tietääkö kukaan mistä voisi nähdä serranojen 3. tuotantokauden 31. jakson kun olen missannut sen ? pliis auttakaa.
ainii youtubesta en ole löytänyt..
APUA
7
586
Vastaukset
- s-fani-
itse olen ostanut kaikki tähän mennessä ilmestyneet serrano-kaudet, niitä on muutenkin kiva katsoa aina uusiks... Muuta en osaa oikeen suositella :P
- suski-nakki
nii mut en omista yhtää noist dvdist.. löytyyks muualt ?
- Jonttu1991
Oli vähän ongelmia tulkita viestiäsi, jotenka päätyin siihen, että tarkoitin 3x05 eli 31. jaksoa.
http://www.youtube.com/watch?v=CSzPzc5BTQc
Ei sisällä suomi subeja, ja semmosia on lähes mahdoton löytää...- suski-nakki
okei. kiitos tost linkist vaikka mitää ymmärräkkää espanjast. mut onneks on kuvat :))
- Jonttu1991
suski-nakki kirjoitti:
okei. kiitos tost linkist vaikka mitää ymmärräkkää espanjast. mut onneks on kuvat :))
Täällähän sitä ollaan, muita neuvomassa
- kauppaan siitä
noni mars mars kauppaan ostamaan..
Pitäähän sitä nyt suosikki sarjaa tukea. Täs mitää youtubee käytetä- suski-nakki
joo ei oo kyl serranot mun lempi sarja, sori vaan :D mut kyl se hyvä on, mut ei iha ykköseks yllä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178133Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996379Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743683- 722529
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402450- 452263
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962024- 891927
- 481585