Olen käyttänyt piolitoistavuotta forsteo nimistä lääkettä,eikä se ole paljon auttanut luunmurtumiin.Nyt sain helmikuussa suoneen Aclasta nimistä lääkettä, jota saa sairaalassa kerran vuodessa. Onko kellään kokemuksia siitä lääkkeestä.
aika vaikea osteoporoosi
3
1421
Vastaukset
- nainen 73
Olen käyttänyt noin. kymmenen vuotta Fosamax-nimistä lääkettä, josta sain tietoa, ettei sitä pitäisi käyttää pitkiä jaksoja ja nyt olen ollut ilman lääkitystä pari vuotta.
Haluaisin myös tietää, mitä vaikutusta on noista uusimmista pistoksina otettavista lääkkeistä.- - ? -
Voisitko tarkentaa mistä sait ja mitä tietoa Fosamaxin haitallisuudesta pidemmässä käytössä?
Millaista haittaa / riskiä ja millaisia suosituksia asian suhteen?
- mullakin on se
Forsteo-piikitys menossa, vielä noin vuos jäljellä.Mä olen tosin vasta 35-vuotias, joten toivon vaan sydämestäni että mulla tehoaisi. Mikä sulla oli luuntiheysmittauksessa huonoin tulos ennen lääkitystesi aloittamista? Mulla oli alimmissa selkänikamissa -2,5 ja -2,4. Onko sulla saatu selville , mistä sairaus johtuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1127356Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705861- 955034
- 524305
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494136- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283758- 423615
- 552962
- 422467