Salamajärven...

... kansallispuistosta

kokemuksia.

Se olisi yhtenä vaihtoehtona ensikesän pienelle vaellukselle.
Kokemuksia sieltä kaipaan.

8

1088

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jutajainen

Siellä sain naisvaeltajalta "herkkupussia"

• Blimunda

Kiva kun sait herkkupussista, jossa oletan olleen tummaa suklaata, kuivattuja hedelmiä ja pähkinöitä. Koetas itse tehdä myös energiapatukoita itse....puhun nyt oikeista patukoista. Näyttävät koiranpökäleiltä mutta antavat rutkasti energiaa. Talvivaelluskin onnistuu leikiten oikeilla sapuskoilla.

• jutajainen
        Blimunda kirjoitti:

Kiva kun sait herkkupussista, jossa oletan olleen tummaa suklaata, kuivattuja hedelmiä ja pähkinöitä. Koetas itse tehdä myös energiapatukoita itse....puhun nyt oikeista patukoista. Näyttävät koiranpökäleiltä mutta antavat rutkasti energiaa. Talvivaelluskin onnistuu leikiten oikeilla sapuskoilla.

herkkupussissa oli valikoima erilaisia karkkeja.

• herkkupussi
        jutajainen kirjoitti:

herkkupussissa oli valikoima erilaisia karkkeja.

on ? ettei vaan sitä.

• Blimunda

Itse olen käynyt vain kerran ja talvella. Hiihtelimme ja vedimme ahkioita. Nukuimme teltoissa...meitä oli isompi seurue. Säät oli keväällä mahtavat ja näimme mukavasti lintuja, esim. lauman pulmusia. Siellä on hyviä taukopaikkoja...niitä oli muistini mukaan 3. Mutta kannattaa hakea tietoa ja toimia sen mukaan. Muualtakin kuin täältä. Hauskaa reissua...varatkaa ruokaa ja välipaloja tarpeeksi mukaan. Tarpeeksi energiapitoista että jaksaa mennä ja pysyy lämpöisenä paremmin.

• Blimunda

Siitä reissusta että menin Salamajärven rantaan ja pyörin siellä väkkäränä (iso järvi). Ja startti olikin Koirajärven vierestä (jos nyt muistan järven oikein, ei ole karttaa itsellä). Kantsii ostaa kartta ja kompassikaan ei hallaa tee.

• kartta..
        Blimunda kirjoitti:

Siitä reissusta että menin Salamajärven rantaan ja pyörin siellä väkkäränä (iso järvi). Ja startti olikin Koirajärven vierestä (jos nyt muistan järven oikein, ei ole karttaa itsellä). Kantsii ostaa kartta ja kompassikaan ei hallaa tee.

on Maanmittauslaitoksen maastokartta 1:50000 P423. Siitä selviää aika paljon. Tervesilmäinen ei tarvitse vielä suurennuslasia karttaa katsoessaan.
        Tuolta voit tilata (tai tulostaa omiin tarkoituksiisi, katso käyttöehdot!)

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/koordinaatit/koordinaatit.html?map.x=351&map.y=353&cx=2534962&cy=7021136&scale=40000&tool=siirra&styles=normal&lang=FI&tool=siirra

• Miku2340

Olen ainakin muutamia kertoja patikoinut peuranpolulla joka menee salamajärven kansallispuiston läpi eli on merkattu reitti ja suomaisemaa sekä pitkospuita on riittävästi jopa liikaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7014
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3367
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2107
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2068
    Aihe