Tuleeko suhde toimimaan?

mietteliäs kauris

Minulla ei ole aikaisempia kokemuksia Kauris-Leijona -suhteesta, mutta kerta se on ensimmäinenkin. Miten on, tuleeko suhde onnistumaan? Kokemuksia?

6

1974

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehdottomasti kyllä

Pidä kiinni leijonastasi, olen samassa tilanteessa ja kokemuksesta voin kertoa, että on ollut erittäin antoisaa ja ihanaa aikaa. Ei pahemmin yhteenottoja, melko tasainen suhde.

Hyvää kevättä! :)

• rtar

Hyvää jatkoo teille!

• LadyLion75

meillä yhteiseloa 13 vuotta ja ollaan leijona-n ja kauris-m.

Ihan seesteistä aikaa suurin osa, mutta välillä havaittavissa vastarintaa. Eli minä siis jellonana karjun ja kynsin ja kauris vaikenee ja luikkii pakoon... heh! Mutta niin totta!

Tällä hetkellä tosin tuntuu, että kauriissa on liikaa vastarintaa, ei ole tarpeeksi myöntyväinen. Suurin asia, mikä nyt sapettaa puolisossa, on aiheettomat lupaukset! En saata ymmärtää, miksi lupaa minulle jatkuvasti jotain, vaikka ei aio niitä koskaan toteuttaa! Kuinka moni ihminen kuuntelee pidempään katteettomia lupauksia..?

• hunaluna

leijona nainen ja kauris mies seurustelivat 2,5 v mutta kaukosuhteena.. suhde ohi mutta ystävällinen loppu. tunnen taas parin joka on ollu 20v naimisissa ja 2 lasta..ja 1 lapsenlapsi..

• jouskari___

paha sanoa kun on itse jousimies:)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4954
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      4005
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2341
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2144
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1948
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1838
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1557
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1195
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1134
    Aihe