Luin keskustelua oikealla kädellä haarukalla syönnistä ja jäin pähkäilemään, mitä ruokalajeja syödään pelkällä haarukalla? Pasta, salaatit, laatikot? Onko näin, vai muistanko aivan väärin?
Haarukalla syönti
9
1420
Vastaukset
- Pöytätapoja
Huomaat että kaikki ateriat syödään pääsääntöisesti pelkällä haarukalla.
- emmehän
nyt olisikaan jäljittelemässä usalaisten moukantapoja.
- Käyneet ja
emmehän kirjoitti:
nyt olisikaan jäljittelemässä usalaisten moukantapoja.
Varmasti sivistyneet sauditkin syövät sormin.
- Selvästikään
Käyneet ja kirjoitti:
Varmasti sivistyneet sauditkin syövät sormin.
Osaisit kirjoittaa Harvard (se ei todellakaan ole Harward).
- Pajanvadda
Ivalossa asuva koulukaverini valisti minua kerran,että poronkäristys syödään pelkällä harukalla.
- ja mitä syödään
Minä ainakin Keskieuroopassa ja USA::sa ruokaillessa olen aina käyttänyt haarukkaa ja veitseä normaaliin tapaan melkein kaikkia ruokia syödessä. Ulkomaalaisten seurassa nuorena aina seurasin miten he aloittivat esim. rapujen syömisen.
- Finwitch
itämaista puikoilla syöntiä kun kyse on itämaisesta ruoasta. Ihan vain huvin vuoksi. Piti vain lisätä ihan tasapuolisuuden vuoksi. ;)
- luulemaan,
Finwitch kirjoitti:
itämaista puikoilla syöntiä kun kyse on itämaisesta ruoasta. Ihan vain huvin vuoksi. Piti vain lisätä ihan tasapuolisuuden vuoksi. ;)
että me emme käyttäisi puikkoja kiinalaista ruokaa syödessämme?
- kliks kloks
luulemaan, kirjoitti:
että me emme käyttäisi puikkoja kiinalaista ruokaa syödessämme?
No äskettäin kaupunkiin muuttanu juntti kuvittelee et se on jotain ihmeellistä vaikka onhan esim Helsingissä jo 70-luvulta lähtien kaikki (tai lähes kaikki) syöny kiinalaisissaan puikoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396895
- 323888
- 453270
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372082
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482037- 371952