DORO senioripuhelin

vanhuksille

Onko kellään kokemusta noista vanhemmalle väelle tarkoitetuista puhelimista. http://www.luurinetti.com/products.php?g1=5babb7 Lähinnä nyt olisin kiinnostunut mallista Doro HandleEasy 328GSM.

Kaupoista en ole niitä löytänyt enkä siis päässyt itse testailemaan. Voiko puheen voimakkuuden säätää niin kovalle että todella heikkokuuloinenkin voi sitä käyttää.

4

4022

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluat

Olisi myynnissä tarpeettomana juuri tuollainen puhelin Helsingissä Laajasalossa. Ovh. n.2kk. sitten 129e. Hinta 50e. Puhelin on ollut päällä/käytösä n. 1vko. eli lähes käyttämätön.Ostokuitti,käyttöohje, laturi,korvanappi ym. löytyy. Hae pois.

Puh. 0400876741/Nevalainen

• Doro lentää seinään

Hoitajana olen tullut sellaiseen ajatukseen kun olen nähnyt vanhemmalle väelle ostettuja DOROja, etteivät vanhat ihmiset opi niitä käyttämään, hoitajat eivät myöskään osaa niitä käyttää. Malleja on monta ja päällepäin näyttävät yksinkertaisilta. Minä mm. teen niin jos vanhuksen tarvitsee soittaa jonnekin niin soitan työpuhelimella, kysyn mahdollisesti numerotiedustelusta numeron ja annan puhelimen korvalle, en löydä DOROsta numeroa. Eikä kiireessä joka DOROn käyttöohjetta jaksa alkaa selata. Olemme usein jutelleet työpaikalla että Nokian perusperus malli tai Samsungin n 20-30 euroa maksava simpukka ovat kaikista parhaat, niiden käytön osaa jokainen hoitaja tai ainakin äkkiä hoksaa jos on kännyä käyttänyt.

• se sama

puhut ihan soopaa. Meillä on 2 käytössä, sen selkeämpi puhelinta ei ookaan..

• Anonyymi

Minulla Doro 8110....olen 82v...voiko sotkuisempaa sälää olla...mitä ne suunnittelijat oikein ajattelee.
      Ottakaa joku 80 virkeä älykäs vanhus suunnitteluryhmään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6963
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2919
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2696
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2186
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe