olen saanut omaamelta hyvin ristiriitaisia vaitoksia!
Onko Muhammed taivaassa
5
353
Vastaukset
- Jumala taivaassa?
Kun eivät ole nähneet siellä kumpaakaan: Ei taivasta, eikä Jumalaa.
- ja Jeesus.
Koko israelin kansa naki, mutta vain savun.
Mooses naki.
Nostredamus naki.
pian naemme kaikki!
- kuin Jeesus
markus 12,25
Jeesuksen taivaassa ei nussita!
siela neitsyet pysyy neitsyeina!
-muslimi ei viihtyisi siella minuuttiakaan. - juissssi
se pedofiili joutui helvettiin!
- pelkkä p
M. ei hyväksynyt Jeesuta vapahtajana, vaan kieltää kirjoituksissaan niin Sovituksen ja jopa itse Ristiinnaulitsemisen ja Ylösnousemuksenkin.
-Ei siis voi vedota taivastenportilla niihin.
Vanhan Testamenti säädösten mukaan (pelkästään 10 käskyä):
-"Älä pidä muita jumalia" - jo M. aikana allah erotettiin Raamatun Jumalasta (alunperin allah on ollut arabien kuun jumalan nimi: myöhempien aikojen keksintö oli väittää nimen olevan vain substantiivi). Raamatussa mainitaan Jumalan nimi. Se ei esiinny missään kuraanissa.
-"Älä Tapa". M. tiedetään tappaneen ja kehotaneen kannattajiaan ja seuraajiaan veritekoihin.
-"Älä Himoitse..." Naisten lisäksi M oli himo mammonaan...
M. ei edes suorittanut pyhiinvaellusta, otti enemmän vaimoja kuin itse salli muille (kurannista), piti alkoholista, joten kaverilla on oman uskontonsakin puitteissa vaikea päästä.
Tosin sanoen: ei vaikuta hyvältä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225304- 254498
- 282621
- 342284
- 372028
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101214