Älä lataa mitään finnish.toggle.com:sta!
http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t534452
Sama varoitus koskee myös tuota finnish.ircfast.comia!!!
Varokaa
5
953
Vastaukset
- ...............
Wanha, täällä on aikoja sitten tuo sanottu, sekä yhessä asiantuntevassa foorumissa...
- hfbgtvd
ja typerä asenne asialliseen viestiin.
Kuvitteletko kaikkien alkaneen käymään täällä S24 sivustolla samaan aikaan sinun kanssa ja seuranneen yhtä tiiviisti tapahtumia?
On erittäin hyvä, että joku aika-ajoin muistuttaa noiden kahden sivuston haitallisuudesta. Täälläkin tietotekniikka-palstalla usein kehotetaan lataamaan ko. sivuilta.
Aloittajalle täyskymppi! hfbgtvd kirjoitti:
ja typerä asenne asialliseen viestiin.
Kuvitteletko kaikkien alkaneen käymään täällä S24 sivustolla samaan aikaan sinun kanssa ja seuranneen yhtä tiiviisti tapahtumia?
On erittäin hyvä, että joku aika-ajoin muistuttaa noiden kahden sivuston haitallisuudesta. Täälläkin tietotekniikka-palstalla usein kehotetaan lataamaan ko. sivuilta.
Aloittajalle täyskymppi!kirjoitettu!
esim se miksi kysytään samoja asioita, johtunee siitä, että henkilöllä on muutakin elämää kuin netissä roikkuminen. eihän sitä voi tietää, että joku on joskus kysynyt samaa, jos on muutakin elämää.- höyhen_sarja
harrastelijakirurgi kirjoitti:
kirjoitettu!
esim se miksi kysytään samoja asioita, johtunee siitä, että henkilöllä on muutakin elämää kuin netissä roikkuminen. eihän sitä voi tietää, että joku on joskus kysynyt samaa, jos on muutakin elämää.Voisikos joku kertoo mikä on noiden sivujen ongelma. Olen itse niistä ladannut mutta alan kyllä varoo jos siihen siis on jokin selkee syy.
Olisin kiitollinen jos syyn kuulisin. - se että
höyhen_sarja kirjoitti:
Voisikos joku kertoo mikä on noiden sivujen ongelma. Olen itse niistä ladannut mutta alan kyllä varoo jos siihen siis on jokin selkee syy.
Olisin kiitollinen jos syyn kuulisin.useinmiten sieltä tulee virus/viruksia mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264677
- 282681
- 342324
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241380- 171364