TUHOAMAAN JÄLLEEN MUUN MÄKIJOUKKUEEN KEHITYSTÄ, KUTEN SE AIHEUTTI KYSEENALAISENA "KUNINGAS KOTKANA" OLLESSAAN!!!
Ahosen joukkueessa olo ja hänen urheilujohdon, median ja sukulaisten ynm. fanien palvonta syrjäytti ja tulee jälleen syrjäyttämään muiden joukkueeseen kuuluvien hyppääjien arvostuksen ja taspuolisen kohtelun. Kyllä Ahonen voi Suomen joukkueeseen tulla, mutta omin kustannuksin, ettei kavenna muun joukkueen toiminta mahdollisuuksia (vie liikaa joukkueelta varoja)!!!
OTETAANKO AHONEN
4
533
Vastaukset
- Eräs tyyppi
Mäkijokkue saa oikean johtajan ja Janne rupee taas tienaamaan. Bisnekset ei okein kulje tähän aikaan.
- murehdita
Mtv:n mukaan Janne on miljonääri, mistä sitä tietää vaikka Hän hyppäisi omilla rahoillaan, ja tiedä vaikka laittaisi voittorahat hyväntekeväisyyteen xD
- en ottaisi takasin
se pelle hyätti jo porukkaa jäähyväis kisoissaan ei sitä tarvii takasin ottaa.
vitun pelle koko ahonen- joka näkee
asiassa jotain negatiivista. Ei koko elämä ole yhtä valittamista. Todella synkkä on elämä, jos näkee Ahosen paluussa jotain negatiivista. Ahonen on asiallinen kaveri. Miksi asiallisuus on väärin? Ehkä sen takia, ettet itse pysty siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748