Vapisen..

vergeet-mij-niet

Minä katson
ohitsesi, vapisen
suruineni, kipuineni
jaloillani siltikin

ja minä kumarrun
noukkimaan muruja
sinun pöydältäsi
ja kiroan itseäni
ja elämääni
ja sinua

ja mietin
minkä ihmeen tähden
kaikista ihmisistä
maailmassa
juuri sinuun
minun piti rakastua

10

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tee.

Vaikuttava, tehoava kuvaus, naisen puolelta, jota mies ei ehkä näe. Ei ilman sanoja.

• vergeet-mij-niet

on se huono puoli, että ne merkitsevät eri asioita eri ihmisille. Olisi aina niin paljon helpompaa jos tulisi varmistettua toiselta sanojen merkitys. Toki aikuisena pitäisi olla helpompaa vaihtaa ajatuksia, siis pitäisi. :)

• ram73

upeasti kirjoitettu.

• vergeet-mij-niet

sinulle, mukavaa, että pidit.:)

• runo64-1

...sinä sitä rakastumista päättänyt
      vaan sydämesi hihii.

no tuosta keskimmäisestä kappaleesta
      voisi päätellä lievää turhautumista,
      kyseenalaistamista olevan ilmassa
      mutta rakkaus on silti mahtavin
      ja vienyt pyörteisiinsä sinut.

hyvä rakkausruno sinulta
      jossa ei ole hempeilyä
      vaan sitä arkisempaa puolta tavallaan.

hyvä upea vergeet...!!!

• vergeet-mij-niet

ehkäpä niinkin, itse näen sen ennemminkin kiukkuna kaikkia tilanteita, epäoikeudenmukaisuutta, ja esteitäkin kohtaan, joita elämä tuo tullessaan, toki voi turhautumiseksikin sanoa. Eihän sitä rakastamasta lakkaa, vaikka kaikki ei täydellisesti sujukaan, ja silloin täytyy antaa höyryn tulla ulos, jotta taas jaksaa yrittää.:)

• tilanteen koska tämä on ihan totisinta totta tänäkin päivänä,siihen ei vain pidä alistua.Runosi kertoo kuinka kipeää rakastaminen voi tehdä,sitä satutetaan ketä rakastetaan.Taitavasti olet sanat valinnut. Kiitos!

• vergeet-mij-niet

tässä oli ihan keskustelu taustalla. Kun liian paljon kasaantuu omaan niskaan, jokin voi olla se viimeinen pisara, ja itse ei jaksakaan. Kuten jo mainitsin R-64:lle, eihän rakkaus lopu siihen, että kaikki ei suju täydellisesti, välillä vaan on pakko kertoa miltä tuntuu. :)

• lindalinda1

tämä runo vie jalat alta koskettavuudellaan,
      riipaisee sieluun asti - huh !

Sanattomaksi vetää v-m-n.

• vergeet-mij-niet

hyvä, että välittyy tunnelma, eipä ole tullut turhaan kirjoitettua. Kiitos, kun luit ja kommentoit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4890
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2265
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1444
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      89
      1374
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1356
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      135
      1165
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1085
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      266
      993
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      965
    Aihe