Onkos järkee

vai ei???

Ei vanhaa kannata alkaa korjailemaan, palaa vaan raha hukkaan. Itsellä käynyt paska jo neljä kertaa korjaamolla ja sama vika edelleen ja mitään vikaa ei kuulemma ole. Ajetaan tää kaks viikkoo vielä kynsinahkoja pureskellen ja sitten tulee uus auto. Sillä taas kolme vuotta tekemättä kuin tarpeelliset ja taas seuraava auto tilalle. Että osaakin olla rasvanäppien työ kallista nykyisin, vaikka mitään eivät edes osaa korjata kuntoonkaan...

5

1556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä vika?

Oma pirssi joskus pyörähtää pajalla kun aina ei itse viitsi/ehdi/osaa korjata.
      Viat on korjaantunut 100%:sti, ja lasku ollut joskus jopa vähemmänkin kuin mitä oon odottanut.
      Ehkä tämä ei ole sama korjaamo mitä sinä käytät.
      Tämä on xxxxxxxx kaupungissa xxxxxx xxxx xxxxx xx niminen pänttäämö

• jussi143

kerro mullekin sellainen edullinen paja.mäkään en viitsisi,haluisi,huvittaisi jne.tähän asti on pajalla käynti ollut mulle aika arvokasta.osat ja työ yhteen laskien hinta on polvia taivuttanut. mutta se auton ropaaminen loppuu kun kerrot sen edukkaan pajan(kait se 20 kympillä tunti tekee......)ei kait se odottamisesta laskua laita,on kait sillä pari ekaa tuntia ilmasta.LAITA VIESTI NOPEASTI VIEN VIELÄ TÄNÄÄN AUTON LAITTOON.

• mitään tee, sunnuntai
        jussi143 kirjoitti:

kerro mullekin sellainen edullinen paja.mäkään en viitsisi,haluisi,huvittaisi jne.tähän asti on pajalla käynti ollut mulle aika arvokasta.osat ja työ yhteen laskien hinta on polvia taivuttanut. mutta se auton ropaaminen loppuu kun kerrot sen edukkaan pajan(kait se 20 kympillä tunti tekee......)ei kait se odottamisesta laskua laita,on kait sillä pari ekaa tuntia ilmasta.LAITA VIESTI NOPEASTI VIEN VIELÄ TÄNÄÄN AUTON LAITTOON.

Kyl ne osat joutuu yleensä maksamaan sama viekö pajalle vai korjaako itse.
        Mistä odottamisesta pitäis laskua laittaa?
        Miksi pitäisi tehdä ilmaiseksi? Itsekin laskutan omasta työstäni, pidän ihan normaalina käytäntönä.
        Aamulla maksoin yhden laskun, 70 euroa tunti verolla tais olla työstä veloitettu.
        Hyvin tehdystä työstä kohtuullinen korvaus.

• mielestä se
        mitään tee, sunnuntai kirjoitti:

Kyl ne osat joutuu yleensä maksamaan sama viekö pajalle vai korjaako itse.
        Mistä odottamisesta pitäis laskua laittaa?
        Miksi pitäisi tehdä ilmaiseksi? Itsekin laskutan omasta työstäni, pidän ihan normaalina käytäntönä.
        Aamulla maksoin yhden laskun, 70 euroa tunti verolla tais olla työstä veloitettu.
        Hyvin tehdystä työstä kohtuullinen korvaus.

on asiallinen tuntiveloitus niin en voi todeta muuta kuin huh huh.Muutama kuukausi sitten kävin hyvän keskustelun Auramaan johtajan(Pekan)kanssa.

Lähtötilanne keskusteluun oli uuden auton hankinta ja sen hinta.Kun verrattiin kokemuksiamme uusien autojen hankintahinnoista vuodelta 02-08,tultiin molemmat siihen tulokseen että autojen hinnoissa ei ole suuriakaan muutoksia tullut,sen sijaan korjauskustannukset on noussut silmittömästi,vuonna 02 saattoi hyvää korjaamöa käyttää ja keskihinta oli silloin 45-50€ tunti,tänäpäivänä ei hanki alle 70€ saada mistään apua.

Siinä samassa tilanteessa tämä vastapäätä istunut ihminen totesi et on helpompaa ostaa nykyään uusia autoja säännöllisesti kuin että korjata niitä vanhempia kalliilla hinnalla ja sitten kuitenkin myöhemmin vaihtaa ne uudempiin.

Saman linjan oon minäkin ottanut hankinnoissani,itte pyrin korjaamaan ensisijaisesti ja vain tosipaikan tullen käytän ammattikorjaamoa.tosin olen myös päättänyt että autokantani ei pääse vanhenemaan käsiin.

• jussi143
        mielestä se kirjoitti:

on asiallinen tuntiveloitus niin en voi todeta muuta kuin huh huh.Muutama kuukausi sitten kävin hyvän keskustelun Auramaan johtajan(Pekan)kanssa.

Lähtötilanne keskusteluun oli uuden auton hankinta ja sen hinta.Kun verrattiin kokemuksiamme uusien autojen hankintahinnoista vuodelta 02-08,tultiin molemmat siihen tulokseen että autojen hinnoissa ei ole suuriakaan muutoksia tullut,sen sijaan korjauskustannukset on noussut silmittömästi,vuonna 02 saattoi hyvää korjaamöa käyttää ja keskihinta oli silloin 45-50€ tunti,tänäpäivänä ei hanki alle 70€ saada mistään apua.

Siinä samassa tilanteessa tämä vastapäätä istunut ihminen totesi et on helpompaa ostaa nykyään uusia autoja säännöllisesti kuin että korjata niitä vanhempia kalliilla hinnalla ja sitten kuitenkin myöhemmin vaihtaa ne uudempiin.

Saman linjan oon minäkin ottanut hankinnoissani,itte pyrin korjaamaan ensisijaisesti ja vain tosipaikan tullen käytän ammattikorjaamoa.tosin olen myös päättänyt että autokantani ei pääse vanhenemaan käsiin.

jotenkin näin se piti minunkin tämä asia ilmaista.vaan meni helpommin v:ttuilun piikkiin ei korjaamon eikä autoilijankaan pitäisi ilman tehdä.moni autoilija ei tällä hetkellä ajossa olekkaan ja se taas on eri asia,mutta eiköhän se parin kuukauden loma.korjaa taas tulevia hintoja. vai tehdäänkö ensi kesäksi diili,että ajetaan viime kesän hinnoilla,ei aale mielummin yli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      3994
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      18
      2996
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      388
      2155
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1919
    5. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1851
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1727
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1619
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      14
      1367
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1230
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1171
    Aihe