Mää OON RAPU! KAIKKI HÄVIÄÄ MULLE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mä oon rapu!
9
1479
Vastaukset
- ei yleensä
olekaan mitään vikaa.
- meikäläinen91
sanos muuta:D::D:D
- niin mäkin
mutta en kyllä usko tohon "kaikki hävii mulle" juttuun..
- sipsuk
En usko että kaikki hävii sulle!!
Et sä ainakaan mua voita,hahahahahha!!!
Tää oli taas näitä turhia viestejä,mutta
eise mittää x) - Rap-rapunen
Rapu. Olen aina voittaja vaikka kenties joskus jonkun mielestä mukamas häviänkin.
Minä menen enkä meinaa, tällä toiminalla kaiken saan, puolitoista valtakuntaa kokonaisesta sekä naiset käsivarsilleni lankeamaan.. ;)
Olkaa varuillanen, rapu vie kaiken.. :P- en tunne
ei ole osunnut kohdalle, mutta eiköhän luomakunnan kruunu, valo ja lämpö ole kuitenkin Leijona
- Ei pidä paikkaansa
en tunne kirjoitti:
ei ole osunnut kohdalle, mutta eiköhän luomakunnan kruunu, valo ja lämpö ole kuitenkin Leijona
Kuvitellaan että leijonat ja skorpionit ovat kuninkaita.Asia on juuri päinpastainen... Ulospäin vaikuttaa suurelta ja varsinkin puheet,joka alkaa sanoilla :"MINÄ".Ongelmien tullessa huutaa kuin pieni lapsi.Rapuhan on juuri vastainen merkki.Sisältä rautaa!
- harvoin tarvii
Ei pidä paikkaansa kirjoitti:
Kuvitellaan että leijonat ja skorpionit ovat kuninkaita.Asia on juuri päinpastainen... Ulospäin vaikuttaa suurelta ja varsinkin puheet,joka alkaa sanoilla :"MINÄ".Ongelmien tullessa huutaa kuin pieni lapsi.Rapuhan on juuri vastainen merkki.Sisältä rautaa!
huutaa, heissä on charmia, valtaa ja voimaa
- tuompelot
arvotonluuseri sinä olet niin kaikki ravut yleensä ovat.ei voi mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717