työelämä pelottaa

dax

Mietin tässä vaan, että miten minusta on koskaa mihinkää työelämään. Mä kammoan asiakaspalvelua ja vastuullisia tehtäviä. Olen kouluttautumassa it-alalle ja tulevaisuus pelottaa minua. Ja nykyisessä työssä sattui viikonloppuna kamala asia, mikä on saanu mut varpailleni. Mä en jaksa sitäkään työtä, en vaan ole sen luonteinen, mulla ei rahkeet riitä, sittenkään...
Ja mä pelkään ainaista epäonnistumista, en luota itteeni, että jossain joskus onnistuisin. Lisäksi kaikki uusi pelottaa aivan sikana.

Emmä tiä, mihin tää elämä vie/on tarkoitettu. Mihin mut on tarkoitettu.. ?

5

1070

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysympä vaan

sitten tapahtui?

• dax

No mä silleensä..en ollut niinku olisi pitäny olla. Asenne oli väärä. Siis asia hävettääki niin paljo, etten siitä kehtaa edes sanoa paljoa.
        Mutta sattui tilanne, jonka jälkeen asiakas suoraan soitti ja haukkui/lyttäsi, ilmoitti tyytymättömyyttään juuri minun toimintaan, ehkä aiheesta, mutta lateli myös todenvastaista.
        Emmä vaan jaksais enää tuota työtä... Emmä oo siihenKÄÄN tarkoitettu..

• paniikkipaniikki!!

Olen kouluttautumassa kaupalliselle alalle, ja itseluottamus on tasan 0.
      Ei tule mitään, ahdistaa jo pelkkä ajatus työnhausta saati työpaikasta. Pelkään koko ajan mokaavani. Eikä tää ole mitään pientä, välttelen koko asiaa viimiseen tippaan ja asiat on ihan solmussa sen takia. En pärjää tässä maailmassa ja sen pituinen se. Olen kohta varmaan katuojassa.
      Mikä siihen auttaisi, en tiedä :(

• Yleinen vuodattaja

Anna itsellesi aikaa ja lupa oppia asiat vaikka hiljalleen. Vaikka minäkin paras neuvoja, vasta viime vuosina alkanut tulla näkyväksi, eli panna itseni likoon. Iltaisin nappaan hieman rauhoittavaa ennen nukahtamista, niin on seuraavana päivänäkin aika hyvä pössis.

Tämä elämä on meille lahja. Siitä ei kannatta tehdä liian ankaraa, vaan aurinkoisella mielellä nauttia tästä, kun me olemme Korkeamman Voiman siunauksen alla. Viimepäivinä olen ollut melko peloton ja vain vähän huolestunut.

• Kaikkeasitäpääseesisään

Koulussa narsisti, joka käytti muita hyväksi. Opettajatkin säälivät selän takana muuta siihen liittyvää käytöstä. Työelämässä tuskin pääsee(tai miksi se edes sinne on menossa) pitkälle, kun ei osaa olla edes ajoissa paikalla tai hoitaa omia hommiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7625
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3705
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2551
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51