..Kone :)
Mukavia muistoja. Harmi ettei täällä ole mitään retro-kone palstaa, mutta lähin on tämä.
http://www.youtube.com/watch?v=I0LRPMuQ8Wk
Jonkin sortin mac-kloonihan se tämäkin oli ja kyllä sitä oli ihan haltioissaan kun 1980-luvulla tämän koneen sai :) Oli se mahtavaa..
Tässäpä mun eka..
10
1049
Vastaukset
- ap.
Huvittaa että tuossa videossa on saman näköinen tuo hiiren kursori vielä kuin tässä Mac OS X:ssä myös ;)
- sulla..
Onko sulla vielä tallella toi?
- ap..
Eipä ole enään. Mitä nyt emulaattoreilla joskus virkistellyt muistoja :)
- ATARIFORCE
...PASKA.
- ap...
Tein tämän biisin Gauntlet II pelin musiikista (Atari ST peli) :)
http://www.knubits.com/music/track-01.mp3 - ST :!!!!
on Tie, Totuus ja Elämä
- 3mice
tuli nuoruus mieleen! Mulla on noita vielä kaksi kunnossa olevaa, tai toinen on jopa ST1040; hurja tykki. Värimonitorikin pelittää vielä, pelejä ja ohjelmia laatikollinen, kruununa Notator musasofta, joka oli aikanaan tosi kallis. Midi-expanderikin löytyy...hmmmm....tarttisko joku moisia?
- st
3mice kirjoitti:
tuli nuoruus mieleen! Mulla on noita vielä kaksi kunnossa olevaa, tai toinen on jopa ST1040; hurja tykki. Värimonitorikin pelittää vielä, pelejä ja ohjelmia laatikollinen, kruununa Notator musasofta, joka oli aikanaan tosi kallis. Midi-expanderikin löytyy...hmmmm....tarttisko joku moisia?
Kiinnostaisi.
Olisitko luopumassa? - 3mice
st kirjoitti:
Kiinnostaisi.
Olisitko luopumassa?mitä ne tuolla komerossa muumioituu. Olisko just tommonen keskusyksikkö mielessäs vai joku softa?
- st
3mice kirjoitti:
mitä ne tuolla komerossa muumioituu. Olisko just tommonen keskusyksikkö mielessäs vai joku softa?
Laitatko meiliä
reikar75@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396885
- 323888
- 453270
- 342834
- 162652
- 372228
- 162176
- 342040
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482027- 341920