Hei! Tuli ihan vaan jostain tällänen teoreettinen kysymys mieleen, et mitäs jos ottais tän kuvan monitorille ja useampi henkilö laittais sormen tietokoneen hiiren päälle, niin lähtiskö se nuoli liikkumaan kirjaimia pitkin laudal...:O
http://deneb.kapsi.fi/askartelut/ouija.jpg
Voiko spiritismiä pelata tietokonehiirellä? :O
5
1077
Vastaukset
- o0o0
joo kyllä se lähtis :O
- Spiritismin pelaaja!
o0o0: Mistä tiedät, että se lähtisi? Spiritismiä ei voi pelata sellaisessa tilassa/huoneessa jossa on sähköjä! xd
- Mööööööööööööööööööö
Mä oon pelannut huoneessa jossa on sähköä ja liikkui
- joo kai
entiiä luulis kai et voi oon joskus itekki kokeillu kamujen kaa nuorempana mut siel oli sähköt
- 16+17
Hyvin toimi. Tällaisen tunnetun yksin/ryhmässä hiirellä pelattavan Ouija tietokone version tekeminen ei ole kovin isotöinen tehdä. Tarvitseet sopivan tuntuinen ohjelmointi kieli. Ouija taustakuva jonka ohjelma käynnistyessään lukee sisään ja jos haluaa voi vaihtaa ohjelmoinnilla myös liikkuvan merkin hiirenosoittimeksi ja kun säätää hiiren osoittimen nopeaksi Ouija toimii jo melkein itsestään. Jos haluaa voi tunnelmaa lisätä normi kynttilöillä huoneessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117315Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705641- 954954
- 524195
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494046- 2233956
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283688- 423475
- 542909
- 422437