Voin sanoa, ett kaikki tuntemani jouskarit ovat just samanlaisia persoonia. Hm. hieman erikoisia" boheemeja. Haluavat erottua massasta. Pitävät kaikesta eksottisesta, pitää näkyä ja erottua. Shokeeravat ns. Heillä on paljon tuttuja / muutama ystävä, jolle uskaltaa avautua. Jouskarit vaan keräävät kavereita ympärilleen- heidän iloinen luonteensa kuuluu ja näkyy :) Jousimiehen on vaikea sitoutua. Jouskarit mm. rakastavat kulkemista" työssä ja elämässä ei saa tuntua kahlitulta. He vaan ovat PERSOONIA ! Jouskari myös selviää erilaisista harmeista aika hyvin positiivisen filosofiansa tukemana. Hädän hetkellä hän haluaa olla yksin. Hän ei halua apua toisilta, vaan hakee hädän hetkellä " avun " erilaisista elämän viisautta koskevista artikkeleista ym. Sellainen on Jousimies.
jousimies
4
1117
Vastaukset
- Jousimiesnainen-64
Tuttua on joka sana. ;-))
- aivan .
napiin ainakin mun osaltani.jouskari oon ja väh.jotenkin kummallinen,ehkä se boheeiluonne sen tekee?vaimoni on kauris joka läppää hellästi korvalle,ja sanoo,että tulehan sieltä jostain missä lienetkin taas kuvitelmissasi,että näin meillä!
- huipussaan.
Mä kun luulin, että kaikki jouskarit ovat ns. gootteja jotka haluavat sulautua joukkoon. Ainakin nuoret. Samalla esittää jotain herkkää, mutta sieltä tuleekin kova luonne vastaan.
Kovasti yrittänyt saada selvää, mitä päässä liikkuu, mutta eihän siitä ota selvää. Jos kaloista ei saa selvää, niin jousimiehistä saa vieläkin vähemmän selvää.- _-_---_
ompas omakehu huipussaan jouskarilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod285702- 335100
- 292924
- 342414
- 372098
- 152048
- 281730
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351579