Coupe 2.0 / 2.7 kokemuksia?

harkinnassa

kulkupuoli ja äänet varmasti paremmat V6 mallissa, mutta kait 2litrasellakin pärjää.
miten käytännön kulutuslukemat, onko paljon eroa? onkos näitä suomessa yhtään rakenneltu?

11

5037

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoja
    • on surkea.

Todella onnettomat tehot mutta suuri kulutus. Noiden moottorien teho ero on vain 30hv.

• v6 antaa äänet

Auto on nätti se uudempi malli . 2 l koneella ajaa kaikki ajot mutta ei ole oikein ns munaa.
      2.7 konetta voi hiukan piristää jos tarvetta. Bensa palaa kyllä mutta sen voi laskea mitä on valmis maksamaan. Toiveena hyundain uusi 3.3 250hvn sonatan konen coupeen tehot kasvaa kulutus pienenee.

Autossa ei ole vikaa ainoastaan ettei ole imagoltaan urheiluauto mutta se ei ole vika.

• Hienoja

Tahtoo tuollaisen :-)

• Coupe on hyvä

Olen Coupeilla ajanut neljä vuotta, joista kolme ensimmäistä juuri tuolla V6:lla.
      Neljän talven kokemuksella totean, että lämmin auto talvella ja aina on käynnistynyt kovillakin pakkasilla. Tuo V6 on moottorina varsin luja ja ainoa isompi huolto oli jakohihnan vaihto 120 tkm kohdalla.
      2-litrainen on kevyemmän keulansa ansiosta tasapainoisempi ajaa talviliukkailla, mutta kyllä V6 oli myös hyvä ajettava talvella. Ainoa asia mitä olen minäkin kuullut mahdollisista ongelmista, on ollut V6:n kytkin, joita on vaihdettu takuuseen. 2-litraisella ei tätä ongelmaa ole ollut. Suosittelen molemmilla koneilla.    

• Auto.

Niitä kytkin-, tai oikeastaan vauhtipyöräongelmia oli alkupään autoissa, eli 2002-2004. Näissä uudemmissa Coupeissa ei tätä vikaa enää ole.

• Anonyymi

Vaimolla ollut v6 automaatti 14 vuotta.Liian hyvä auto ei sellasta kannata tehdä.Huollossa yrittävät särkeä ehjää autoa.Ensimmäinen katsastus katsastusmies oli kysynyt pidätkö 15 vuotta.Vaimo oli vastannut kyllä.Vie sitten massaukseen.Asumme nyt maalla ja ostin vaimolle toiseksi autoksi maasturin.Hyundai jäi edellisenä talvena mahastaan kiinni lumihankeen.Tuli kunnon pakkaset -35 maasturi ei käynnistynyt.Hyndai lähti kuin palmunalta.Koneen äänet ei olleet kivat .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6925
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3908
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2092
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      1980
    Aihe