hyvin käyttäytyvä ryhmä

IAK

...ihmisiä on oman työkokemukseni mukaan merikapteenit! Kansallisuudesta riippumatta (suomalainen,kroaatti, italioaano...)

a. Tulevat minuutilleen sovittuun tapaamiseen
b. Vastaavat kaikkiin sähköposteihinsa ennen seuraavan työpäivän alkua, ja...
c. Harrastavat poikkeuksetta timpurin hommia! (tosin italialaisten tapauksessa saattaa tarkoittaa kivitalon entisöintiä)
d. Käytös on "poliittisesti korrektia"
Otettaisko' mallia!

4

524

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisäksi vielä

Kapteeni on aina myös viimeinen, joka poistuu uppoavasta laivasta.

• Leevi

Malli olisi erinomainen myös eduskuntaan ja hallituksen esimerkilliseen ja tasa-arvoiseen politiikkaan pyrkimisessä. Myös itse päättäjien tulisi ymmärtää, että aina ensimmäisenä tulisi olla kansan oikeudenmukainen ja tasa-arvoinen kohtelu, ei itselle etujen rohmuaminen ensin.
        Tämä näkyy mm. eläkeiän nostmisen esityksessä, jossa kedataan olla nostamassa kansalaisten eläkeikää, mutta itse saadaan jo 8 vuoden työstä eläke, joka on ylimääräinen tulo muihin tehtäviin siirryttäessä. Jo tosiaankin haetaan rahoituksen riittämiseen oikeudenmukaisia ratkaisuja, pitäisi ensin luopua omista eläkkeitä ja sen jäkeen vasta raskasta pätkätyötä tehneen ja jo terveytensä menettäneen duuinarin. Orjatyöllistäminen ja pakkovalta ei ole hyvän tavan vertauskuvia, eikä liioin oman edun ajaminen kaikessa päätöksenteossa. Mallia todellakin tarvitaan.

• Mertsu...

Itse olen tavannut kymmeniä merikapteeneita ja täytyy sanoa että joukosta kyllä löytyy sellaisiakin joiden kanssa en kehdannut mennä edes samaan ravintolaan, ja veikkaanpa vielä että tämänkin jutun aloitti joku kippari nostaakseen säälittävää egoaan koska laivalta ei mitään kunnioitusta saa...

• IAK

...maaliin. Olen nimittäin "vastapuolen edustaja" elikkä laivainsinööri. Oma kokemus merikapteeneista on laivoilta, telakoilta, ja simulaattorikeskuksista vuodesta 1988 alkaen tähän päivään. Eli heitä on tullut tässä päätyönä vastaan erinäinenkin immeinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7745
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4293
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3765
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2916
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2646
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      67
      2532
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58