Minulla ei ole aikaisempia kokemuksia Kauris-Leijona -suhteesta, mutta kerta se on ensimmäinenkin. Miten on, tuleeko suhde onnistumaan? Kokemuksia?
Tuleeko suhde toimimaan?
6
1974
Vastaukset
- ehdottomasti kyllä
Pidä kiinni leijonastasi, olen samassa tilanteessa ja kokemuksesta voin kertoa, että on ollut erittäin antoisaa ja ihanaa aikaa. Ei pahemmin yhteenottoja, melko tasainen suhde.
Hyvää kevättä! :) - rtar
Hyvää jatkoo teille!
- LadyLion75
meillä yhteiseloa 13 vuotta ja ollaan leijona-n ja kauris-m.
Ihan seesteistä aikaa suurin osa, mutta välillä havaittavissa vastarintaa. Eli minä siis jellonana karjun ja kynsin ja kauris vaikenee ja luikkii pakoon... heh! Mutta niin totta!
Tällä hetkellä tosin tuntuu, että kauriissa on liikaa vastarintaa, ei ole tarpeeksi myöntyväinen. Suurin asia, mikä nyt sapettaa puolisossa, on aiheettomat lupaukset! En saata ymmärtää, miksi lupaa minulle jatkuvasti jotain, vaikka ei aio niitä koskaan toteuttaa! Kuinka moni ihminen kuuntelee pidempään katteettomia lupauksia..?
- hunaluna
leijona nainen ja kauris mies seurustelivat 2,5 v mutta kaukosuhteena.. suhde ohi mutta ystävällinen loppu. tunnen taas parin joka on ollu 20v naimisissa ja 2 lasta..ja 1 lapsenlapsi..
- jouskari___
paha sanoa kun on itse jousimies:)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224954- 204005
- 272341
- 342144
- 371948
- 151838
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191195Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134