Onko liian aikaista mennä kihloihin?

Rakastunut_nainen_

Minä ja minun rakas avopulisoni olemme olleet yhdessä seitsemän kuukautta ja minä tahtoisin ottaa hänen kanssaan askeleen eteenpäin ja mennä kihloihin, mutta minä mietin vain, että olisiko se liian aikaista noin seitsemän kuukauden seurustelun jälkeen? Kertokaa mielipiteenne...

7

2923

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen-

Päinvastoin,menkää jos haluatte.

• Vaimo!

naimisiin kahdeksankuukauden yhdessäolon jälkeen!

• Lukihäröinen

Ekaks muutetaan yhteen, sitten mennään naimisiin ja sitten vasta kihloihin. Meillä sekvenssi meni juuri päin vastoin.

Eiköhän sitä tehdä lupaus avioliitosta eli kihlaus ennen yhteenmuuttoa mieluiten.

älä kysy aikaa, kysy yhteensopivuutta. Ei ole ajan hampaan testin vertaista.

• Seriously? Seriously!

Ensinnäkin, tiedäthän että kihlaus on sopimus siitä, että pari menee naimisiin?

Niin, varsinaisesta asiasta. Jos tunnet tarvetta kysyä tuota asiaa anonyymillä nettipalstalla vierailta ihmisiltä, jotka eivät tunne puolisoasi ja sinua, on liian aikaista. Et ole valmis, koska et luota omiin mielipiteisiisi. Taidat olla kovin kovin nuori vielä.

• naimisiin, niin sitten

tiedätkö mitä kihlat tarkoittaa? Sehän on siis sopimus vihkimispäivästä. Ei mitään muuta. Jos olette valmiit sopimaan hääpäivän (ei nyt ehkä päivän tarkkuudella välttämtätä ,jos sellaista ei ole), niin miks ei. Jos ette, niin menkää kihloihin sitten, kun olette valmiit sopimaan päivän.

Jos olette menossa kihloihin ilman mitään tietoa ja halua puhua hääpäivästä, niin ne eivät ole oikeat kihlat. Niille on ihan oma terminsäkin eli teinikihlat (olkoot teinejä or not).

En menisi kihloihin, jos ei kiinnostaisi mennä oikeasti naimisiin ja sopia päivää. Muutenhan sillä kihloihin menemisellä ei ole mitään virkaa.

• Rakastunut_nainen_

Kyllä minua ainakin kovasti kiinnostaisi mennä oman kummppanini kanssa naimisiin ja sopia jopa hääpäivänkin hänen kanssaan ja se olisi varmaan siinä kesäkuussa, koska me molemmat pidämme kesästä ja kesähäät olisivat varmaan meille molemmille oikein mieluisat. :)Ja kyllä me rakastamme toisiamme, mutta minä en vain ole koskaan ennen kosinut ketään joten se hermostuttaa minua siksi aikalailla...

• ...
        Rakastunut_nainen_ kirjoitti:

Kyllä minua ainakin kovasti kiinnostaisi mennä oman kummppanini kanssa naimisiin ja sopia jopa hääpäivänkin hänen kanssaan ja se olisi varmaan siinä kesäkuussa, koska me molemmat pidämme kesästä ja kesähäät olisivat varmaan meille molemmille oikein mieluisat. :)Ja kyllä me rakastamme toisiamme, mutta minä en vain ole koskaan ennen kosinut ketään joten se hermostuttaa minua siksi aikalailla...

itse menin juuri kihloihin. seurustelua takana puolisen vuotta. en usko, että sillä yhdessä ollulla ajalla on loppujenlopuksi merkitystä. vaan sillä miltä susta itestäsi tuntuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7545
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4163
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3675
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2456
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2378
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40