Dark Water, kommentteja?

Dawson

Katsoin eilen Dark Waterin. Eli Hideo Nakatan, alkuperäisen Ringin ohjaajan, uusimman DVD-julkaisun.

Ei hakannut Ringua, mutta loppupuolella oli kyllä omat pelottavat hetkensä, kunhan ensin alkuosan laahaavista henkilöesittelyistä päästiin. Suht persoonallinen kauhumätkäisy kuitenkin.

Onko täällä kuinka paljon ihaajia / vihaajia?

6

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyoshiro

...mutta kuten sanoit, ringulle ei pärjää sitten alkuunkaan. Lupaavalta kyllä vaikutti ja oli ihan jännittäväkin muutamassa kohdassa. Loppuratkaisu oli myös hyvä.

Pisteet 3/5.

• tykkäsin

Tykkäsin kyllä Dark Waterista.
        Ne "alun kyllästyttävät henkilöesittelyt" olivat minusta mielenkiintoisia ja tunnelmaaluovia.
        Ja se punainen kassi, se oli pelottava! Olin aivan paniikissa, hehee.
        Ringu on jäänyt näkemättä, ainoastaan Ameriikan versio on nähty siitä, joten ei voi verrata.
        Antaisin 4/5 pistettä. Olen siis eri mieltä kuin aiemmat kirjoittajat. Vaikuttikohan asiaan se, että olen nainen, ja samaistuin päähenkilöihin aika pahasti.

• Dawson
        tykkäsin kirjoitti:

Tykkäsin kyllä Dark Waterista.
        Ne "alun kyllästyttävät henkilöesittelyt" olivat minusta mielenkiintoisia ja tunnelmaaluovia.
        Ja se punainen kassi, se oli pelottava! Olin aivan paniikissa, hehee.
        Ringu on jäänyt näkemättä, ainoastaan Ameriikan versio on nähty siitä, joten ei voi verrata.
        Antaisin 4/5 pistettä. Olen siis eri mieltä kuin aiemmat kirjoittajat. Vaikuttikohan asiaan se, että olen nainen, ja samaistuin päähenkilöihin aika pahasti.

Sorruin kyllä vääränlaiseen sanavalintaan kun puhuin laahaavista henkilöesittelyistä. Tottakai niitä pitää olla ja yleensä ne ovat tempoltaan vähän rauhallisempia. Niin että mielestäni tässä Dark Waterin tapauksessa puhuttaisiin aluksi enemmänkin ihmissuhdedraamasta, joka saa kauhuleffan aineksia vasta lopussa.

Ja pitkästä aikaa meikäläistä jopa pelotti kauhuleffaa katsellessa.

Niin että kyllä minäkin Dark Waterista ihan pidin.

• RING

Dark water oli loistava elokuva.
      alku peränen ring0 oli kyllä aika surkea ja ei niin pelottava ku se jenkki versio ring.

• Anonyymi

LIITTYKÖ TÄÄ DARK WATER 2002 VERSIO ELISA LAMIN KUOLEMAAN

• Anonyymi

OIS KYL KIVA NÄHDÄ TOI JOSKUS

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      317
      8133
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      99
      6379
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      174
      3683
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      72
      2529
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      40
      2450
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      45
      2263
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2176
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2024
    9. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      89