Minulla on taulu jossa on metsämaisema ja taiteilijan nimi Nikolai Kukkonen 27. Kuka on tai oli tämä Kukkonen ja onko taululla arvoakin. Samoin minulla on taulu jossa järvimaisema ja taiteilija on H Mieskonen. Jos joku osaisi jotain kertoa näistä taiteilijoista ja tauluista niin olisin kiitollinen.
kukkonen
7
5940
Vastaukset
- Nikolain poika
Tervehdys ! Sattumalta olen hänen poikansa. Kerron lisää jos vain saan osoitteenne ?
- pekka
Hei! sain Äidiltäni taulun jossa nimimerkki Nikolai K -74,olisiko Nikolai Kukkonen.Jos löytyy ostaja niin myyn pois.T.Pekka
- Anonyymi
pekka kirjoitti:
Hei! sain Äidiltäni taulun jossa nimimerkki Nikolai K -74,olisiko Nikolai Kukkonen.Jos löytyy ostaja niin myyn pois.T.Pekka
Paljon maksaa ja minkälainen?
- janetski72jh
Hei vain!
Ostin vuonna -97 taulun jonka on maalannut Nikolai Kukkonen.
Taulu on järvimaisema jossa ui kaksi joutsenta.
Maalattu -87 (kuusijärvi).
Taulun koko 77*97
Jos on jollakin haluja ostaa niin tehkää tarjouksia.
jani_huhta@hotmail.com - Kipadekipa
Pitäisi pitää näyttely Nikolai Kukkosen tauluille. Minun taulussa laatta ja numerointi
270227-0055. Eli virallisesti numeroitu. Ehkä pojanpoika innostuisi?? - Anonyymi
Sain Nikolai K singneeratun taulun, kuolinpesästä. Maisema, auringonlasku, tunturit ja kaksi kuusenrankaa. Haluaisin tietää lisää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184