Saatan vaikuttaa todella epätoivoiselta, sitä minä olenkin.
18.02.2009 Hki-Tku junassa, joka lähti Helsingistä n. klo 14.00, oli eräs komea mies joka oli ystävineen matkustelemassa.
Nimeksi osottaitui Paul, sukunimi alkaa J kirjaimella ellen ole ihan pihalla ja ikää on 23v.
Haluan todella löytää kyseisen miehen!!!
Jos joku sattuu olemaan tietoinen tällaisesta henkilöstä, tosin todennäköisyys on 0% mutta pitää ainakin yrittää.
Jos joku on tietoinen jonkinlaisesta ranskalaisesta sivustosta mikä on suht yleinen missä voisi tehdä tällaisen samankaltaisen "etsintäkuulutuksen" niin olisin siitäkin todella kiitollinen.:)
Onko nimesi Paul, ja matkustit Hki-Tku junalla 18.2.2009?
7
1072
Vastaukset
- mutta....
Toivon että löydät 'miehesi'.... Aika romanttista. Älä luovuta!
- netsi
en todellakaan luovuta:) en vain tiedä millä ja mistä hänet löytäisin. selasin jo läpi kaikki facebookin paul nimiset, vain muutama tuhat kpl.. mutta sielä ei onnistanut:) :(
- Matkustan myös
Kunhan et vain ole erehtynyt nimestä.
Sillä olen tavannut saman tyyppisen ja käyttäytyvän miehen mutta hänen nimensä
oli Pauli Jonsson , sanoi sano pool vain.- netsi
..mut mun mielestä nimi oli kyllä joku paul jer... mut ainahan mä voin muistaa väärin:/ mut sen tiiän varmasti et se o ranskalainen ja 23v.
- suomenranskalaisille
netsi kirjoitti:
..mut mun mielestä nimi oli kyllä joku paul jer... mut ainahan mä voin muistaa väärin:/ mut sen tiiän varmasti et se o ranskalainen ja 23v.
Tässä Suomessa asuvien ranskalaisten käyttämä sivusto, voit kokeilla onneasi siellä.
http://www.sudfinlande.net/communaute/index.php
- OU EST-TU?
Haloo….
Connaissez vous un certain Paul Jer… ou Paul Ger…de 23 ans qui semblait-il voyager avec ses copains de Helsinki vers Turku dans l’après-midi du 18. Février 2009
Si oui, a savoir qu’il y a une jolie finlandaise, l’air plus que mignon, qui est a la recherche de Paul…Alors dépêche toi mon vieux et ne l’a laisse pas souffrir.
(Jospa Paul ei puhu suomea, koitetaan ranskaksi)- nnetsi
Kiitti tosi paljon käännöksestä:) ranska ei noin hyvin multa vielä suju ni enpä saanu käännettyä :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225474- 324810
- 282721
- 342344
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121591
- 231462
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons251429