kehoni ja alkoholi ?

onnetonta :((.

Hei, toivoisin että joku osaisi neuvoa täällä "ongelmaani" kun mikä siinä on, ettei mulla mene melkein mikään alkoholi alas, juon kyllä, mutta melkeen pakottamalla itseni juomaan. Pari viikkoa sitten, oksensin, taisin juoda liian nopeasti. No siitä jäi "trauma" joten ajattelin että nyt en todellakaan juo enää ainakaan kuukauteen, no kävi kuitenkin niin että ystäväni järjesti suuret bileet tossa tänä perjantaina.

Kun alotin juomaan, ajattelin että ei, nämä ei tuu menemään alas. Kaveri teki jonkun drinkin ja käski juoda sitä, join sen, tosi hitaasti ei edes päähän noussut, eikä omatkaan, mitä nyt kerkesin omia hiljalleen juoda. No, luovutin jo illan suussa ja lähdin pois, ei ihmiset, jotka ovat humalassa ja heillä on hauskaa jaksa katsella yhtä nurkassa mököttävää :)

En nyt tiedä mitä tähän muuta kertoa, no kerroin yleistietoja jos niistä on apua, oon 50/168. Molempia viime juomakertoja ennen en ole syönyt lounasta, vain tyyliin leivän. Plus, että ei mulla silleen ennen ole ollut mitään ongelmia, alas on mennyt vaikka en tykännytkään. Ja täytän pian 18v, joten haukkujilta ei kiitos vastauksia.

9

878

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkkkkkk

Saanen udella, että miksi pitäisi juoda, jos ei pysty?

Ei se alkoholin käyttö ole pakollista ja ilman sitäkin voi olla hauskaa.
      Mielestäni jotain on pielessä, jos suurin ongelma on se, että alkoholia pitäisi juoda pakosta. ;)

• absolutisti.....

on kyl aika sairasta jos on "pakko" juoda alkoholia :D
        mikä vittu teitä vaivaa?

• sdfdsafad
        absolutisti..... kirjoitti:

on kyl aika sairasta jos on "pakko" juoda alkoholia :D
        mikä vittu teitä vaivaa?

no se vaivaa jos kaverit on kännissä niin luuletko että siihen läppään pääsee mukaan selvinpäin? ja sitäpaitsi kännissä on kiva olla juoda ja oksentaa... joo nyt meni sepi kumpulaikseks : p perjantaina baariin kaikki!

• nimimerkki--.

mitä juotavii et pysty juomaan? lonkeroi? siiderei? vai ylipäätään kaikkea?

Mul on kaveripiirist ihan samanlaisii kokemuksii, ja ne on aina menny ajan kans ohi. Itekki muistan ku joskus pari vuotta sitten join itteni aika tukeviin, ja sen jälkeen ei kyllä maistunut vähään aikaa:D

Jos ongelma haittaa sua tosi paljon, ni kannattaa kokeilla jotai juotvaa mikä ei muistuta sua niist juotavist mitä joit sillo kun sait ''trauman''. Mut ajan kanssa menee kyl muutenkin ohi et ei mitään hätää.

• FDSPLI

On vain hyvä asia. Sinusta tuskin koskaan tulee alkoholistia. Itselläni oli sama ongelma, yritin pakottaa itseni totuttelemaan siihen, mutta aina se oli yhtä vastenmielistä. Nyt en enää yritä.

Oon miettiny että se on geeneissä, kenellä on taipumusta alkoholiin.
      Kuulin tässä äskettäin kun Isäni kertoi että hän ei ole oppinut tykkäämään viinasta eikä oluesta, kovista yrityksistä huolimatta, vain ne pakolliset kuviot juhlissa. Äitini ei ole koskaan maistanutkaan.

Sitten vielä toinen juttu. Lapsena pari kaveriani vannoi että ikinään eivät ala juomaan (Isät alkoholisteja) Ettei heidän lapsien tarvitsisi kärsiä niin kun heidän on pitäny. Nyt juovat että joka viikonloppu että kanttuvee. Varmaan heidänkin lapsensa joutuvat kärsimään samallalailla.

• elimistösi vastustaa sitä. laimenna lisää. tai älä juo, saat parhaat likat tai pojat.

• dasdsadsa

saat parhaat likat ja pojat?!?! siis täh! absolutistit on siis parhaita vai?! : ppp

• adasds

kokeile juoda jotain muuta mikä ei maistu sille juomalle mistä sait sen "trauman" mullakin oli joku vuos kaks sitten silleen etten voinu juoda lonkeroja kun ne rupes ällöttää liikaa kun olin oksentanut sillo aika paljon. pelkkä lonkeron haju sai mulle ällöttävän olon, eli siirryin silloin juomaan bissejä ja nyt lonkerot menee taas

• larmani

Kun ja jos tuntuu, että on pakko dokata, käytä niin laimeita sekoituksia kun on mahista - dokaa hitaasti ja lopeta heti jkos pahalle tunttuu - anna ajan kulua...

-larmani-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4953
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      672
      4188
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2311
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2067
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1878
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1461
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      91
      1164
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94