suutelu + kielikoru ?

...

mitä palautetta olette saaneet poikaystäviltänne jos naisella on lävistys kielessä? ja tuottaako ongelmia suudellessa?

7

3611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isobell

Ei tuota minkäänlaisia ongelmia parantuneena, ja parantumisvaiheessahan suutelua tulisikin välttää.. :) Itse olen saanut vaan positiivista palautetta korusta, mutta toki löytyy ihmisiä jotka ei siitä tykkää ollenkaan..

• Lizzie

Poikaystava tykkasi, ja niin tykkaan minakin. Suutelemisen kanssa ei ollut vaikeuksia. Mutta kannattaa ehdottomasti odottaa etta se paranee kokonaan, ettei se paase sitten tulehtumaan!

• Pimu

Mitäs sitte tota niin..mulla ei oo jätkää, joten tota suuteluprobleemaa tuskin tulee,=D

Mutta mitä ku mä poltan?ni onko pakko olla polttamatta ja juomatta sen aikaa kun se lävistys paranee?

Ku on uusivuosiki tulossa..tai sit pitää siirtää ton korun otto uuden vuoden jälkipuolella vai??onko kukaan polttanu sen aikaa ku se paranee ???

• ...
        Pimu kirjoitti:

Mitäs sitte tota niin..mulla ei oo jätkää, joten tota suuteluprobleemaa tuskin tulee,=D

Mutta mitä ku mä poltan?ni onko pakko olla polttamatta ja juomatta sen aikaa kun se lävistys paranee?

Ku on uusivuosiki tulossa..tai sit pitää siirtää ton korun otto uuden vuoden jälkipuolella vai??onko kukaan polttanu sen aikaa ku se paranee ???

siis eihän siinä pakko oo tupakoimatta olla,täytyy vaan joka tupakointikerran jälkeen muistaa desinfioida suu.eikä juomattakaan tarvi olla(kokemuksen syvä rintaääni),kyllä kaverinikin polttivat vaikka oli vasta paranemassa,ja juominen vaan helpottaa oloa/kipua.
        turhaa siirrät sitä ottamista,siitä vaan meet napauttaan sen kielees=) mulla ei ees turvonnu koska join vettä kokoajan...

• no huhhuh
        ... kirjoitti:

siis eihän siinä pakko oo tupakoimatta olla,täytyy vaan joka tupakointikerran jälkeen muistaa desinfioida suu.eikä juomattakaan tarvi olla(kokemuksen syvä rintaääni),kyllä kaverinikin polttivat vaikka oli vasta paranemassa,ja juominen vaan helpottaa oloa/kipua.
        turhaa siirrät sitä ottamista,siitä vaan meet napauttaan sen kielees=) mulla ei ees turvonnu koska join vettä kokoajan...

Alkoholia ei todellakaan kannata mennä juomaan ennenkuin kieliläväri on kunnolla parantunu.

Kaikkien muiden syiden lisäksi vielä tämä; saatat humalassa puraista kielikorua, mikä on muuten alkuvaiheessa ennen varsinaiseen koruun vaihtoa, pidempi. Hampaita saattaa haljeta ja mikä pahinta, kielilävistys revetä. Jos on valmis ottamaan lävistyksen ja haluaa että se paranee kauniin ja siistin näköiseksi niin kyllä mun mielestä pitäs olla valmis myös hoitamaan lävistys kuntoon.

Mulla on ollut kielilävistys nyt 3 vuotta, ja alun hyvän hoitamisen jälkeen ei onneks ole ollut ongelmia :) suosittelen kyllä, vastuuntuntoisille. Hyvää uutta vuotta!

• Anonyymi

Mun tyttöystävä on haluamassa kielikorua ja mietin että hankaloittaako se suutelua ?

• Todennäköisesti hankaloittaa. Se koru kilahtelee suudellessa tytön ja sinun hampaisiin, kun pyöritätte kieliänne toistenne suussa. Mutta onhan se toisaalta pikanttia taustamusiikkia ja tehostetta tuossa toiminnassa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5770
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5263
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2984
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2434
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2108
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2068
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      36
      1922
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1681
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1624
    Aihe