sanoa missä mennään.... Nyt ajattelin opetella vähän tota kyynisyyttä ennen kun ketään uutta katselen edes
Ite tosin oon törmänny pummeihin ja väkivaltaisiin miehiin. Ja jos en heti anna ni jätetään ku nalli kalliolle. Ilonen oon etten sellasille antanu:D
onks salkkareiden rahat loppu.Nyt äijät kerjää rahaa
MTV3 sivuilla.Taitaa mennä huonosti...- anonyymi
Älä ikinä rakastu kehenkään. Ihmiset ovat paskiaisia, jotka välttämättä haluavat aiheuttaa mahdollisimman paljon tuskaa muille ja itselleen. Se on todettu jo siitä, mihin suuntaan tämä helvetin maailma on menossa. Ihmiset ovat sairaita, ja siksi olisi parempi jos vain häviäisimme tältä pleneetalta kokonaan.
Itse voin sanoa että olen onnellinen sinkku, ja viihdyn sellaisena. Eläimet ovat ihmisiä älykkäämpiä ja siksi viihdynkin niiden seurassa paremmin. Mieluummin yksin kuin huonossa seurassa, sanotaan.
Joten, paras neuvo tähän asti, älä ikinä ajattele miehiä muuten kuin ystävinä. Jos luulet olevasi ihastunut, lähde ulkopaikkakunnalle pariksi viikoksi tai jotain vastaavaa. Elä elämääsi, äläkä haaskaa aikaa miehiin. Niin sen pitäisi mennä.- Kaipaisit
vaan kunnon anaalipanon!
- anonyymi
Kaipaisit kirjoitti:
vaan kunnon anaalipanon!
tarvitsisit aivot.
- EUSTA MALLIA
Suomi on aivan maailman ykkönen sekä avioeroissa (50%) että avoeroissa (90%) ja vielä sillä erikoispiirteellä että suomessa nainen on jättäjä lähes 3/4 tapauksista.
Meillä myös sukukypsät miehet elävät maailman yleisimmin säälittävästi yksinään runk....eli meillä on siis maailman eniten yhden ihmisen talouksia.
Siltikikin meillä on keskiverrosti lähes 10 kertaa vähemmän ilotyttöjä suhteutettuna asukaslukuun ja vertaamalla sitä muihin länsimaihihn. Vaikka he siis saavat kotonakin
Joten ratkaisu kyynisyyteen olisi ottaa mallia muusta eu:sta.
>
> "Seksimarkkinoilla riittää Saksassa tarjontaa ilman
> uusia tulijoitakin. Prostituoitujen etujärjestön
> Hydran mukaan Saksassa työskentelee 400 000
> prostituoitua, joista noin puolet on ulkomaalaisia."
(ja futiskisojen aikaan odotettiin toista 400 00 )
> Tämä tekisi siis suhteutettuna suomeen noin (jaettuna
> 15) 25-30 000 ilotyttöä.
>
> Espanjassa on myös 400 000 ilotyttöä joten tämä
> tekisi taas suhteuttuna Suomeen n. 50 000 ilotyttöä. (n 8 krt enemmän asukkaita)
>
Italiassa on myös hyvin sama meno. Maa on pullollaan ilotyttöjä. Vaikka nämä miehet saavat siis kotonakin.
>
>
> esim.
> http://espanja.org/node/694
>
> "Espanjassa äijät saavat kuulemma ihan luvan kanssa
> käydä ilotaloissa vierailemassa - naiset ovat sitten
> vain tyytyväisiä, kun ei itse tarvitse huolehtia
> tuommoisista. Ja hyvänä puolena tuolle järjestelylle
> espanjalaiset naiset mainitsivat, että eipähän pääse
> kehkeytymään romansseja, joten vaaraa avioliitolle ei
> ole. "
> No entä Hollantti pelkästään amsterdamin punaisine lyhtyineen (pelkästään siellä 4000 vaki ilotyttöä ja muu hollanti myös
täynnä - jokainen voi miettiä jos Hki:ssä olisi vaikka 1000-2000 ilotytön punaisten lyhtyjen alue ja muu suomi vielä täynnä ilotyttöjä, escort palveluja jne)
tai entä Puola, Balttia jne...
Tai venäjä, aasia ;)- ioioi
joo suomi on kyllä paskamaaa
- Tilastojekin valossa
ioioi kirjoitti:
joo suomi on kyllä paskamaaa
No tuohon ylempään vinkkaukseen ME luokan eroluvuistamme kun ynnää vielä päälle että suomen sinisilmäisillä tohvelisankareilla - 3/4 ei vieläkään ole avioehtoa ja sen että miehet kuolevatkin suomessa pian jo 10 v keskiverrosti nuorempana - päästään sellaiseen tutkittuun yhtälöön, faktaan että vajaa 10 v sisällä naiset myös omistavat keskiverrosti vielä enemmän omaisuuttakin kuin miehet suomessa. Tätä tuodaan julkisesti harvoin esiin.
Naiset siis saavat rahaa niin paljon eroissa sekä periessään miehiä (jotka usein ovat jo perineet vanhempansa).
Asian sivusta kun vielä miettii että vain meillä oikeastaan on enää tämän laajuinen palkaton orjatyö/asevelvollisuus vain toiselle sukupuolelle - ja sen ylipäällikkönä feministinainen - niin voi kyllä puhtaasta sydämestä sanoa jokainen rehellinen että nykysuomi on paskimpia maita mitä voi olla normaalillile heteromiehille.
Ja jos ei tämäkään vielä herätä niin miettikääs sitten missä maassa on aivan oman luokan ryöstöverotus miehisissä nautintoaineissa ja autoissa? Entä maailman homoystävällisimmät lait ynm? - Eun alueella..
..niin, että terve menoa! Pohjoismaissa ei ole mitään ilotaloperinnettä ja Suomi on hyvinvointimaa, jossa pillun nuusaa potevat voivat niin halutessaan käydä katsastamassa Eun ilotalo tarjonnan tai Baltian, Venäjän. Vain mielikuvitus ja kukkaro on rajana, pillun nuusa kuulemma parantaa miesten työtehoa, motivaatioita aivan uskomattomalla tavalla!
Pojat se on näytön paikka! Niih. - valitttaavalittaa
Tilastojekin valossa kirjoitti:
No tuohon ylempään vinkkaukseen ME luokan eroluvuistamme kun ynnää vielä päälle että suomen sinisilmäisillä tohvelisankareilla - 3/4 ei vieläkään ole avioehtoa ja sen että miehet kuolevatkin suomessa pian jo 10 v keskiverrosti nuorempana - päästään sellaiseen tutkittuun yhtälöön, faktaan että vajaa 10 v sisällä naiset myös omistavat keskiverrosti vielä enemmän omaisuuttakin kuin miehet suomessa. Tätä tuodaan julkisesti harvoin esiin.
Naiset siis saavat rahaa niin paljon eroissa sekä periessään miehiä (jotka usein ovat jo perineet vanhempansa).
Asian sivusta kun vielä miettii että vain meillä oikeastaan on enää tämän laajuinen palkaton orjatyö/asevelvollisuus vain toiselle sukupuolelle - ja sen ylipäällikkönä feministinainen - niin voi kyllä puhtaasta sydämestä sanoa jokainen rehellinen että nykysuomi on paskimpia maita mitä voi olla normaalillile heteromiehille.
Ja jos ei tämäkään vielä herätä niin miettikääs sitten missä maassa on aivan oman luokan ryöstöverotus miehisissä nautintoaineissa ja autoissa? Entä maailman homoystävällisimmät lait ynm?Pää kiinni painajainen! Vai perii täällä naiset miehensä ja vielä elääkin pitempään, puhumattakaan siitä, että avioehtoa ei ole kaikilla miehillä!! Oi voi,voi.
Tiedätkö miehetkin perivät omaisuutta ja jotkut miehet elävät kauemmin kuin vaimonsa tai lapsensa. Miesten lyhyempi eilinikä johtuu biologisista eroista joihin kumpikaan sukupuoli ei voi vaikuttaan mitenkään ja osa johtuu miesten tavoista elää ja harrastaa, että älä jaksa jauhaa!
Armeija ei ole mikään palkaton orjatyö.. vieläkään. Siellä saa terveydenhoidon, koulutuksen moniin erikoisammatteihin, päivärahaa, kieliä voi opiskella tai valittaa, valittaa, valittaa.....
Mietis vähän kuka nuo verot on näille miehisille nautintoaineille säätänyt? Jos Suomi oikeasti on sinulle niin ylitsepääsemättömän vaikea maa asua ja elää niin mene hyvä mies sinne missä sinun on hyvä olla ! Moi! - Kyynisyys loppuu
Eun alueella.. kirjoitti:
..niin, että terve menoa! Pohjoismaissa ei ole mitään ilotaloperinnettä ja Suomi on hyvinvointimaa, jossa pillun nuusaa potevat voivat niin halutessaan käydä katsastamassa Eun ilotalo tarjonnan tai Baltian, Venäjän. Vain mielikuvitus ja kukkaro on rajana, pillun nuusa kuulemma parantaa miesten työtehoa, motivaatioita aivan uskomattomalla tavalla!
Pojat se on näytön paikka! Niih.Saksa on hyvinvointivaltio siinä kuin suomikin.
Lisäksi kaikilla rehellisillä mittareilla suomen mies voi ehkä kaikkein huonoiten länsimaissa (masis, burn out, humalajuominen, stressiperäiset sairaudet, itsemurhat jne). Terveiden heteromiesten kantilta olemme siis äärimmäinen pahoinvointi valtio.
Mutta asiaan olisi ratkaisu. Tällä saisimme ratkaistua myös maamme räikeimmän tasa-arvo ongelman.
Tätä aletaan lobbaamaan kaikki äijät eikö vain :
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1643282
Seksin puutteesta kirjan kirjoittanut Timo Hännikäinen, 30, määräisi 18-30-vuotiaat naiset työskentelemään prostituoituina.
Hännikäinen ehdottaa, että naisille säädettäisiin asevelvollisuuden kaltainen pakollinen seksipalvelus valtion ylläpitämissä ilotaloissa. - teeniinteeniin
Kyynisyys loppuu kirjoitti:
Saksa on hyvinvointivaltio siinä kuin suomikin.
Lisäksi kaikilla rehellisillä mittareilla suomen mies voi ehkä kaikkein huonoiten länsimaissa (masis, burn out, humalajuominen, stressiperäiset sairaudet, itsemurhat jne). Terveiden heteromiesten kantilta olemme siis äärimmäinen pahoinvointi valtio.
Mutta asiaan olisi ratkaisu. Tällä saisimme ratkaistua myös maamme räikeimmän tasa-arvo ongelman.
Tätä aletaan lobbaamaan kaikki äijät eikö vain :
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1643282
Seksin puutteesta kirjan kirjoittanut Timo Hännikäinen, 30, määräisi 18-30-vuotiaat naiset työskentelemään prostituoituina.
Hännikäinen ehdottaa, että naisille säädettäisiin asevelvollisuuden kaltainen pakollinen seksipalvelus valtion ylläpitämissä ilotaloissa.Osta lentolippu johonkin Eun huoralandiaan, nauti ja pidä summu supussa!
- omaan kehoon
Kyllä moni nainenkin toivoisi seksiä kumppaniltaan, mutta ei saa kuin kerran kuukaudessa vaikka haluaisi kerran päivässä. Siinä sitten ihmetellään, että missä se valta on, kun toisella ei vaan ota eteen eikä muutenkaan viitsi? Mitä ehdotat puuttessa eläville naisille?
- elä elämääsi
Haluatko kuulla omani?
Kerron silti ;oD
Kolme tyttöystävää petti, jokaisen jätin.
Isä tappoi äidin meidän lasten silmien edessä 30v. sitten. Äijä listi tämän lisäksi 3 muuta, onneksi ei meidän silmien edessä.
Joutui linnaan elinkautiseen.
Asuin lastenkodissa, isoveli joutui äidin kuolemasta vuosi auto-onnettomuuteen ja halvaantui alaraajoista.
Istuin hänen vierellään ja nostin takaisin elämään. Koulussa ehdin olla sillä lukukaudella 18 tuntia. Keskiarvo koulussa oli silloin 4,4, olin 7. luokalla.
Maailma näytti silloin nurjan puolen.
Isä kuoli ohitusleikkaukseen vankilan sairaalassa.
Minulla oli silloin tasan kaksi tietä; Olla luuseri ja luovuttaa tai näyttää maailmalle, mistä Suomalainen Miehenalku oli tehty (katajasta).
Päättötodistuksessa keskiarvo 8,35.
Lukiossa 4 ällää.
Ammattikoulussa tämän jälkeen luokan paras 3 vuotena.
Vaihdoin alaa, lähdin opiskelemaan kaupallisia aineita.
Valmistuin, menin töihin yritysten väliseen kauppaan.
Sain rahaa kuin rosvopäällikkö, kirjaimellisesti (provisiopalkalla, tulot netto 3500e-500e/kk).
Menestyin 11 vuotta.
Siinä välissä tapasin "elämäni rakkauden", jonka kanssa teimme 4 ihanaa lasta.
Erosimme 3 vuotta sitten, nainen petti.
Paloin loppuun, yritin löytää ratkaisun töistä.
Exä eli 10 vuotta siivellä, jos niin voi sanoa, kotona lapsia hoitaen.
Yhteinen omaisuus meni jakoon erossa.
Yllätyksenä tuli velka; exä ei ollut töissä, joten tuloja ei ollut. Näin ollen otin velkaa nimiini erilaisiin elämässä liittyviin hankintoihin.
Erossa hänen asianajaja luki lakia raastuvan tuomarin kera: Velat ovat henkilökohtaisia. Mistä vitusta minä tämän olisin tietänyt????
Pakkaselle mentiin (=minä) vauhdilla. Takkiin tuli 50 000e.
Lisäksi olin takaamassa siskoni miehen yritysvelkaa. Yritys meni nurin, takausvelkaa tipahti tiskiin 100 000e..
Nyt, kolmen vuoden jälkeen olen noussut taas. Lapset on yhteishuoltajuudessa ja näen heitä (koko erosta lähtien) joka toinen viikonloppu.
Velkaa on edelleen, mitä sitten?
Odottelen, jos vaikka pääsisi velkasaneeraukseen. Liikaa ei kannata tienata, 1/3 menee päältä laakista.
Nyt opiskelen, rakennusalaa ;oD
Nooh, kyllä tämäkin tästä lutviutuu.
POSITIIVISUUS huomisesta ei ole koskaan lakannut.
Älä siis sinäkään muutu kyyniseksi. Mieti mielummin, mitä sinulla on.
Aloita vaikka terveydestä..
Tsemppiä kaikille, jotka jaksoi lukea loppuun asti.
tv.Mika Helsingistä- Pakko näin
naisena ja paljon samaa kokeneena (äitiäni ei tosin onneksi ole listitty eikä muutenkaan mitään pahaa sanottavaa vanhemmista) sanoa, että sinä olet harvoin näkemäni fiksu mies. Todella toivon onnea sinulle ja tulevaisuudellesi! Kirjoituksestasi huomaa, että sinä jos kuka sen ansaitset. =)
- neiti lapista =)
Halusinpas ihan vaan lähettää hymyä Sun elämääsi! :)
Ja tuli mieleen eräs juttu
"Quit? You know, once I was thinking of quitting when I was diagnosed with brain, lung and testicular cancer all at the same time. But with the love and support of my friends and family, I got back on the bike and won the Tour de France five times in a row. But I'm sure you have a good reason to quit.. ?"
-Lance Armstrong - ..jos käyttäisin.
Jos toi kaikki on totta, täytyy myöntää että olet todellinen selviytyjä. On aina mukava kuulla,(lukea)
ihmisistä jotka on päättänyt selvitä elämän tuomasta paskasta. Pitää taas itsekin etsiä asioista niitä parempia puolia. Tsemppiä! - sitkeä...
näin se menee...aina kantsii miettiä..asiat vois olla pahemminkin...jos terveys ja järki on tallella, kaikesta selviytyy...paitsi että itselläni luonne on jo kova kuin kivi...samaan retkuun en enää mee...vaikka nainen olenkin :)
- minäkin hoitanut
Tarinasi on tapaus selviytyjästä, mutta kun sanot, että vaimosi eli siivellä, siintä olen erimieltä, naisen palkka kotona, tämä ei ole minun keksimä, jos joku muistaa tai tietää faktaa asiasta, voi mielellään siintä valaista, siis jos kaikki hankitaan ostopalveluna, (siivous,lastenhoito,seksi,pyykkäys,tiskaus,siltitys,jne jokainen voi miettiä kaikki työt mitä yleensä äidit tekee, kun hoitaavat lapset kotona...10.000euroa/kk. jos joku muitaa tän naisen palkkan, niin kertokaa. Samaten minulle kävi, sitten niin että meneti ammattitaitoni hoitaessani lapset kotona, nyt yli-ikäisenä mietin mikä on se mitä voisin viel tehdä, nainen on hyödytön työelämässä, kun 50 on lasissa, mies kyl poskuttaa minun antamallani tuella, nyt en tunnu olevan enää hänellekkään mitään, kun en kelpaa töihinkään..
- mika, kirjoittaja
Pakko näin kirjoitti:
naisena ja paljon samaa kokeneena (äitiäni ei tosin onneksi ole listitty eikä muutenkaan mitään pahaa sanottavaa vanhemmista) sanoa, että sinä olet harvoin näkemäni fiksu mies. Todella toivon onnea sinulle ja tulevaisuudellesi! Kirjoituksestasi huomaa, että sinä jos kuka sen ansaitset. =)
Sanasi lammittävät.. Vielä kun tapaisi sinunlaisen livenä!
- Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato.
Pistä postia mika1968@jippii.fi, mikäli kiinnostuit. - sanani
..jos käyttäisin. kirjoitti:
Jos toi kaikki on totta, täytyy myöntää että olet todellinen selviytyjä. On aina mukava kuulla,(lukea)
ihmisistä jotka on päättänyt selvitä elämän tuomasta paskasta. Pitää taas itsekin etsiä asioista niitä parempia puolia. Tsemppiä!Kiitos. Tässä oli vielä kaunisteltu maailma. Paaaaljon paskaa on kirjoituksen lisäksi tullut, silti luotan huomiseen.
tv.Mika Helsingistä
ps.Naiset, jotka haluavat keskustella asiasta lisää, voivat pistää postia mika1968@jippii.fi. Jaetaan sinunkin taakka. Jaettuna se painaa vai puolet.. ;oD - vastaus sinulle
minäkin hoitanut kirjoitti:
Tarinasi on tapaus selviytyjästä, mutta kun sanot, että vaimosi eli siivellä, siintä olen erimieltä, naisen palkka kotona, tämä ei ole minun keksimä, jos joku muistaa tai tietää faktaa asiasta, voi mielellään siintä valaista, siis jos kaikki hankitaan ostopalveluna, (siivous,lastenhoito,seksi,pyykkäys,tiskaus,siltitys,jne jokainen voi miettiä kaikki työt mitä yleensä äidit tekee, kun hoitaavat lapset kotona...10.000euroa/kk. jos joku muitaa tän naisen palkkan, niin kertokaa. Samaten minulle kävi, sitten niin että meneti ammattitaitoni hoitaessani lapset kotona, nyt yli-ikäisenä mietin mikä on se mitä voisin viel tehdä, nainen on hyödytön työelämässä, kun 50 on lasissa, mies kyl poskuttaa minun antamallani tuella, nyt en tunnu olevan enää hänellekkään mitään, kun en kelpaa töihinkään..
Moi,
Mika tässä, joka kirjoitti tarinansa.
En aliarvioi naisen työtä lasten kanssa, niin kuin mainitsinkin, viitteenä siivellä olo.
Jätin kertomatta, että rohkaisin häntä menemään töihin. Hän rohkaisusta valmiimpana soitti ja meni entiseen työpaikkaan ja sai vanhan työnsä. Hienoa, ajattelin.
Mutta ongelmia syntyi, kun minun piti viedä lapsia tarhaan ja hakea heitä pois. Hänen työnantajansa ei kuulemma (kysyin myöhemmin, olisi onnistunut. Ei ollut keskustellut koko asiasta) anna joustoja.
Omat asiakkaat, joiden luona kävin, sijaitsi Helsingistä n. tunnin matkan päässä. Normaalisti olin asiakkaiden luona klo 8:00, nyt 10:00. Lähdin viimeisen asiakkaan luota klo16:00-18:00, nyt 14:30.
Jouduin siis leikkaamaan päivästä pois sekä aamun ja iltapäivän.
Vaikea yhtälö.
Tarjouduin maksamaan jopa osan exäni palkasta (n.1200e/kk)saadakseni hoitaa työni. Ei käynyt.
Kun rakkaus kuolee, ei armoa näkynyt..
Tämä on siis ote elävästä elämästä. Toivottavasti joku saa tästä miettimistä omaan elämään sekä omaan egoistiseen tapaansa.
Kiitos.
tv.Mika - Mika hki
vastaus sinulle kirjoitti:
Moi,
Mika tässä, joka kirjoitti tarinansa.
En aliarvioi naisen työtä lasten kanssa, niin kuin mainitsinkin, viitteenä siivellä olo.
Jätin kertomatta, että rohkaisin häntä menemään töihin. Hän rohkaisusta valmiimpana soitti ja meni entiseen työpaikkaan ja sai vanhan työnsä. Hienoa, ajattelin.
Mutta ongelmia syntyi, kun minun piti viedä lapsia tarhaan ja hakea heitä pois. Hänen työnantajansa ei kuulemma (kysyin myöhemmin, olisi onnistunut. Ei ollut keskustellut koko asiasta) anna joustoja.
Omat asiakkaat, joiden luona kävin, sijaitsi Helsingistä n. tunnin matkan päässä. Normaalisti olin asiakkaiden luona klo 8:00, nyt 10:00. Lähdin viimeisen asiakkaan luota klo16:00-18:00, nyt 14:30.
Jouduin siis leikkaamaan päivästä pois sekä aamun ja iltapäivän.
Vaikea yhtälö.
Tarjouduin maksamaan jopa osan exäni palkasta (n.1200e/kk)saadakseni hoitaa työni. Ei käynyt.
Kun rakkaus kuolee, ei armoa näkynyt..
Tämä on siis ote elävästä elämästä. Toivottavasti joku saa tästä miettimistä omaan elämään sekä omaan egoistiseen tapaansa.
Kiitos.
tv.MikaExäni oli töissä 2 viimeistä vuotta. Pahoittelut niille, jotka käsitti kirjoitukseni väärin tai vääristyneeksi..
- kyllästynytn naisiin
Uskallatko vastata rehellisesti? Ehkä siinä syy miksi vedät puoleesi tietynlaisia miehiä jotka eivät kaipaa naiselta huomiota. Mutta te naisethan ette pidä sellaisia miehiä miehekkäinä jotka haluavat naisen palvovan heitä. Te haluatte että miehet palvovat teitä mutta toisinpäin homma ei enää kiinnostakaan.
- Näin se kohtalo on
No kuule, vähän samassa veneessä ollaan. Saattaa olla sitä suurta vastuun pelkoa ja että ei pystytä vastaamaan paremmin eli kilpailuyhteiskunnan satoa on ilmassa ei aina sitä rakkautta.
Pirethän kuitenkin oma lippu erittäin korkealla ja omillaan menee helpoiten, ehkä kuitenkin.- elämässä paljon pahaa
on elämässä hyvää mutt on onnen onkijoita,jolloin ei huomaa ku on sinisilmäisesti[rakastunu].mut on hyviäkin sekä miehissä et naisissa.toivon semppiä kaikille.jos loka rattaissa alkaa pyöriä,niin antakaa pyöriä niin kauas ettei kuulu eikä näy.mut pois omasta elämästä,sitä ei kannata omaa elämää menettää.elämä on elämistä varten,eikä elämää varten.elämä on loppujen lopuksi lyhyt.
- ...no joo mikä??
...ihana, täydellinen nainen, seksikäs, fiksu mukava (niin kuin olenkin .. enkä mikään pikkutyttö) -
nyt se mies on nainen!!!!!!!!!!!! Tiesi oman juttunsa jo tutustuessaan minuun,
että voi ällöttää!!!!!!!!!!!! - Nimetön
hmm.... en tietenkään arma ole mutta koska kysyit niin päätin vastata ja olen luultavasti väärässäkin mutta, ehkä olet liian miesmäinen ja hyäksyt liikaa asioita. useammat miehet loppupeleissä kuitenkin tarvitsevat ja haluavat että nainen on ns. äitihahmo.
- höpönassu
Loppu kädessä nainen aina etsii miehestä sellaista jotain joka naisen isukki oli. Tai sitten etsii sitä miestä, joka olisi se mies joka hyväksyisi naisen sellaisena kuin tämä ( nainen ) on. Voi voi kun isukki ei ollut antanut rakkautta tarpeeksi, naisnen etsii miestä joka " hyvittäisi " sen mitä isukki ei antanut pikku tyttärelleen.
Niin moni naiseni on jossain kohtaa seurustelua avautunut: Sinussa on sitä samaa kuin isässä, tai: Isä meni yk -joukkoihin ja sitten lähti ajamaan rekkaa. Aina se sanoi että olen sen oma kullanmuru, mutta aina se lähti kotoa ja minä itkin kun oli ikävä isää.
Turha ämmät hölpöttää jostain miesten äidinkorvike höpinöistä, itse te olette etsimässä milloin isönkorviketta, kiihkeätä rakastajaa, sylkykuppia, julkkis ritaria ( kuin Ruusunen koetti Vanhasella ratsastaa ), mutta milloin te olisitte itseemme tyytyväisiä? Ylipainoiset donitsi keijukaiset näkevät päiväunia ja panettelevat muita, koska kukaan ei halua panna heitä! - Nimetön
höpönassu kirjoitti:
Loppu kädessä nainen aina etsii miehestä sellaista jotain joka naisen isukki oli. Tai sitten etsii sitä miestä, joka olisi se mies joka hyväksyisi naisen sellaisena kuin tämä ( nainen ) on. Voi voi kun isukki ei ollut antanut rakkautta tarpeeksi, naisnen etsii miestä joka " hyvittäisi " sen mitä isukki ei antanut pikku tyttärelleen.
Niin moni naiseni on jossain kohtaa seurustelua avautunut: Sinussa on sitä samaa kuin isässä, tai: Isä meni yk -joukkoihin ja sitten lähti ajamaan rekkaa. Aina se sanoi että olen sen oma kullanmuru, mutta aina se lähti kotoa ja minä itkin kun oli ikävä isää.
Turha ämmät hölpöttää jostain miesten äidinkorvike höpinöistä, itse te olette etsimässä milloin isönkorviketta, kiihkeätä rakastajaa, sylkykuppia, julkkis ritaria ( kuin Ruusunen koetti Vanhasella ratsastaa ), mutta milloin te olisitte itseemme tyytyväisiä? Ylipainoiset donitsi keijukaiset näkevät päiväunia ja panettelevat muita, koska kukaan ei halua panna heitä!turhaa mulle angstaat jos sulla ei ole mennyt asiat hyvin suhteessa. itse elän onnellisessa suhteessa ja en etsi mitään korviketta. suurinosa miehistä nyt vaan sattuu olemaan sellaisia että he tarvitsevat naisen laittamaan pyykit kuntoon ja matonhapsut suoriksi, koska on pienenä siihen tottuneet.
jos nainen yrittää olla liikaa jätkä se voi alkaa kyllästyttää miestä.
ja en mitenkään puhunut sinulle silloin kun vastasin erään kysymykseen joten asian ei luulisi sinulle kuuluvan mitä mieltä minä olen joten lopeta oikeesti tuo turha angstaus ja muiden halventaminen jos et ole suunnilleen 16v. ??
järki käteen ! ei tämä maailman vakava juttu ole !
- ulkonäkö
On niin keskeistä ajattelumaailmassasi ("petti ... ruman ihmisen kanssa", "olet maailman kaunein nainen"). Jos jatkan samasta aiheesta, niin oman kokemukseni mukaan kauniit ihmiset ovat yleensä julmempia kuin ei-kauniit, koska he saavat ulkonäkönsä ansiosta enemmän anteeksi jo nuorena. Sitä en tiedä, onko kauniiden ihmisten keskuudessa enemmän pettämistä. Ne teinivuosien pakolliset ulkonäköpaineet ohitettuani olen aina ollut onnellinen siitä, etten ole erityisen kaunis. Luultavasti sen ansiosta minulle syntyi jo nuorena persoona. Eikä minua ole koskaan jätetty eikä *tietääkseni* myöskään petetty. Jos joku tulee toistuvasti petetyksi & jätetyksi, siihen on luultavasti olemassa jokin syy. Wash & Go
- Elämä jatkuu enivei
Olet ehtinyt koettaa monesti. Kummia nuo kokemuksesi siitä, että seurustelukumppanisi rakastuvat sinä aikana, kun te seurustelette tai ailoittelette sitä.
Minulla myös monta aika koettelevaa kokemusta takanani. Sydän on repaleina. Seurusteluihin uuvahtaneena menin lopulta naimisiin viimeisimmän suhteen kanssa. Hän on narsisti.
Olin ilmeisesti sopiva uhri. Mutta olipa neidolla komea ja lähes virheetön ulkuori! Ihmetellä täytyy. Sen läpi ei nähnyt, mitä sen takana on. Ontolta ja hieman pinnalliselta se tuntui, ihmeen helpolta tavalta elää. Se tuntui kuitenkin positiiviselta. Sen takana asusteli kuitenkin kokonaan toinen olento, joka tuli esiin vatsa vähän kerrallaan.
Nyt se on jo hyvin tuttu. oudon vaikeaa on vain päästä tästä irti. En aio kuitenkaan jäädä. - en suostu kyynisyyteen
Elämäni on ollut helvettiä ja nämä sinun ihmissuhdeongelmasi ovat pientä sen rinnalla, mihin ihminen voi elämässään joutua. Jokainen kokemus, jokainen takaisku, epäonnistuminen, muiden vähättely, nujerrusyritys, jokainen nöyryytys, nälän näkeminen ja toivottomuus, rakkaudettomuus voi olla jokainen jo yksistään syy katkeroitua, masentua ja jopa antaa aihetta lopettaa kaikki.
Mutta ihminen kuolee kuitenkin, ennemmin tai myöhemmin! Miksi siis jouduttaa ennalta tiedettyä, kun voi yrittää aistia vielä kauneutta!? En siis anna valtaa muille ihmisille oman elämäni suhteen. En anna muiden riistää minulta uskoa, herkkyyttä, kykyä rakastaa ja välittää muista. Tämä on minun elämäni, ja haluan aistia joka sekunnin. Jos joku yrittääkin tehdä minulle pahaa ja on tehnytkin - en anna elämäni hallintaa hänelle ja jää katkeruuteen roikkumaan pahaan mieleen vaan hallitsen tätä omaa elämääni ja tunnetiloja itse. Jätä vanha taaksesi, ja katkaise negatiiviset mielikuvat toisten aiheuttamasta pahasta. Todellisuus on sitä, mihin ihminen keskittää ajatuksensa ja olemisensa. Tsemppiä sinulle, voimia ja kaikkea hyvää!!!- minä vaan
"En anna muiden riistää minulta uskoa, herkkyyttä, kykyä rakastaa ja välittää muista. Tämä on minun elämäni, ja haluan aistia joka sekunnin."
Tämä oli hienosti sanottu ja tähän yritän itsekin pyrkiä! - tämänkaltaisia
minä vaan kirjoitti:
"En anna muiden riistää minulta uskoa, herkkyyttä, kykyä rakastaa ja välittää muista. Tämä on minun elämäni, ja haluan aistia joka sekunnin."
Tämä oli hienosti sanottu ja tähän yritän itsekin pyrkiä!testejä ja tekoja.Valo voittaa pimeyden. Rakasta itseäsi. Olet tärkeä ja ainutlaatuinen.
- tuli kirjoitusvirhe;-)
tämänkaltaisia kirjoitti:
testejä ja tekoja.Valo voittaa pimeyden. Rakasta itseäsi. Olet tärkeä ja ainutlaatuinen.
...tarkoitin tekstejä...Be happy and make others happy.
- Muumeli nainen
Moikka, sun kirjoitus oli ensimmäinen silmiini osunut, jossa oli ASIAA!!!!
Ihminen on tosiaan itse vastuussa elämästään, tunteistaan jne. Niin kauan kun vastuuttaa muut ihmiset omasta onnettomuudestaan tai onnellisuudestaan...on ehkä helpompi syyttää muita, kun ottaa omaa elämää haltuun...mutta tie on loputon.
Oikein hyvää jatkoa, Maamo - herkistelijämummo lumessa
tämänkaltaisia kirjoitti:
testejä ja tekoja.Valo voittaa pimeyden. Rakasta itseäsi. Olet tärkeä ja ainutlaatuinen.
Aivan. Ihmissuhteiden vaikeus ja pettymykset ovat mielestäni pienimpiä asioita loppujen lopuksi. Kun tulee jotain kammottavaa, mitä ei olisi voinut lainkaan kuvitella olevan olemassa. Joku sairaus tai muu väistämätön, onnettomuus tai julkinen nöyryytys ja lyödyn lyöminen. Siinä tuskaillessa ei sitten enää muistakaan niitä ihmissuhteiden huonoja hetkiä ja menetyksiä, vaan niitä ihania hetkiä ja hyviä asioita, onnen murusia ja kauniita sanoja. Ne merkitsevät miten olet rakastanut ja mitä positiivista itse antanut! Muista vain se hyvä ja niistä muistoista saat energiaa. Muista että sinulla on oikeus ottaa oma tilasi ja säilyä omana itsenäsi. Vaikeaa se on koska aina löytyy niitä jotka tekevät pahaa ja tapahtumia jotka pyrkivät katkeroittmaan mielen. Älä anna valtaa pimeälle äläkä jää negativiisiin energioihin. Heti kun pystyy, täytyy päästää irti näistä ihmisistä ja muistoista, etteivät ne jää määrittelemään loppuelämääsi ja häirimään mahdollisesti parempia ihmissuhteitasi. Menee jos saarnaamiseksi ja toistoksi mutta yritän elää kuten tässä puhun, ja tunnen että voitolla ollaan jälleen ja valmis uusiin taistoihin! =)))
Kaikille tämän lukeville mitä ihaninta kevättä, voimaa vaikeuksissa ja kauniita ajatuksia!
- linestori
Olen ollut saman miehen kassa jo 28 vuotta ja nyt tulee 10 vuotis häääpäivä, lpset 20 ja 15 ja rakastamme vielä toisiamme. emme ole koskaan riipuneet toisisamme. olemme mielästämmme vielä myös nuoria. minä 41 ja mies 43. ja rakastamme toisiamme. ja myös seksi sujuu.olemme varmaan epä normaaljea nykyaikan
- kyyninen.. ?
Mulla ei kolmansista osapuolista ole kokemusta, mutta mun kohdalla toistuu aina sama kaava, eli mies on aluksi erittäin kiinnostunut ja ihastunut, sitten aivan yllättäen ei enää pidä yhteyttä eikä ole enää kiinnostunut..
ja näillä äijillä ei ole koskaan kellään ollut sen verran selkärankaa että kertoisi, mikä meni yht´äkkiä mönkään.. ne vaan päättää heittää mut pois kun tiskirätin, aivan tosta noin vaan..
tää sama kaava on toistunut niin monta kertaa, että oon kans muuttumassa kyyniseksi.. ei vaan jaksa enää tollasta touhua..- sama täällä monesti
En teidä kuin totta....Nainen on kuin varjo, kun sitä seuraa, se lähtee karkuun, kun lähdet karkuun, se seuraa....
Kuulostaa kiltin ihmisen merkeiltä, olet heti valmis ku melperi sotaan, no....se tuntuu liian helpolta....jos mies kyseessä, kun saalistaja haluaa haasteita, mieluummin taistelee kohteestaan, ei varmast ain pidä paikkansa, ehkä just jotka vaan etsiikin vain satunnaista seuraa. oletko huomannut sellaista, että kiinnostaako sinua ns helpot tapaukset, eli ne jotka ovat sinusta oikeasti kiinnostuneet, eli ei ne naisten naurattajat, tai sitten miesten naurattajat, kummasta sukupuolesta sitten kyse kulloinkin....??
Minä olen ikäni kärsinyt just oman luonteeni kieroudesta, ne jotka olivat minulle kilttejä, en edes huomioinut tapausta, katsoin tyhmäksi, vähäpätöiseksi, olen sen lukenut et juontaa juurensa lapsuuden sekasortoisista tapahtumista, kun on tottunut sekasortoon, niin muka tuntee kotoisuutta, kun suhdekkin on persiistä, ei ole onnellinen, mutta niin ns tuttua lapsuudesta, minulla meni aikaa tajuta, nyt yli 50v ja tajuan ottaa hyvää vastaan, voihan tätä miettiä kohdallaan, onko jotain lapsuuden jäänteitä, ettei onnistu aikuisena solmimaan pysyvää, sitten kun viel toinenkin on sekasortoperheestä, miten sitten voisi onnistua. Minä vain puhun omista kokemuksista. - peli on peliä
sama täällä monesti kirjoitti:
En teidä kuin totta....Nainen on kuin varjo, kun sitä seuraa, se lähtee karkuun, kun lähdet karkuun, se seuraa....
Kuulostaa kiltin ihmisen merkeiltä, olet heti valmis ku melperi sotaan, no....se tuntuu liian helpolta....jos mies kyseessä, kun saalistaja haluaa haasteita, mieluummin taistelee kohteestaan, ei varmast ain pidä paikkansa, ehkä just jotka vaan etsiikin vain satunnaista seuraa. oletko huomannut sellaista, että kiinnostaako sinua ns helpot tapaukset, eli ne jotka ovat sinusta oikeasti kiinnostuneet, eli ei ne naisten naurattajat, tai sitten miesten naurattajat, kummasta sukupuolesta sitten kyse kulloinkin....??
Minä olen ikäni kärsinyt just oman luonteeni kieroudesta, ne jotka olivat minulle kilttejä, en edes huomioinut tapausta, katsoin tyhmäksi, vähäpätöiseksi, olen sen lukenut et juontaa juurensa lapsuuden sekasortoisista tapahtumista, kun on tottunut sekasortoon, niin muka tuntee kotoisuutta, kun suhdekkin on persiistä, ei ole onnellinen, mutta niin ns tuttua lapsuudesta, minulla meni aikaa tajuta, nyt yli 50v ja tajuan ottaa hyvää vastaan, voihan tätä miettiä kohdallaan, onko jotain lapsuuden jäänteitä, ettei onnistu aikuisena solmimaan pysyvää, sitten kun viel toinenkin on sekasortoperheestä, miten sitten voisi onnistua. Minä vain puhun omista kokemuksista.Kissan ja naisen kanssa leikitään samalla tavalla. Kalastaminen on samanlaista kuin naisen pyydystäminen. Jos osaat kalastaa, tiedät mistä puhutaan. Jos osaat leikkiä kissan kanssa, tiedät kuinka naisen kanssa menetellään. Ellet tiedä, kannattaa syventyä opettelemaan, tai kysyä neuvoa viisaammilta. Toivoa ei kannata heittää, se olisi samaa kuin lopettaa elämä tai lopettaa itsensä, eikä se olisi koskaan mitään järkevää eikä ainakaan mukavaa. Peliä pelataan pelin ehdoilla. Joka ymmärtää tämän, nousee kanveisista ja nousee myös voittoon.
- Minä myös
peli on peliä kirjoitti:
Kissan ja naisen kanssa leikitään samalla tavalla. Kalastaminen on samanlaista kuin naisen pyydystäminen. Jos osaat kalastaa, tiedät mistä puhutaan. Jos osaat leikkiä kissan kanssa, tiedät kuinka naisen kanssa menetellään. Ellet tiedä, kannattaa syventyä opettelemaan, tai kysyä neuvoa viisaammilta. Toivoa ei kannata heittää, se olisi samaa kuin lopettaa elämä tai lopettaa itsensä, eikä se olisi koskaan mitään järkevää eikä ainakaan mukavaa. Peliä pelataan pelin ehdoilla. Joka ymmärtää tämän, nousee kanveisista ja nousee myös voittoon.
Aloittaja oli nainen. Vitun hetero, et vissiin tajunnut.
- Miestä vaillako?
Ei kato ollut m i t ä ä n annettavaa.
Vaihe 1.
Ajattele.
Vaihe 2.
Hanki elämä.
Vaihe 3.
Hanki elämääsi ajatteleva mies. Niitäkin on Ei-Naudoille.
Terveisin: Ei mikään Zip1!. - Kateellinen oli
Minä myös kirjoitti:
Aloittaja oli nainen. Vitun hetero, et vissiin tajunnut.
Alottaja oli nainen ja kateellinen haaska vielä kaiketi kanssa läskiperseen. Vinkki: Naisen kanssa leikitään kuin kissan kanssa, olikin tarkoitettu miehille, jotka eivät vielä tiedä homman nimeä. Osaavatpa ehkä toivottavasti ottaa ajoissa onkeensa.
Mitä " nainen ", jonka perse on leveämpi kuin hartiat ja rinnat kuin roikkuvat rukkaset voisikaan miestä mieliä, paitsi päiväunissaan. Rasvaimukaan ei auta lässähtänyttä läskipersettä, sillä laiskuus on laiskuutta joka näkyy vyötärössä, perseessä, myös luonteessa.
Varokaa laskoja omahyväisiä ämmiä, pankaa parempia, niitä on kyllä onneksemme olemassa. - malkan löytää toisen silmästä
Kateellinen oli kirjoitti:
Alottaja oli nainen ja kateellinen haaska vielä kaiketi kanssa läskiperseen. Vinkki: Naisen kanssa leikitään kuin kissan kanssa, olikin tarkoitettu miehille, jotka eivät vielä tiedä homman nimeä. Osaavatpa ehkä toivottavasti ottaa ajoissa onkeensa.
Mitä " nainen ", jonka perse on leveämpi kuin hartiat ja rinnat kuin roikkuvat rukkaset voisikaan miestä mieliä, paitsi päiväunissaan. Rasvaimukaan ei auta lässähtänyttä läskipersettä, sillä laiskuus on laiskuutta joka näkyy vyötärössä, perseessä, myös luonteessa.
Varokaa laskoja omahyväisiä ämmiä, pankaa parempia, niitä on kyllä onneksemme olemassa.Kummallista, miehet on vaativinaan naisesta täydellisyyttä, jopa useiden synnytysten jälkeen, paneminen on panemista panemisen vuoksi, ei siinä ole tunteilla mitään tekemistä. Nuoruus on ihanaa ja nuoret on kauniina aina, mutta elämä jatkuu, vaikka tulee ylipainoa, siihen syyt monet, kyllä laiskuuskin, mutta iän mukana ja raskauden myötä, kroppa usein kärsii, en katso kieroon, kun naiset varojen antaessa myötä haluavat paranta ulkomuotoaan, kirurgilla.
Mutta, mies joka vaatii naisesta täydellisyyttä, ovat usein itse sohvaperunoita, juovat kaljaa, ovat möhiksiä, maha kuin tynnyri. Mitä minun etenni on tullut, sinkkuna kun olin, 4 miestä kukaan ei pystynyt pippelinsä kanssa mihinkään, tuli 5 ja sillä pienen nakin kokoinen, mutta terhakka, no sitten tuli jokin luuseri, mutta se oli hui!!!!!.... eli se löytäminen on vaikeaa, kun etenkin miehet tulevat kykenemättömiksi tosi varhainkin, oli siinä sitten läski tai luuviulu tai silt välilt, kun ei seiso, niin ei seiso. - kyyninen ?
Miestä vaillako? kirjoitti:
Ei kato ollut m i t ä ä n annettavaa.
Vaihe 1.
Ajattele.
Vaihe 2.
Hanki elämä.
Vaihe 3.
Hanki elämääsi ajatteleva mies. Niitäkin on Ei-Naudoille.
Terveisin: Ei mikään Zip1!.aivan.. tuo voi olla totta.. mutta sitä en tajua että miksi miehet eivät uskalla sanoa päin naamaa syytä miksi eivät enää halua tavata?? koska joka kerta olen sitä kysynyt (ensin nätisti ja sitten ei-nätisti) ja se että miten mielipide jostain ihmisestä voi ilman mitään järkevää syytä muuttua aivan yht`äkkiä.. edellinen mies jota tapailin oli vielä illalla puhelimessa aivan innoissaan ja sitten seuraavana päivänä siitä ei kuulunut enää mitään.. En vaan tajua.. no naiset kostaa kieroiten!
- Näin se menee
perkele, näin se menee. Onneksi tilanne ei ole aivan toivoton. Muualta muuttaneista löytyi hyviä ystäviä sekä hyvä rakas. Tässä maassa ei saa olla liian kiltti, eikä liian herkkä, muuten tulee karvasta kalkkia ja isoja murehia.
- ottaa oppia
muista EU:maista, ainakin Espajanasta. Miehet saavat ihan luvan kanssa käydä ilotaloissa, naiset on vaan ihan tyytyväisiä, koska ei näin pääse kehkeytymään mitään romansseja.
> Espanjassa on myös 400 000 ilotyttöä joten tämä
> tekisi taas suhteuttuna Suomeen n. 50 000 ilotyttöä. (n 8 krt enemmän asukkaita)
>
Italiassa on myös hyvin sama meno. Maa on pullollaan ilotyttöjä. Vaikka nämä miehet saavat siis kotonakin.
>
>
> esim.
> http://espanja.org/node/694
>
> "Espanjassa äijät saavat kuulemma ihan luvan kanssa
> käydä ilotaloissa vierailemassa - naiset ovat sitten
> vain tyytyväisiä, kun ei itse tarvitse huolehtia
> tuommoisista. Ja hyvänä puolena tuolle järjestelylle
> espanjalaiset naiset mainitsivat, että eipähän pääse
> kehkeytymään romansseja, joten vaaraa avioliitolle ei
> ole. "- Suomeen!!!
.........
- Mammat valloitti maan
Suomeen!!! kirjoitti:
.........
Ei suomeen mitään eu tasaarvoa. Täällä on kaikki tasaarvoisia, paitsi miehet. Sukupuolesta ei saa pisteitä, ellei ole mies ja silloinkin saa vain miinuspisteitä.
Emakoiden maa, valta on meillä. Miessiat saa pimeimmän nurkan jos ovat kunnon karjuja, muut iat potkitaan lätistä pihalle.
Kunnon emakko panee siankin polvilleen, pikku porsaat vaan vikisee.
- von grunigen
Katso peiliin.
Oletko maailman kaunein. Oikeasti. Jos olet, miesmakusi on perseestä. Jos et, olet törmännyt (baarissa?) valehtelevaan juoppoon (kuten sinäkin).
Lopeta ryyppääminen ja ota rennosti ilman miehiä muutama kuukausi. Tee töitä ja hoida vaikka puutarhaasi. Sitten kun oma pää on terve niin ota joku joka on itse tolallaan ja pidä SE mies tyytyväisenä.
Ei ne nistit ja juopot tyhjästä tule. Älä itse ole niin ei niitä nurkissakaan pyöri.
Tai sitten: Mene psykoanalyysiin. Kymmenen vuoden päästä keksit tämän saman itse. Koska kaikki muut tekosyyt on käytetty.- Haluan puutarhurin!
Kuopsuttelen mielelläni puiutarhassasi, kunhan olet täysi-ikäinen ja muutenkin fiksu ja rakastettava. Jos olet pelkkä koppava lumpero tai läskikasa pullapää, kuoputtele itse itseäsi, kosken vain laatu puutarhoihin, sillä olen hyvä puutarhuri.
- läheltä kotipesää
Haluan puutarhurin! kirjoitti:
Kuopsuttelen mielelläni puiutarhassasi, kunhan olet täysi-ikäinen ja muutenkin fiksu ja rakastettava. Jos olet pelkkä koppava lumpero tai läskikasa pullapää, kuoputtele itse itseäsi, kosken vain laatu puutarhoihin, sillä olen hyvä puutarhuri.
Ei kunnonnaiset törkyläjään törmää. Jos tuollaisiin paskoihin olet törmännyt, hae vikaa elämäntavoista ja lähiympäristöstä.
Kunnon miehet eivät asu samoissa piireissä kuin ne jotka ottavat sivuheilan narkkareista.
Katso nyt vaan siihen peiliin ja pysy miehistä erossa vaikka vuosi tai kaksi. Vähempikin riittää, kunhan et lisäänny niiden dokujesi kanssa. - Marjut Opara ...
läheltä kotipesää kirjoitti:
Ei kunnonnaiset törkyläjään törmää. Jos tuollaisiin paskoihin olet törmännyt, hae vikaa elämäntavoista ja lähiympäristöstä.
Kunnon miehet eivät asu samoissa piireissä kuin ne jotka ottavat sivuheilan narkkareista.
Katso nyt vaan siihen peiliin ja pysy miehistä erossa vaikka vuosi tai kaksi. Vähempikin riittää, kunhan et lisäänny niiden dokujesi kanssa.Suomalaiset miehet lupaavat kuoputtaa puutarhassani mutta katoavat aina kun pitäisi kiihkeästi rakastaa.Nyt olen nigerialaisen kanssa ja pian olen senegalialaisen kanssa.Niillä on kiihkeyttä.
- takuulla
Marjut Opara ... kirjoitti:
Suomalaiset miehet lupaavat kuoputtaa puutarhassani mutta katoavat aina kun pitäisi kiihkeästi rakastaa.Nyt olen nigerialaisen kanssa ja pian olen senegalialaisen kanssa.Niillä on kiihkeyttä.
Olet fertiiliä maaperää. Geneettistä luomua.
- M.Opara ...
takuulla kirjoitti:
Olet fertiiliä maaperää. Geneettistä luomua.
Minulla on kaksi lasta nigerialaisen miehen kanssa.Minä tiedän mitä on rakkaus ja miten miehiä niellään.Nielen kenet haluan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- En todellakaan ota osaa.
M.Opara ... kirjoitti:
Minulla on kaksi lasta nigerialaisen miehen kanssa.Minä tiedän mitä on rakkaus ja miten miehiä niellään.Nielen kenet haluan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hanki vaikka sata lasta niegerialaisen kanssa jos se on haaveesi, mutta kun olet horo kompassi jonka neula on kohti etelää, pyllistele sitten sinne ja lakkaa kraakkumasta kuin jokin varis. Hus, mene pois ihmisten ilmoilta. Heido.
- Naurettava olet!
Marjut Opara ... kirjoitti:
Suomalaiset miehet lupaavat kuoputtaa puutarhassani mutta katoavat aina kun pitäisi kiihkeästi rakastaa.Nyt olen nigerialaisen kanssa ja pian olen senegalialaisen kanssa.Niillä on kiihkeyttä.
Mitä sinuun tulee, olet varmaan se sama akka sieltä Norjasta jolla on itsetunto ongelma ja ylemmyyskompleksi.
Sinulla ei ole varaa paljoa sanoa yhtään mitään. Tautinen ylipainoinen pyörylä, joka itse kusee alleen kaikki omat tilaisuutensa. Minäkin nuija, olisin säälistä jäänyt avuksesi elämääsi, kun niin esitit olevasi joka anopin unelma kaikkine vaivoinesi, tauteinesi, kovine kohtaloinesi.
No, näytit kyllä mitä olet. Olet pelkkä surkimus joka on elämäänsä pettynyt. Sillä varjolla muiden nöyryyttäminen ja huijaaminen ei ole oikeutettua.
Ihan kunnianhimoinen suunnitelmasi perustaa koiravaljakko menee läskiksi, sillä valjakonpitäjän tulee pystyä juoksemaan. Sinä sanoit: " ei näillä kiloilla juosta ", kun ehdotin pikakävelyä ja hölkkäämistä kunnon kohentamiseen. Ellet pysty juoksemaan, valjakkohaaveesi jää pelkäksi höpinäksi. No, ehkä vain koetat pönkittää huonoa itsetuntoasi satuiluillasi.
Mitä miesasioihisi tulee... sinähän olet todella ammattilainen siinä, kuinka aina takerrutaan vääriin miehiin. No, miehet eivät kyllä ole vääriä, vaan sinä olet ollut heille väärä. Ei kukaan ole ollut kolmesti naimisissa ellei jotain vikaa itsessä ole. Syytit miehiä, että olisivat väkivaltaisia ja heissä oli vika. Sinussa on pahasti jotain vialla, ja lopulta jäät aina yksin, mutta saatpahan taas jotain uutta kerrottavaa uusille nenästävedettäville, jotka hetken erehtyvät uskomaan sinuun ja juttuihisi.
En yhtään ihmettele, että olet painunut maanpakoon sinne Norjaan ja sielläkin olet asiasi sotkenut. Ai niin, vikahan ei ole sinussa, vaan miehissä... Onneksi pääsin sinusta eroon. Just tuollaisia naisia jokaisen tulisi ymmärtää välttää. Voin vain sääliä sinua, mutta en uhraa ajatustakaan sinuun, enkä välitä rukoilla puolestasi, sillä ei mädästä kunnollista tule. Kunnollinen nainen olisi jo oiennut, sinä vain vääristyt vääristymistäsi. hyi hel*etti mikä nauta oletkaan.
- kaikesta p...
kaikesta päätellen oot tyypillinen nuori bilehile-kännäilijä-pintaliitäjä joka suorastaan kerjää kiertopalkinnon mainetta. oisko syytä vähän vilasta peiliin?
- pä samaa
Samaa mieltä! Peili on kova sana tänään :)
- Kokenut myös
Toimii myös toisinaan toisin päin. MUTTA opi ekalla kerralla, itse menin naimisiin naisen kanssa joka seurusteli silloin kun tavattiin... ja ilmeisesti jatkoi touhujaan. Nyt ollaan naimisissa, minä onnettomasti rakastunut toiseen, mutta jatkan velvollisuuden tunnosta vaimon kanssa. Jos voisin elää kaiken uudestaan, en ikinä lähtisi pettäjän mukaan. Siltä ei voi täysin välttyä, siitä pitää vain oppia tunnistamaan petolliset ihmiset, ja elää itse paremmin.
- noitcelfer
Älä luota nuoriin naisiin, muuten vetele ylpeästi... SE on totta
- noitcelfer
Aina luota rakkauteen ensi-silmäyksellä, kaikki muu oon njas njas...
- senpo
Hei, taidat olla aika nuori, kun et ole vielä oppinut rakkauden rautaisia lakeja. ”Rakkaus-markkinoilla” pelataan kovilla panoksilla, joten sinne ei kannata mennä epärealistisin odotuksin, vaan jalat maassa ja varustettuna hyvällä huumorintajulla. Ei kukaan sinua ole pettänyt, ei suinkaan, vaan sinä olet pettänyt itseäsi, koska olet uskotellut itsellesi löytäväsi rakkauden markkinoilta asioita, joita sieltä ei pidä alunperinkään etsiäkään. Rakkauden-markkinat ovat eräänlainen kepeä leikki, jota ei kannata ottaa kovin tosissaan, mutta sääntöjä on ehdottomasti noudatettava. Siellä ostetaan ja myydään, niin kuin muillakin markkinoilla, ja kaupan kohteena on onni.
- Liian suuret odotukset
Minullakin oli liian suuret odotukset, vaan kaikki ei mennytkään niin kuin olin toivonut, luottanut, " suunnitellutkin ". Vaikka minä olin valmis heittämään hynttyyt yhteen ja lopettamaan sinkkuelämän, vastapuoli tahtoi jotain muuta, tai jonkun muun kanssa parisuhdetta, joten se siitä.
Itseensä ja omiin suuriin toiveisiinsa pettyvät ihmiset, eivät rakkauteen. Rakkaus ei kuseta ketään, rakkaus ei petä, vaikka ihmiset niin saattavat tehdäkin, ja usein ihmiset niin tekevätkin.
Monesti valitetaan sitä, ettei seksiseuraa ole, harvemmin valitetaan että elämänkumppania ei ole. Olen varsin tyytyväinen siihen, kuinka yhä saa seksiä melko helposti aina jostain ( ja aina vastakaiselta sukupuolelta, omaa sukupuolta olevia en harrasta laisinkaan, kuten Raakel Liekki niin tekeekin ).
Jos jostain tulee olle onnellinen, tulee olla onnellinen vapaudestaan ja elämästään. Miuksi pitäisi alkaa vetämään synkkiä pilviä päälleen, tarrautumalla johonkin ihmiseen. Rakkaus ei ole rakkautta, vaan ainoastaan kuvitelmaa rakkaudesta. Ikään kuin pakkomielle, riippuvuus. Jos kuvittelee rakastuvansa, samalla päättää alkaa riippuvaiseksi suhteessa, sitoutuu ( vaikka toinen ei sitoutuisikaan ) ja huolet alkavat.
Sitten kun kaikki ei menekään niin kuin itse haluaisi, tulee pettymys ja itkeä pillitetään. Se on väärä tapa!
Mikä on oikea tapa? Olla avoin mielin, kulkea huolettomana ja kappas vaan, joka päivä tapaa monia mukavia ihmisiä, joita saa katsella vapaasti, mutta onneksi yhdenkään kanssa ei tarvitse sitoutua, kaikkia ei tarvitse panna, eikä ketään heistä sentään viedä kotiinsa. Eli elellä kuin orava vaan, hyppiä oksalta toiselle, puusta puuhun, joskus sattuu kohdalle käpysiä, useimmiten ei, mutta ketään ei tarvitse yrittää omistaa eikä omia, vaan vain nauttia elämästään, olemassa olostaan, kauniista päivästä joka sekin huomenna on jo historiaa.
Aika ei palaa, eikä menetetyt tilaisuudet toistu. Mikä mennyt on, se mennä on joutanutkin, mutta jälkeen jää kauniit muistot, joskus ne ovat katkeriakin, mutta aika haavat parantaa ja lopulta kivutkin ovat kaukaisia, kuin niitä ei koskaan olisi ollutkaan.
Täysillä pitää elää, mutta suruissa ei kannata rämpiä.
- jansku KeskiSuomesta
itelleen uusia harrastuksia ja mennä erilaisiin kerhoihin tai muihin missä tapaa ihmisiä-
ihmettelen vain -eikö muualla kuin baareissa tapaa tietynlaisia ihmisiä ? Täytyykö kaikkien juoda ?
Onko baareissa muita kuin alkoholia juovia ihmisiä?
Onhan elämässäkin muitakin intressejä ja harrastuksia ?Tosin et maininnut harrastuksista mitään - käytkö jossain tai harrastatko jotain ? - HITAAMMIN
NIIN ET EHKÄ JOUDU PETTYMÄÄN,NIIN NOPEASTI.KUULOSTELE JA TOIMI AISTIESI MUKAAN.TIETYT MIEHET VETÄVÄT PUOLEENSA TIETYNTYYPPISIÄ NAISIA JA ,KUTEN JO JOKU MAINITSIKIN,HALUAVAT VAAN PITÄÄ HETKEN HAUSKAA JA SAADA NS"KYYDIT"...ÄLÄ MASENNU,VIELÄ SE ONNEN JA RAKKAUDEN AIKA TULEE ETEEN,TIEDÄT ,KUN NÄIN KÄY.TSEMPPIÄ JA TSEMPPIÄ VAAN...
- yee yee yeee
kiva olla hyvä renttu, eikä sentään mikään juopporenttu, vaan huoleton hulivili ja kyllä ne naiset rakastuvatkin : )
- liian kiltti?
Tuli mieleen, että oletko sinä liian kiltti tai läheisriippuvainen? Ja miksi sinä ulkonäön kautta pönkität tätä juttua? Maailmassa on niin paljon muita asioita, mitkä merkitsevät paljon. Sinun tulisi näissä asioissa päästä vähän enemmän niskan päälle.. Eli tuo, että pelimies tulee ja iskee sinut ja olet jo sitten hänen.. ei se toimi. Se pitää pohjautua vaikka vuoden ystävyyteen, jolloin vasta voi tietää, onko tästä suhteeksi. Eli sun pitää nyt ensin parantaa itsesi näistä kierteistä. Nyt on ollut liikaa miehiä, et ole tasapainossa juuri nyt. Osa on jo laastareiden laastareita.
- Ei pidä mokata
" älä näytä haavaa ". Näin elämä opettaa. Oletko muuten huomannut, maailmassa on miljoonia ihmisiä ja yhteen tarrautumalla käännät selkäsi muille. Noin tehden pilaat elämäsi surkutellen aivan turhan takia.
- m y s e l f
Miettiä millaisia ominaisuuksia haluaa mieheltä...
Ansaitset parasta, älä tyydy vähempään. Arvosta ja hyväksy itsesi ja rakasta itseäsi ennenkaikkea! - Ei ketään ole pakko huolia
m y s e l f kirjoitti:
Miettiä millaisia ominaisuuksia haluaa mieheltä...
Ansaitset parasta, älä tyydy vähempään. Arvosta ja hyväksy itsesi ja rakasta itseäsi ennenkaikkea!Itse ihminen valitsee usein koukun johon itsensä ripustaa. Turha muita syytellä kun itse on verkon ylleen heittänyt.
- Nauti enemmän
ja petyt vähemmän, älä aseta odotuksia ja saat kaiken, tai ainakin paljon.
Kyyniseksi muututaan sillä, kun itseään suggeroidaan muuttumaan kyyniseksi. Jos päättää olla surullinen ja pettynyt, sellaiseksi muuttuu.
Jos päättää olla hyväntuulinen, saa ainakin ihailevia katseita, vaikka mitään ei varsinaisesti tavoittelekaan.
Kuinka niin joku petti sinua rumemman kanssa? Itse taidat olla aika ruma, tai vähemmän kiinnostava tapaus, kun toista rumaksi sanot. Sait siis ihan ansiosi mukaan.
Katsos, rumuuskin on taiteenlaji, ja kauneus ja rumuus ovat katsojan silmässä. Minä ainakin huolin ystäväksi ihan minkä näköisen vaan, kunhan luonne on kohdallaan. vaikka olisi kuinka nätti ja sexy, en huoli sellaista edes hyvänpäivätutuksi, jos luonne on huono tai ilkee. - Luomuluumu
Jos kerran olet miestenkin mielestä "hyvä jätkä", niin pidä linja miesten kanssa vain kaveruutena jonkin aikaa.
Ennenkaikkea kuitenkin parisuhteessa on kysymys siitä, että kuinka hyvin tunnet itsesi ja miten tulet toimeen itsesi kanssa. Oletko käynyt läpi itsesi kanssa, että mitä haluat elämältä? Millainen olet, mitkä ovat tärkeät arvosi elämässäsi? Kun saatat nämä tiedot omaan tietoisuuteesi, niin tiedät millainen tulevan kumppanisi tulee olla. Arvomaailma pitää kumppaneilla olla samanlainen, että homma edes jollakin tapaa pelittää. Senhän nyt sanoo järkikin, jos toinen arvostaa kotia ja perhettä, toinen pinnallista elämää, baareja ym, niin sen tietää, ettei parisuhde voi muuta kuin kariutua.
No oppirahat on jokaisen maksettava, mutta suhteen päättymisen jälkeen kannattaa pitää taukoa, ennekuin hyppää seuraavaan suhteeseen, koska muuten vie menneessään samat ongelmat taas seuraavaan suhteeseen. Käy läpi vaikka kavereidesi kanssa edellistä suhdettasi, jos tuo ex ei siihen kanssasi kykene.- toi on asiaa
Kylläpä osasit sanoa hyvin, taidat olla ihan tutkinut asioita. Minä olen tosiaan vast liian myöhään pysähtynyt tutkimaan omaa itseäni, sieltä se löyty, omasta itsestäni, miksi aina ne rentut, sitten sääliin ja ties minne. Se et tunnistaa virheet itsessään, on vaikeaa myöntää, muutos lähtee itsestään, toisia ei voi muuttaa. Kiltteys, se on siis hyvä, mutta kun sitä käytetään hyväksi, se on tän maailman vitsaus, ikään kuin kiltti olisi tyhmä ja vähäpätöinen, vaikka ei niin olekkaan, kiltteydestä en pääse irti, mutta tiedostan sen, sitten alan itseäni sättimään, mitä siinä taas mamistelet, ota asiat hallintaasi, ei tarvitse aina miellyttää. Kiltteys on perusluonteessa, minä tosiaan ruoskin itseäni päivittäin, sen asian kanssa, olen alkanut oppia hallitsemaan sitä. SE on vain tunnistettava.
- luomuluumu
toi on asiaa kirjoitti:
Kylläpä osasit sanoa hyvin, taidat olla ihan tutkinut asioita. Minä olen tosiaan vast liian myöhään pysähtynyt tutkimaan omaa itseäni, sieltä se löyty, omasta itsestäni, miksi aina ne rentut, sitten sääliin ja ties minne. Se et tunnistaa virheet itsessään, on vaikeaa myöntää, muutos lähtee itsestään, toisia ei voi muuttaa. Kiltteys, se on siis hyvä, mutta kun sitä käytetään hyväksi, se on tän maailman vitsaus, ikään kuin kiltti olisi tyhmä ja vähäpätöinen, vaikka ei niin olekkaan, kiltteydestä en pääse irti, mutta tiedostan sen, sitten alan itseäni sättimään, mitä siinä taas mamistelet, ota asiat hallintaasi, ei tarvitse aina miellyttää. Kiltteys on perusluonteessa, minä tosiaan ruoskin itseäni päivittäin, sen asian kanssa, olen alkanut oppia hallitsemaan sitä. SE on vain tunnistettava.
En sen fiksumpi kun muutkaan, jotka on kokenut aivan samoja asioita kuin sinä. Olen tullut petetyksi, jätetyksi ja jättänytkin. Samalla tavalla miettinyt asioita kuin sinäkin. Perehtynyt olen ihmiseen ja ihmisen käyttäytymiseen, sitä kautta aukesi moni asia. Täällä on tullut todella hyviä vinkkejä kuinka sinun kannattaa lähteä asioissa eteenpäin. Keskityt itseesi ja omaan hyvinvointiinsi, siten vedät puoleesi hyvinvoivia (myös henkisesti) miehiä.
Näin kävi minullekin. Kahden pitkän suhteen jälkeen oli olemassa vain "virityksiä", en halunnut haaskata aikaani on off juttuhin, päätin, että off sitten vaan. Nykyisen kumppanini tapasin sattumalta yhdellä lomareissulla, en ottanut juttua kovin vakavasti alkuun, kiva ihminen jne. ajattelin, mutta jo välimatkan vuoksi en nähnyt meidän välillä olevan kuin pelkkää kaveruutta. Pidettiin yhteyttä kuitenkin, asiat etenivät pikkuhiljaa eteenpäin ja nyt asumme yhdessä uusperhettä! Aivan mahtavaa. Mies on sitoutunut ja omaa samanlaisen arvomaailman kuin itselläni, joten isoista asioista ei meidän tarvitse olla erimieltä. Nyt todellakin nautin elämästä ja eritoten parisuhteestani.
- vesuvius
Taidat olla hieman liian nuori moisiin suhteisiin!:) Älä pidä kiirettä!
- Nimetön
vaihtamalla naista elämä saa uuden suunnan. Jätettynä tunne on tyhjä eikä kannata kiiruhtaa ole vaan rauhallinen ja MIES ei se tee sinusta heikompaa. lenkkeile ja kohota kuntoa ja samalla itsetuntokin tulee vahvaksi.
- näinpäin
Hei,eläpä mee sinne baareihin,sieltä et löydä kuin korkeintaan humalassa sönkkääjiä ja rahasi menee,se on fakta!!!
Yritä muulla keinoin saada kaveria,esim.harrastusten ja vaikka sitten treffipalstan kautta,ovat ainakin itsekin etsimässä,eivät varmaan heti petä!- hkjhjkhjkhkj
Kukaan kunnollinen mies ei varmaan ole treffipalstoilla enää sen jälkeen kun Vanhanen tuli huijatuksi. Johan tuosta on monella kokemuksia, treffipalstoilla saalistaa vaan pervot, itseään korostavat egoistit, epätoivoiset ja jos niihin joku kunnon ihminen eksyy, pain se oppii että sieltä ei kaltaisiaan kohtaa.
Räkälöistä ei pidä etsiä mitään, niissä käyvät myös linnakundit ja hutsut. Tasokkaasen ruoka/tanssiravintolaan meno on eri asia. Myös oikeiden harrastusten parista voi löytää hyvää seuraa. Kunnon harrastus ei ole juopottelu!
Paras tapa on kai olla avoin, mutta ei liian avoin, ei ainakaan liian tuttavallinen. Ihmisiä kiinnostaa terveys ja liikunta, jos se ei kiinnosta itseään, on turha toivoa että lekkipoluilta saa seuraa, silloin aki on paras mennä kapakkaan jos juopottelut kiinnostaa enemmän. Eli pitäisi tehdä sitä mistä itse tykkää, ja hakeutua samoista asioista kiinnostuneiden pariin, mutta ei sillä mielellä että on iskemässä jonkun, vaan siksi että tykkää siitä mitä tekee. Sitä kautta se oikea voi sattua helpommin kohdalle. Treffipalstoilta en kyllä etsi yhtään mitään, tuli jo todettua, pelkkiä haaskoja niistä löytyy. - toivoa menetä
hkjhjkhjkhkj kirjoitti:
Kukaan kunnollinen mies ei varmaan ole treffipalstoilla enää sen jälkeen kun Vanhanen tuli huijatuksi. Johan tuosta on monella kokemuksia, treffipalstoilla saalistaa vaan pervot, itseään korostavat egoistit, epätoivoiset ja jos niihin joku kunnon ihminen eksyy, pain se oppii että sieltä ei kaltaisiaan kohtaa.
Räkälöistä ei pidä etsiä mitään, niissä käyvät myös linnakundit ja hutsut. Tasokkaasen ruoka/tanssiravintolaan meno on eri asia. Myös oikeiden harrastusten parista voi löytää hyvää seuraa. Kunnon harrastus ei ole juopottelu!
Paras tapa on kai olla avoin, mutta ei liian avoin, ei ainakaan liian tuttavallinen. Ihmisiä kiinnostaa terveys ja liikunta, jos se ei kiinnosta itseään, on turha toivoa että lekkipoluilta saa seuraa, silloin aki on paras mennä kapakkaan jos juopottelut kiinnostaa enemmän. Eli pitäisi tehdä sitä mistä itse tykkää, ja hakeutua samoista asioista kiinnostuneiden pariin, mutta ei sillä mielellä että on iskemässä jonkun, vaan siksi että tykkää siitä mitä tekee. Sitä kautta se oikea voi sattua helpommin kohdalle. Treffipalstoilta en kyllä etsi yhtään mitään, tuli jo todettua, pelkkiä haaskoja niistä löytyy.Olen kyl sitä mieltä, että palstoissa ja palstoissa on eroja. No jos sinä menet sinne palstalle, yksi ainakin kunnollinen, luulen siellä muitakin kunnollisia. Kapakoihinkin menee liitäjät , sekä tosissaankin olevat, toiveena löytää elämänsä rakkaus ati vaun illan seuraa, tarpeita monia. Paikka kuin paikka, aina löytyy, joka junaan lähtijöitä, on vain löydyttävä taitoa eroitella.
Otanta sinulle sattunut ilmeisesti väärin, kun oletsuorastaan kyyniseksi tullut, ei kantsi, minäkin odotin onneani kymmeniä vuosia, nyt sitten tuli, voin sanoa, että palstoilta. Siellä voi tutustua ihmisiin anonyymeinä, se on turvallisempaa, suuremmat iskut ainakin puolittuu, voi kysellä jo etupeltoon asioita, huomaa kellä on arvoja, jotka kohtaisivat omani. Kaikella on aikansa, kun katsoo itseään ja miettii, voinko tehdä asialle jotain saadakseni oikeanlaisen kumppanin, iloisuus tarttuu, rehellisyys valttia, ryyppäminen ei hyvä, useat haluaa kuitenkin alkoholin käytön olevan hallittua. En nyt muuta kirjoita, ettei liian pitkäksi hurjistu.
- Naikkonen27
heh, jos itse seurustelisin ja mies löytäisi "elämänsä rakkauden" seurustelumme aikana.. niin en edes viitti sanoa mitä tekisin sille sen "elämänsä rakkaudelle"..
- Kokemusta on
Minulla kovia kolauksia takanani nimenomaan rakkauselämän saralla. Minulla on taipumusta kyynisyyteen. Olen kuitenkin havainnut sen olevan tavallaan asennevamma, josta on karistettava itsensä irti. Se käy surutyön ja mielensä uudelleen suuntautumisen kautta. Olen käynyt sen monesti läpi ja se kannattaa. Kipeää se tekee, mutta vielä enemmän se, ettei käsittele asioitaan ja hautaa ne sisälleen ja kasvattaa itsestään aikapommin, joka voi levitä missä ja milloin vain. Minulla on siis itselläni taipumusta tähän. Purettava on asioita ja otettava vakavaan tutkiskeluun ajan kanssa, tai muuten losahtaa. Jäljet ovat pahoja.
Kyynisyydessä saattaa olla - en ole varma - pohjalla fiilis siitä, että on kaiken ympärillä tapahtuvan uhri ja ettei voi mitään sille, että jää aina varsinkin jollain tavalla samantyyppisen ikävien asioiden kohteeksi tai alle.
Joka tapauksessa aitoon itselleen ja mulle anteeksi antamiseen pääseminen on melkoinen voitto ja helpotus, sillä ei kukaan jaksa kantaa ainaista raskasta sydämen murhetta mukanaan. Tsemppiä! - Joo....
Muutu vain kyyniseksi. Who cares...
- psyclon9
Alkuperäiselle kysyjälle: mun mielestä kyynisyys on pakoilua, ja sen taustalla on aina valtava, kaikenkattava kipu, tarkemmin sanottuna syyllisyys, häpeä, omanarvontunnon menetys tai sen pelko. Kyyniseksi muuttuminen ei ratkaise ongelmaa, sillä ainoastaan lakaistaan roskat maton alle. Miksi siis myydä sielunsa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117141- 954711
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594667Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee503833- 513768
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263323- 502703
- 372564
- 372272