mistä aloittaisin. minun ihmissuhteet ovat menneet penkin alle pikään. ne on ajautuneet aina johonkin pettämisen viidakkoon. en tiedä enään mitä tehdä. istua kotona koko ajan?en jaksa sitäkään...nykyinen mieheni on aivan niinkuin pohjanoteeraus. tappelee rahasta koko ajan, puhuu aina toisista naisista,jättää ja leikkii. itse olen jo niin väsynyt ja vihainen koko elämälle etten jaksa noteerata koko hullua. en tiedä varmasti pettääkö hän vai mistä moinen käytös johtuu. syyttää minua että olen kylmä ym.huh...haluaisin neuvoja miten voisin asiasta tiedustella ilman huutamista??????!!!!!!rakastan häntä kuitenkin paljon ja lapsiakin on elämässämme joten en haluaisi täysin kepposin perustein luovuttaa.
ohhoh
elämäää
1
519
Vastaukset
- on jo
syitä eroon, Mitä sen pitäisi vielä tehdä että sinulla olisi tarpeeksi hyvät syyt erota hänestä? Mitä sinä hänessä rakastat? Mies ei ainakaan rakasta. Eikös se nyt ole se ja sama pettääkö, kun noin törkeästi sinua kohtelee muutenkin? HERÄTYS. Kaikkea ei tarvitse sietää, ja kaikkea ei voi korjata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427065
- 323968
- 473401
- 412968
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402088