Onko kissanruokapurkin sisällön syöminen ihmiselle vaarallista? Erehdyin purkista.
Kymysys
25
562
Vastaukset
namia! Tsekkaa lisäaineiden määrä.
Todnäk Saarioisten kinkkupitsa ei ole yhtään
terveellisempää.- Kössönöm
Ihan totta, söin ihan ajatuksissani kissanruokaa. Olen lääkekuurilla, eikä ajatus oikein pelaa.
Tuli mieleen se joku operaattorimainos, missä nainen soittaa pojalle ja sanoo, että laita isälle lappu, että keltaisessa paketissa on isän ruoka ja punaisessa kissan. Sekaisin menivät, ja kumpikin oli tyytyväinen. Miksi minusta sitten tuntuu omituiselta? Jos siellä oli hiiren takajalat? Kössönöm kirjoitti:
Ihan totta, söin ihan ajatuksissani kissanruokaa. Olen lääkekuurilla, eikä ajatus oikein pelaa.
Tuli mieleen se joku operaattorimainos, missä nainen soittaa pojalle ja sanoo, että laita isälle lappu, että keltaisessa paketissa on isän ruoka ja punaisessa kissan. Sekaisin menivät, ja kumpikin oli tyytyväinen. Miksi minusta sitten tuntuu omituiselta? Jos siellä oli hiiren takajalat?Jotka saa tuntumaan kummalta ;o)
Nyt voit vastata, että maistuuko kissanruoka hiireltä? Eiku jaa, sun pitäis kai maistaa hiirtäkin. Madventuresin Tunna ja Riku tietäis senkin... JA sitäpaitti ne jätkät söi vaikka mitä ja edelleen puksuttaa, joten Q.E.D -> Nou hätä!- bubastis.tmi
Kössönöm kirjoitti:
Tuli mieleen se joku operaattorimainos, missä nainen soittaa pojalle ja sanoo, että laita isälle lappu, että keltaisessa paketissa on isän ruoka ja punaisessa kissan. Sekaisin menivät, ja kumpikin oli tyytyväinen. Miksi minusta sitten tuntuu omituiselta? Jos siellä oli hiiren takajalat?on soijarouhetta ja kastiketta, lihaperäisiä substansseja on vain pari prosenttia. Sen takia meidän kuningattaret syövätkin joka päivä broileria, lisukkeeksi vähän kissanmuonaa kastikkeen takia :)
Selviät hengissä :) - Kössönöm
bubastis.tmi kirjoitti:
on soijarouhetta ja kastiketta, lihaperäisiä substansseja on vain pari prosenttia. Sen takia meidän kuningattaret syövätkin joka päivä broileria, lisukkeeksi vähän kissanmuonaa kastikkeen takia :)
Selviät hengissä :)Eikös ne sinun kissasi ole jo aika isoja? Syksyllähän sinä ne sait. Vieläkö järsivät johtoja?
- bubastis.tmi
Kössönöm kirjoitti:
Eikös ne sinun kissasi ole jo aika isoja? Syksyllähän sinä ne sait. Vieläkö järsivät johtoja?
Jyrsijät eivät jyrsi johtoja, vaan ovat siirtyneet kaikkeen muoviin, kuten muovipusseissa on kaikissa pohjassa reikä, kaikissa mun käsilaukuissa on reikä, treenihousujen kuminauhat on lutkutettu, juuri pelastin meikkipussini bubiksen hampaista. Onkohan niillä joku puutostauti?
Edellinen kollikin keräsi muovinpalasia ruokakuppiinsa??? - Kössönöm
bubastis.tmi kirjoitti:
Jyrsijät eivät jyrsi johtoja, vaan ovat siirtyneet kaikkeen muoviin, kuten muovipusseissa on kaikissa pohjassa reikä, kaikissa mun käsilaukuissa on reikä, treenihousujen kuminauhat on lutkutettu, juuri pelastin meikkipussini bubiksen hampaista. Onkohan niillä joku puutostauti?
Edellinen kollikin keräsi muovinpalasia ruokakuppiinsa???Tämä minun peto raapi nuorena kaikki vessapaperirullat reikäisiksi ja tiputteli lasimaljakot hyllystä lattialle.
Ne vaan ovat sellaisia.
Tuli muuten mieleen vanha muistelus, kun katti katseli silmät tapillaan rakastelupuuhia. Ei siitä mitään tullut. Oli pakko viskata kissa eteiseen ja laittaa ovi kiinni.
en nappaisi :D
- Hämeen Hitain
että kyllä lemmikkien safkat aina lenkkimakkaran hakkaa. ;-))
- ertert
Ei ole vaarallista. Nehän ovat monesti terveellisempiä kuin ihmisille syötettävät pöperöt.
- tyhjää t
tällaiset aloitukset ateistin tekemänä kuuluvat palstalle, ei tietenkään muiden tekemänä. Siksi
jatkamme samaa narsismin sarkaa ja kehoitamme sössöttäjää seuraamaan puusilman esimerkkiä ja palauttamaan kaikki tyhjät pullot kauppaan. Sama
ahtaanpaikan kammo kotona näyttää vaivaavan sösistä kun meni kissanruokapurkille. Puusilma sai lentolipun pulloja vastaan ja liehuu nyt tiukkana evoluution kannattajana palmun latvassa välillä pr silmää meressä huuhtoen. Yksi silmä näkee ainakin pohjaan saakka, joskin pienen pläntin. Kissanruokaa ei kannata syödä ahmimalla
ainoastaan se on vaarallista. - LUUKATO
Meillä syödään purinaa, koska siinä on enemmän vitamiineja. Oma mies kehui mieskunnon parantuneen
ja luukin löytyy nyt paljon nopeammin huoneiston onkaloista, eli vitamiinit lisäävät älyllistä toimintaa. Makuhan on sivuseikka >>>>Kymysys
Kössönöm Onko kissanruokapurkin sisällön syöminen ihmiselle vaarallista? >>Erehdyin purkista.- Peikkojen kaveri
Eräs sukulaisensa luona asunut opiskelijapoika tuli yöllä raflasta kotiin, ja nälkä olihan hirvee. Kaveri löysi jääkaapista metwurstia, ja päätti paistaa sitä paistinpannulla. Aaamulla isäntäväki ihmetteli, mihin koiranmakkara oli kadonnut. Siinä yhteydessä opiskelijapojallekin kirkastui, miksi muuten niin hyvänm makuinen metukka oli ollut oudon suolatonta.
- Kössönöm
On vielä viimevuotista unkarilaista salamia jääkaapissa. Kai sitä uskaltaa syödä?
Jostain luin, että hyvä konsti testata onko jauheliha vanhaa, niin laittaa kissalle lautaselle. Jos se ei sitä syö, niin ei kannata paistinpannulle lätkäistä. Kössönöm kirjoitti:
On vielä viimevuotista unkarilaista salamia jääkaapissa. Kai sitä uskaltaa syödä?
Jostain luin, että hyvä konsti testata onko jauheliha vanhaa, niin laittaa kissalle lautaselle. Jos se ei sitä syö, niin ei kannata paistinpannulle lätkäistä.kissaihmisiä, niin käytän toista menetelmää: päivän yli viimeisen käyttöpäivän voi vielä käyttää, kaksi jos iskee harvinaisen paha saituruuskohtaus. :D Säilytän jauhelihan aina jääkaapissa, en tiedä kauanko jääkaapin pakastelokerossa säilyisi.
- Kössönöm
Aatami9 kirjoitti:
kissaihmisiä, niin käytän toista menetelmää: päivän yli viimeisen käyttöpäivän voi vielä käyttää, kaksi jos iskee harvinaisen paha saituruuskohtaus. :D Säilytän jauhelihan aina jääkaapissa, en tiedä kauanko jääkaapin pakastelokerossa säilyisi.
kun vanhaksi elää. Jos sapuskasta tulee kipeäksi, niin oppiipa olemaan syömättä toista kertaa. Jos siis jää henkiin.
Minulla oli kerran pakastimessa suomustastamattomia lahnoja (lahjaksi saatuja) pari vuotta. Sitten vein ne roskiin. Samaten kerran sain mateen ja laitoin sen pakkaseen, kun en kertakaikkiaan pysty sellaista lieroa nylkemään. Sekin meni roskiin. Hirveää haaskausta.
- Hanna
Sinähän olet evoluution tulos niin kuin se kissasikin. Tuskin geenisi ovat niin erilaiset, että yksi kissaruokapurkki elinkaartasi täällä katkaisee. Itse en kyllä harrasta eläinruokien nautiskelua ja katselen mitä suuhuni laitan.
- Kössönöm
Oletko ihan varma, että kasvisruokasi joukossa ei ole mitään eläinperäistä?
- Hanna
Kössönöm kirjoitti:
Oletko ihan varma, että kasvisruokasi joukossa ei ole mitään eläinperäistä?
Taas sä luit väärin. En ole sanonut olevani kasvissyöjä, mutta en kyllä syö eläimille tarkoitettuja ruokia. Nehän valmistetaakin ruhojen jäteosista ja hygieniavaatimuksetkaan eivät täytä ihmisravinnolle säädettyjä normeja. Miten sä noin hajamielinen olet, onko näkösi heikko, että menee mirrin ja perheen sapuskat sekaisin.
- Kössönöm
Hanna kirjoitti:
Taas sä luit väärin. En ole sanonut olevani kasvissyöjä, mutta en kyllä syö eläimille tarkoitettuja ruokia. Nehän valmistetaakin ruhojen jäteosista ja hygieniavaatimuksetkaan eivät täytä ihmisravinnolle säädettyjä normeja. Miten sä noin hajamielinen olet, onko näkösi heikko, että menee mirrin ja perheen sapuskat sekaisin.
"Itse en kyllä harrasta eläinruokien nautiskelua ja katselen mitä suuhuni laitan."
Tarkkuutta Hannaseni.
"Nehän valmistetaakin ruhojen jäteosista ja hygieniavaatimuksetkaan eivät täytä ihmisravinnolle säädettyjä normeja."
- Sinun varmaan kannattaa nyt hetimiten ottaa yhteyttä kuluttajasuoja-asiamieheen tai johonkin eläinsuojeluyhdistykseen, jos epäilet, että muille eläimille, kuin ihmisille, syötetään pilaantunutta ravintoa. Hopi hopi. Hanna kirjoitti:
Kuten Atrian Uunilenkki ja lukemattomat muut ihmis"ravinnoksi" luokiteltavat "ruuat". En ole asiantuntija, mutta eikös jotkin kissan- ja koiranruuat ole jumalattoman kalliita? Tuskin niitä mistää sattuu valmistetaan. TV:ssä joskus taisi joku setä tai täti sanoa, että kissasi ansaitsee vain parasta.
- Kössönöm
Aatami9 kirjoitti:
Kuten Atrian Uunilenkki ja lukemattomat muut ihmis"ravinnoksi" luokiteltavat "ruuat". En ole asiantuntija, mutta eikös jotkin kissan- ja koiranruuat ole jumalattoman kalliita? Tuskin niitä mistää sattuu valmistetaan. TV:ssä joskus taisi joku setä tai täti sanoa, että kissasi ansaitsee vain parasta.
maksaa kissanruoka/kilo enemmän kuin ihmisille "tarkoitettu". Funtsis nyt, että 100 g Shebaa maksaa noin 9o senttiä. Kilolle aikamoinen hinta.
- Hanna
Kössönöm kirjoitti:
"Itse en kyllä harrasta eläinruokien nautiskelua ja katselen mitä suuhuni laitan."
Tarkkuutta Hannaseni.
"Nehän valmistetaakin ruhojen jäteosista ja hygieniavaatimuksetkaan eivät täytä ihmisravinnolle säädettyjä normeja."
- Sinun varmaan kannattaa nyt hetimiten ottaa yhteyttä kuluttajasuoja-asiamieheen tai johonkin eläinsuojeluyhdistykseen, jos epäilet, että muille eläimille, kuin ihmisille, syötetään pilaantunutta ravintoa. Hopi hopi.Minulla ei ole tällä hetkellä lemmikkejä ja itse syön vain ihmisille valmistettuja elintarvikkeita. Eiköhän jokainen kuluttaja itse ole vastuussa, mitä ostaa ja lemmikeilleenkin tarjoaa. On tärkeämpää puuhaa! Sorry vain! En tee tätä palvelusta puolestasi!
Kissalle sitä anna jos on riskiä että se on vaarallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394953Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6724188Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671461OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911164
- 941144