koneen hinnat vaikuttas melkoisen alhaisilta käytettynä. valmistettiinko noita joitain malleja jossain ns. halpamaissa?
valtra
11
8466
Vastaukset
- väliinputoajamalli
Ne on semmosia väliinputoajamalleja noi 8050 ja 8150. Kuutoskone ei noin yleisesti ottaen ole järkevä tuossa kokoluokassa ja tämä alentaa näiden kysyntää. Sitten isot 8450 ja 8550 ovatkin jo toisessa kurssissa.
Jos vertaa vaikka suursuosikkimalleihin 6800 ja 6850, niin ovathan nää kuutoset halpoja. Noista 6850:stä kun pyydellään käytettyinä samaa mitä ovat uutena maksaneet.
Varmaan ihan hyvä kone tuollainen 8050:kin on, mutta itse sijoittaisin kuitenkin jonkinverran enemmän ja ottaisin sen 6850:n. - Kutoskoneesta
sillä aikoo tehdä. Kutoskoneesta on helppo saada 200 din jos on tarpeen, nelosessa ollaan siloin äärirajoilla.
Stanadyne-jakajapumpu on paras vaihtaa Boschin rivipumppu.
Jos ei oo voiman tarvetta sitten ketterempi nelonen.
valtra 8050 suomalainen
Mega 8300 ja 8600 taitaa olla niitä "halpamaissa" tehtyjä, traktori on fergu paitsi moottori joka on 7,4 L sisu- kaikki nuo
6000 ja 8000 sarjan koneet. ei ole noita rattoreita tullut mistään muusta tehtaasta ulos kuin suolahdesta.
ja tuo väite että ne on massikoita, niin ei pidä kyllä paikkaansa. olen 100 prosenttisen varma että ei löydy ainuttakaan samaa osaa massikasta ja 6000/8000 sarjan valtroista. konehuoneesta voi löytyä, sisu diisseli on firma joka myy koneita muillekkin merkeille kuin valtralle....
merkkien yhdistyminen on alkanut vasta "kirjain-sarjan" myötä. ja niissäkin vasta uusimmissa on samoja komponetteja.
6000/8000 sarjat on tehty suomessa ja suomalaisille. - 6000-8000
kaikki nuo kirjoitti:
6000 ja 8000 sarjan koneet. ei ole noita rattoreita tullut mistään muusta tehtaasta ulos kuin suolahdesta.
ja tuo väite että ne on massikoita, niin ei pidä kyllä paikkaansa. olen 100 prosenttisen varma että ei löydy ainuttakaan samaa osaa massikasta ja 6000/8000 sarjan valtroista. konehuoneesta voi löytyä, sisu diisseli on firma joka myy koneita muillekkin merkeille kuin valtralle....
merkkien yhdistyminen on alkanut vasta "kirjain-sarjan" myötä. ja niissäkin vasta uusimmissa on samoja komponetteja.
6000/8000 sarjat on tehty suomessa ja suomalaisille.Parhaita koskaan valmistettuja traktoreita on nämä 6000-8000 Valmetit. Etenkin mallit 6400, 6800, 8400, 6550, 6850 ja 8950. Nämä myös pitävät hintansa tosi hyvin, käytettyjen pyynnit ovat likimain samat kuin mitä nämä ovat uutena maksaneet.
Mutta nuo mallit 8300, 8600, 8800 ja 8850 ovat tosiaan ranskassa valmistettuja, eikä niissä muuta Valmetista olekaan kuin moottori ja konepeitto. Näihin malleihin ei pidä sekaantua. - Anonyymi
6000-8000 kirjoitti:
Parhaita koskaan valmistettuja traktoreita on nämä 6000-8000 Valmetit. Etenkin mallit 6400, 6800, 8400, 6550, 6850 ja 8950. Nämä myös pitävät hintansa tosi hyvin, käytettyjen pyynnit ovat likimain samat kuin mitä nämä ovat uutena maksaneet.
Mutta nuo mallit 8300, 8600, 8800 ja 8850 ovat tosiaan ranskassa valmistettuja, eikä niissä muuta Valmetista olekaan kuin moottori ja konepeitto. Näihin malleihin ei pidä sekaantua.Vikoja kuulemme tuntuu olevan, VALTROISSA JA KALLIITA REMONTEJA..Yksi parhaita traktoreja mitä mulla ollut Fiat agri,harmi vaan tiellä ovat hitaita.Varmatoiminen eikä kuolaa aleen,kone pysyy kuivana.
Paras todellinen 4X4 vetoinen,valtra ovat vain kolmivetoisia.
- Maono
Minulla semmonen liikenneperällä. Jos laitat laita se kakkos hitekki vm. 2000> kuulema vaihtaa pehmeemmin ne pikavaihteet. Iso ero on niihin neloskoneisiin väännössä kun itellä oli entinen 6400,nen.Savupilven pölläyttää aina lähtiissä kun "vähän syöttöjö lisätty.
- vaihtoehto kun
samat kalut sisällä hyvin pitkälle kun 8450 ssa
paljon jämerämpi ja sitkempi kun jo 6850 käyttötarkoituksesta
riippuu kumpi parempi vaihtoehto.- masiinoja
moni ainaki noista malleista voi olla englannista uitettuja ja sen takia halpoja nettikoneessa näyttää ainakin olevan monta myynissä jotka uitettu yksi hyvä tunnistamis keino on se ettei ole ajovoimmanottoa vaan empä tiiä voi olla ihan hyviäki vehkeitä usein vain paljon ajettuja.
- Kutoskoneesta
masiinoja kirjoitti:
moni ainaki noista malleista voi olla englannista uitettuja ja sen takia halpoja nettikoneessa näyttää ainakin olevan monta myynissä jotka uitettu yksi hyvä tunnistamis keino on se ettei ole ajovoimmanottoa vaan empä tiiä voi olla ihan hyviäki vehkeitä usein vain paljon ajettuja.
vehkeis umpiot vaidettava ( enkut ajaa väärällä puolella ) ei silti mikään knnys kysymys, mutta jos on suomen kilvillä ne on jo vaihdettu.
- muutosaikaa
Noina aikoina oli vielä vilkas keskustelu ja vahvat mielipiteet siitä, että pitääkö vähän yli 100 hv traktori olla 4- vai 6-sylinterinen. Pitempi on vakaampi kynnössä jne.... Molempia tehtiin, nyt suosio on kääntynyt sen ketterämmän puolelle.
- voimakoneita
Alle 150 hv luokka on nykyisin käytännössä nelisylinteristen valloittama. Joitain harvoja ulkolaistraktoreita on toki vielä jäljellä kun valmistajansa eivät pysy kehityksen mukana.
Valtra N141 ylivoimaa WOIMASSA!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224074- 183116
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3902201Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391929- 271881
- 311777
- 321629
- 141397
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681250- 121211