Spyro dawn of the dragon: katakombien jälkeen tullaan lumottuun metsään jossa pitää tappaa vihrä piikikäs örkki. tiedän että sillä on naamo joka pitää saada pois että sen saa taapettua, mutta voisiko joku tarkalleen kertoa miten sen naamion saa pois? olen yrittänyt kaikkea mutta ei vaan onnistu...
kiitos etukäteen.
spyroon apua nyt!
5
520
Vastaukset
- Chihiro--
Eli youtubesta voi löytyä video tähänkin. Sielä etsin yleensä ekana googlen jälkeen.
- kääk^^
yritin googlella ja youtubesta mutta en löytänyt mitään. voisiko joku ystävällinen kertoa miten sen naamion siltä saa pois?
- Spyro the Dragon
kääk^^ kirjoitti:
yritin googlella ja youtubesta mutta en löytänyt mitään. voisiko joku ystävällinen kertoa miten sen naamion siltä saa pois?
Minä sain nirhattua sen örkin sillä Cynderin lumi-iskuilla. Tykitin sitä niin kauan kun se kuoli ja tuhosin tietysti sitä vihreätä kristallia josta saa taikuutta. Jos nyt ymmärsin oikein että onko se vihollinen se miksi minä sitä nyt luulen. Ellei sitten siinä vaiheessa ole vielä hermohyökkäystä..? En muista, itse olen pelissä jo Palaneessa maassa jossa on tulivuori.
- spyro~~
Eliittivihollisen pystyy helposti tuhoamaan sen naamion värin mukaan. Eli jos vihollisella on vihreä naamio, niin Cynderin myrkkyiskuilla hakkaat sitä ja jonkin ajan päästä se irtoaa. Jos taas esim. keltainen maski, niin Spyron sähköiskuilla.
- spyro hullu
teet siihen maa elementtii ni sit se potta lähtee sen päästä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218267Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016513Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 772998
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402610- 452573
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222316- 1242301
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962054Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281687