todelliset kalpa-fanit ei vihaa

jyppiä !!!

itse aktiivina surasin pelejä tääl jyväskylässä silloin kun kalpassa vaikutti tälläsiä nimiä jotka jyväskyläläiselle jäi mieleen kuin Tuohimaa , Rinne , Sapergia jne

Toi nikkari Sapergia tai jotain sinne päin oli erikoinen tapaus , karvanen ja kova laulaan suihkussa , teippiä kääri nilkkoihin väh. puolirullaa per peli jne , sellanen junttura ja väkivaltainen kaveri , muistatteko edes kalpalaiset ?

Tohon aikaa Jyp ja Kalpa oli ns. landen lähettiläitä etelän juppeja vastaan , sellanen viha-rakkaussuhde ainakin mulla jäi mieleen noilta ajoilta . kohtaamiset oli hekemonioita mutta oltiin myös myötäonnellisia jos kalpa kaatoi vaikka hifk:n

nyt taas tuntuu et tälläkin palstalla savolaiset ovat pahimpia näljäilijöitä jypin suuntaan , miksi ?

3

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Killeri is N1

Kalpa on huomattavasti parempi ja laadukkampi joukkue kun jotkut ryynikylän miljoona miehet. Kalpa voittaa runkosarjan kun Jyp on ainoastaan ykkös kentällisensä varassa, se ei auttamatta riitä tämän päivän liigassa. Ollaanhan se nähty ennenkin kun muut joukkueet pääsee loppukaudesta omalle tasolleen ei Jyp pärjää enää ja takkiin tulee perä jälkeen.

• niitä

pelaajia.väität tosiaan et kalpalla on laadukkaammat pelaajat ku jypillä?ja mitään miljoona miehiä ei tääl oo,aika keskiverto budjetti.ja miten voitte olla noin kateelisia ku jyp viimeinkin pärjää.ite oon tosi tyytyväinen et kalpa pelaa hyvin.joten eiköhän vihata yhdessä kärppiä jokereita ja hifk:ta.

• v as vendetta

Mä en vihaa jyppiä tai sen faneja! Kaikkihan tässä kuitenkin suomalaisia ollaan ja suomalaisuus on kyl mulle tärkein arvo.

Itselläni on juuri tuollainen rakas-vihollinen suhde jyppiin. Näyttäis siltä että tällä palstalla kaiken maailman teini provot haluaa isotella kun kerrankin kalpalla menee niin hyvin.

Itselleni on myös tärkeää että joku pikku seura voittaa mestaruuden tänä vuonna. Mutta tottakai kuopiolaisena toivon että se on KalPa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5344
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4518
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2631
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2294
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2048
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1978
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1627
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1561
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1317
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1224
    Aihe