Minä katson
ohitsesi, vapisen
suruineni, kipuineni
jaloillani siltikin
ja minä kumarrun
noukkimaan muruja
sinun pöydältäsi
ja kiroan itseäni
ja elämääni
ja sinua
ja mietin
minkä ihmeen tähden
kaikista ihmisistä
maailmassa
juuri sinuun
minun piti rakastua
Vapisen..
10
353
Vastaukset
- tee.
Vaikuttava, tehoava kuvaus, naisen puolelta, jota mies ei ehkä näe. Ei ilman sanoja.
- vergeet-mij-niet
on se huono puoli, että ne merkitsevät eri asioita eri ihmisille. Olisi aina niin paljon helpompaa jos tulisi varmistettua toiselta sanojen merkitys. Toki aikuisena pitäisi olla helpompaa vaihtaa ajatuksia, siis pitäisi. :)
- ram73
upeasti kirjoitettu.
- vergeet-mij-niet
sinulle, mukavaa, että pidit.:)
- runo64-1
...sinä sitä rakastumista päättänyt
vaan sydämesi hihii.
no tuosta keskimmäisestä kappaleesta
voisi päätellä lievää turhautumista,
kyseenalaistamista olevan ilmassa
mutta rakkaus on silti mahtavin
ja vienyt pyörteisiinsä sinut.
hyvä rakkausruno sinulta
jossa ei ole hempeilyä
vaan sitä arkisempaa puolta tavallaan.
hyvä upea vergeet...!!!- vergeet-mij-niet
ehkäpä niinkin, itse näen sen ennemminkin kiukkuna kaikkia tilanteita, epäoikeudenmukaisuutta, ja esteitäkin kohtaan, joita elämä tuo tullessaan, toki voi turhautumiseksikin sanoa. Eihän sitä rakastamasta lakkaa, vaikka kaikki ei täydellisesti sujukaan, ja silloin täytyy antaa höyryn tulla ulos, jotta taas jaksaa yrittää.:)
tilanteen koska tämä on ihan totisinta totta tänäkin päivänä,siihen ei vain pidä alistua.Runosi kertoo kuinka kipeää rakastaminen voi tehdä,sitä satutetaan ketä rakastetaan.Taitavasti olet sanat valinnut. Kiitos!
- vergeet-mij-niet
tässä oli ihan keskustelu taustalla. Kun liian paljon kasaantuu omaan niskaan, jokin voi olla se viimeinen pisara, ja itse ei jaksakaan. Kuten jo mainitsin R-64:lle, eihän rakkaus lopu siihen, että kaikki ei suju täydellisesti, välillä vaan on pakko kertoa miltä tuntuu. :)
- lindalinda1
tämä runo vie jalat alta koskettavuudellaan,
riipaisee sieluun asti - huh !
Sanattomaksi vetää v-m-n.- vergeet-mij-niet
hyvä, että välittyy tunnelma, eipä ole tullut turhaan kirjoitettua. Kiitos, kun luit ja kommentoit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565450Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387- 1141647
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2441637- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3271164Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3221157