Anti-Malware niminen ohjelma. Onko kokemuksia ?
Malwarebytes
7
3141
Vastaukset
- haista
jos virustutkasi on puutteellinen.
- mallia 46
kehuu
- vaari44
mallia 46 kirjoitti:
kehuu
Mitkä yleisissä asetuksissa tarkista kohdassa pitäisi olla ruksattuna-
kaikkiko vai joku noista neljästä ? Mulla jos kaikki ruksattuna kestää ajo tosi pitkään!! - joopeli92
vaari44 kirjoitti:
Mitkä yleisissä asetuksissa tarkista kohdassa pitäisi olla ruksattuna-
kaikkiko vai joku noista neljästä ? Mulla jos kaikki ruksattuna kestää ajo tosi pitkään!!Elikkäs se malwarebytes on ns. "uusien pöpöjen" poistaja, eli semmoisten mitä antivirukset eivät vielä tunnista haittaohjelmiksi.
Skannaus nopeus riippuu koneen tehoista/ ja että kuinka paljon sulla on tavaraa kiintolevyllä. - joopeli92
joopeli92 kirjoitti:
Elikkäs se malwarebytes on ns. "uusien pöpöjen" poistaja, eli semmoisten mitä antivirukset eivät vielä tunnista haittaohjelmiksi.
Skannaus nopeus riippuu koneen tehoista/ ja että kuinka paljon sulla on tavaraa kiintolevyllä.Tarkista näin: Tarkista C:asema. 1-3 krt kuukaudessa, riippuu missä oot surffannu tai ladannu jotain. Sitten kerran kk ne kaikki osiot
- vielä neuvoksi
joopeli92 kirjoitti:
Tarkista näin: Tarkista C:asema. 1-3 krt kuukaudessa, riippuu missä oot surffannu tai ladannu jotain. Sitten kerran kk ne kaikki osiot
Ja ota kuitenkin päivitykset tarkistaen ainakin kerran viikossa !
- naapurin terodessi
malvaribytessi on kova ohjelma,hassu kone rupesi ärisemään pahasti se lopulta hajotti hassun emolispiirin ja terodes naapurissa nauroi hyyhyyhhh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224554- 203685
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052417- 272121
- 342014
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 351784
- 151698
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191497- 121351