Tennistykit (pallokoneet)

T.P.

Olen miettinyt tennistykin hankkimista. Olen katsellut nettiä ja löytänyt vain pari jälleenmyyjää Suomessa. Minkä firman listoilla on koneita saatavilla? Onko mitään ideaa tilata Usasta? Minkä merkkisen -ja mallisen olette todenneet hyväksi?

4

4962

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alakierre

Tarkoitat varmaan pallotykkiä.

• Turistitykittäjä

Kaverini, joka on tennisvalmentaja hommasi Lobsterin pallotykin Suomesta, jota olen päässyt kanssa testaileen, hyvän olonen peli, vaikkei tykeistä paljon aikaisempaa kokemusta ole. Siinä saa säädettyä eri kierteitä ja useampaan kohtaan kohdistettua, ja akkukäyttönen, mutta vaikutuksen teki se, että se mahtu näppärästi jopa takakonttiin. Hintaa en muista, mutta ei kuulostanut pahalta. Oisko ollut alle 2000 euroa, en vanno?

• Pete Maloney
        Turistitykittäjä kirjoitti:

Kaverini, joka on tennisvalmentaja hommasi Lobsterin pallotykin Suomesta, jota olen päässyt kanssa testaileen, hyvän olonen peli, vaikkei tykeistä paljon aikaisempaa kokemusta ole. Siinä saa säädettyä eri kierteitä ja useampaan kohtaan kohdistettua, ja akkukäyttönen, mutta vaikutuksen teki se, että se mahtu näppärästi jopa takakonttiin. Hintaa en muista, mutta ei kuulostanut pahalta. Oisko ollut alle 2000 euroa, en vanno?

Kannattaa kysyä maahantuojilta tarkemmin tykeistä. Kuinka on esim. huolto järjestetty vai onko sitä lainkaan. Tykin käyttökoulutus on myös oleellinen osa hankintaprosessia. Jos myyjällä on ymmärrystä valmennuksesta, niin paljon
        nopeammin ostaja oppii hyödyntämään täysin ja monipuolisesti tykkiä valmennuksessa tai itse harjoittelussa.
        Akkukoneet ovat mukavia, mutta pitää muistaa, että akut on uusittava 1 - 3 vuoden välein, riippuen käytöstä ja laitteen hoidosta.
        SAM P4 mahtuu myös hyvin autoon ja on käytössä Suomessa monessa paikkaa.
        Omassa maahantuonnissa rahtikulut ovat usein aika isot ja sitten on aika yksin jos tykki hajoaa jostain syystä.

• Akusarvio

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7285
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      65
      5416
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4934
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4125
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4016
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      222
      3903
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3628
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      42
      3345
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      52