mulla oli ensimmäisen isänpäivä ilman isää koska se kuoli 8kk sitten itsemurhaan...eikä ollut kivaa viettää isänpäivää ilman isää vein sitten hänelle 2 kynttilää ja toivoin hyvää isänpäivää... koko ajan kaipaan että olispa isä vielä täälä....hyvät ihmiset rakastakaa ja kunnioittakaa isäänne vaikka hän olisi minkälainen isä koska ne on tärkeitä ihmisiä niin äiditkin
isänpäivä ilman isää
5
1541
Vastaukset
- Hanna
oi voi! sorry! varmaan oli kova paikka sulle! mut toivottavasti pääset ylin siitä. mutta mailaa mulle jos haluut puhuu koksa kuuntelen ja toivono kaikkeee hyvää sulle ja perheeles..
- girl
kiitos mutta saisinko vielä maili osotteen?
- Hanna
girl kirjoitti:
kiitos mutta saisinko vielä maili osotteen?
Nalle_87@jippii.fi
- tiedän...
Mä tiedän milt tuntuu viettää isänpäivää ilman isää...mum isä kuoli vuos sit syöpään... ensimmäinen joulu ja isänpäivä ei ollu helppoja mut kyl se sit ajankans menee...ei sitä koskaa voi unohtaa millast ois jos isä viel eläis... mut koita pärjätä!
- Kati
Mä tiedän ton tunteen. Isäni kuoli 2.5 vuotta sitten. Isänpäivät on helvettii, isästä puhuminen sattuu, muistot sattuu. En sano, että suru lähtee koskaan. Itken vieläkin isääni, ja paljon, en pysty ees valokuvia kattoon ilman kyyneleitä... Elämä on vaikeeta, onneksi voi itkeä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1137378Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705901- 955064
- 524335
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494146- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283778- 433644
- 552972
- 422467