suomi24 chatit, bannaus

Olen usein chättäillyt suomi24.fi chat huoneissa (useimmiten 16 ), tänään minun IP:ni kuitenki bannattiin. Olin tympääntynyt kun viesteihini ei vastattu, kirjoitin yleisellä, että osa chättäilijöistä ovat aika tökeröitä. Toinen käyttäjä kysyi minulta, yleisellä, miksi he ovat mielestäni tökeröitä ja vastasin hänelle, että ilmeisesti he ovat niin nnettiseksin pauloissa, etteivät ehdi vastata. Kirjoitin vastaukseeni sanan "cybervagina", mikä on ainoa mahdollisena loukkauksena otettava sana jonka lauseestani keksin. Välittömästi tämän jälkeen chat huoneessa ollut seriffi laittoi minulle yksityisellä viestin: "Tällä nickillä et sitten tänne enää tule." ja bannasi IP osoitteeni. Oliko tämä nyt ihan täysin pätevä syy minun IP osoitteeni bannaamiseen? Olen nähny paljon pahempaakin toimintaa chat huoneiden seriffien silmien alla enkä ole itse ennen rikkonut sääntöjä millään tavalla. Nyt yhden sanan ansiosta en voi enää ikinä käyttää suomi24.fi sivuston chat-huoneita..??

4

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juu juu

Tuttu juttu. Salaliittoteoria-palstalla on jo varmaan kolmatta vuotta ellei pidempään riehunut trolli joka haukkuu kaikki kirjoittajat mielisairaiksi retardeiksi ja kehottaa heitä ottamaan iltalääkkeensä. Tää trolli saa kirjottaa tätä samaa vajaaälyistä paskaansa päivästä toiseen 24 tuntia vuorokaudessa eikä vajaaälyinen ylläpito puutu asiaan. Mut jos aloitat/vastaat asiallisesti johonki ketjuun viestisi saatetaan poistaa:

• itselläni ainakin tuli vähän sellainen fiilis että seriffi vaan purki omaa ärsytystänsä muhun tai jotain, luin kyllä chätin sääntöjä enkä tainnu pahemmin niitä kyllä rikkoa. en löytäny postittamani viestin ja kiellettyjen asioiden välillä yhteyttä juur ollenkaan.
        mitä tulee tuohon hohhoijaa tyyppiin, oon tainnut sen nähdä joskus noissa chat huoneissa, tosin rekkaamattomana käyttäjänä etten tiedä oliko joku vaan sattunut samalla nimellä sinne vai oliko se sama tyyppi. en oo itse vielä joutunu tekemisiin sen kanssa.

vois kaikenkaikkiaan miettiä kyllä että bannataanko oikeita henkilöitä tarpeeksi pätevistä syistä.

• BlaLa
        Ikuko kirjoitti:

itselläni ainakin tuli vähän sellainen fiilis että seriffi vaan purki omaa ärsytystänsä muhun tai jotain, luin kyllä chätin sääntöjä enkä tainnu pahemmin niitä kyllä rikkoa. en löytäny postittamani viestin ja kiellettyjen asioiden välillä yhteyttä juur ollenkaan.
        mitä tulee tuohon hohhoijaa tyyppiin, oon tainnut sen nähdä joskus noissa chat huoneissa, tosin rekkaamattomana käyttäjänä etten tiedä oliko joku vaan sattunut samalla nimellä sinne vai oliko se sama tyyppi. en oo itse vielä joutunu tekemisiin sen kanssa.

vois kaikenkaikkiaan miettiä kyllä että bannataanko oikeita henkilöitä tarpeeksi pätevistä syistä.

Meikällä vissiin joku kivasti hommannu banit koneelle niin en pääse chattiin...
        aika perse järjestely suomi24!! Menee ihan pilalla päivät ku ei voi kaveriden kanssa jutella...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      79
      2545
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1809
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1674
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      371
      1606
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1562
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1417
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      118
      1214
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1156
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1126
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1019
    Aihe