Muilla vaaka ihmisillä, kaupassa käynti aikaa vievää?
Kun täytyy puntaroida hintoja ja laatua, on niin paljon valinnanvaraa.!;)
Onkohan?
4
701
Vastaukset
- Voi vaakuli
hyvä. Teillehän jo kaksi vaihtoehtoa antaa mahdollisuuden aikaa vievään puntarointiin vaihtoehtojen välillä ja kolmessa piilee lähes ajankäytöllisen katastrofin siemen.
terveisin, kauristyttö - on kyllä
Kyll mulla on ainakin tuo kaupassa käynti vaikeaa,, tosin miehillä vissiin aina, mut jos ei oo valmiiks kirjotettu ostoslista, menee kaupassa yleensä aika kauan..
t. vaakamies - ei!
Olen itse aivan alkupään vaakoja ja perheeseeni kuuluu monta rakasta neitsyttä. Lienee siis selvää, että jo pienenä opin tekemään asiat varsin järjestelmällisesti ja tehokkaasti. Olen tuplavaaka (myös nouseva), mutta ihme kyllä, päättämättömyys ei ole paheeni. Kannattaa kirjoittaa jo kotona lappu mukaan kauppaan, niin ei tarvitse kaupassa ihmetellä! ;)
- vaakalicious
Voi voi vaakaa karkkihyllyjen edessä..siihen ei 15min riitä ja vielä kassajonostakin pitää tulla takaisin vaihtamaan parempaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224824- 203905
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082524- 272291
- 342114
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371928
- 151798
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191537- 121461