olisiko kenelläkään täällä tiedossa joitain Rakkausloitsuja ?
olisin kiitollinen, jos joku kertoisi toimivan loitsun, sillä olen päätäni myöten vajonnut rakkauteen samalla luokalla olevaan poikaan ...
Hän kyllä huomioi minut, mutta en oikein osaa * lukea * häntä ... olen jopa pyytänyt häntä olemaan kanssani, mutta hän ei ole ikinä vastannut ... aina kun olen pyytänyt häntä, hän ei vastaa mitään ja lähtee ... :<
minulla on pieni epäilys, että hän pitäisi minusta myös, muttei uskalla myöntää sitä ... hän niin ihanan ujo
Rakkausloitsuja ???
Rakastunut tyttönen
3
1109
Vastaukset
- Xinatra
Magian kanssa pitää olla suhteellisen varovainen. Vaikka loitsuja kyllä voi löytyä vaikka kuinka monta valmiina ja omia loitsuja kehitellä itse, kehotan miettimään, tahdotko todella sitoa ko. henkilön itseesi rakkausloitsulla vai pikemminkin pyytää mahdollisuutta tutustua häneen paremmin ja katsoa, kohtaavatko kemiat. Harkitsemattomilla teoilla voi olla vakavatkin seuraukset...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447246
- 324028
- 553533
- 463052
- 172776
- 372248
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482226- 162226
- 442214
- 462181