tietääkö kukaan mistä voisi nähdä serranojen 3. tuotantokauden 31. jakson kun olen missannut sen ? pliis auttakaa.
ainii youtubesta en ole löytänyt..
APUA
7
579
Vastaukset
- s-fani-
itse olen ostanut kaikki tähän mennessä ilmestyneet serrano-kaudet, niitä on muutenkin kiva katsoa aina uusiks... Muuta en osaa oikeen suositella :P
- suski-nakki
nii mut en omista yhtää noist dvdist.. löytyyks muualt ?
- Jonttu1991
Oli vähän ongelmia tulkita viestiäsi, jotenka päätyin siihen, että tarkoitin 3x05 eli 31. jaksoa.
http://www.youtube.com/watch?v=CSzPzc5BTQc
Ei sisällä suomi subeja, ja semmosia on lähes mahdoton löytää...- suski-nakki
okei. kiitos tost linkist vaikka mitää ymmärräkkää espanjast. mut onneks on kuvat :))
- Jonttu1991
suski-nakki kirjoitti:
okei. kiitos tost linkist vaikka mitää ymmärräkkää espanjast. mut onneks on kuvat :))
Täällähän sitä ollaan, muita neuvomassa
- kauppaan siitä
noni mars mars kauppaan ostamaan..
Pitäähän sitä nyt suosikki sarjaa tukea. Täs mitää youtubee käytetä- suski-nakki
joo ei oo kyl serranot mun lempi sarja, sori vaan :D mut kyl se hyvä on, mut ei iha ykköseks yllä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728