Joukkokiusaaminen

Työelämässä kaiken kokenut

Joukkokiusaaminen ja tahallinen häiriköinti työpaikalla on rikos. Jos työantaja ei sitä pysty heti selvittämään, asiat pitkistyvät ja mutkistuvat.
Missään tapauksessa sellainen käytös ei viestitä hyvää mainetta maailmalla. Porukalla kiusatulle "naaretaan", joskus jopa luottamusmiehenkin ollen siinä mukana. Törkeää!

27

2032

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikä ole

työsuojelupiiristäkään paljon apua kun istuvat monien työpaikkojen johtoelimissä.
      Kuka sitä nyt omaan pesäänsä paskoisi?

• 7072x

Joskus on ihan tosissaan miettittävä mitä kautta nämä hommat linkittyvät, kun mukana jälkiä peittelemässä on aikaisemissa puheenvuoroissa mainittujen lisäksi työterveyshuoltokin.

• Anonyymi
        7072x kirjoitti:

Joskus on ihan tosissaan miettittävä mitä kautta nämä hommat linkittyvät, kun mukana jälkiä peittelemässä on aikaisemissa puheenvuoroissa mainittujen lisäksi työterveyshuoltokin.

Kiusaajien väliset suhdeverkostot ovat hyvin mielenkiintoisia. Jännästi linkkejä löytyy sinne sun tänne, myös AVIin, työterveyshuoltoon, .. Etevimmät perseilijät oikein vihjailevat ja uhkailevat uhrejaan kertomalla tuttavistaan. Täytyy sanoa, että parin vuosikymmenen aikana työterveys on saatu niin hyvin työnantajien liekaan, ettei henkilökohtaisille suhteille ole tarvetta. Toimistolääkärit ovat juuri sitä mieltä, mitä työnantaja milloinkin toivoo.

• Anonyymi

Avin pomot voivat myös istua samoissa herrakerhoissa kuin työpaikan pomopirut. Vapaamuurareissa vaikkapa.

• Nimetön

Minun työpaikassani työsuojeluvaltuutettu oli työpaikan kiusaaja......

• Anonyymi

Samoin minun ex- työpaikassani siivousfirmassa.

• myös meillä?

Olen uusi ja teen yövuoroa, en tule erään kanssa toimeen koska jäänyt niin monta kertaa valehtelemisesta kiinni, myös jo minulle. Ollut talossa pidenpään, ja vahva porukka takana, taistella täytyy.....mutta en perk... periksi anna, katsotaan, kuka viimeiseksi käkättää.....

• tiedetään

tuon kaiken kokeneena ja vähän enemmänkin. Eniten kaduin, että otin aikoinaan määräaikaisen osapäivätyön vastaan päätyäkseni naurunalaiseksi.a

• Anonyymi

Olen joutunut joskus kesken työpäivän lähtemään turvaan K-kauppaan.

Silakka.

• Anonyymi

Tällaisen kansan on syytäkin kuolla sukupuuttoon. Onneksi se tapahtuu nyt.

• Anonyymi

Mitenpä sitä voisikaan sellaiseen vaikuttaa mikä tapahtuu selän takana? Yksi psykopaatti muokkaa jostakin hovinsa mielessä fantasiahahmon. Kukaan ei tunne oikeasti, mutta ei väliä...

• Anonyymi

Olen ollut pitkään tuollainen fantasiahahmo. En voi tietää, mitä kaikkea paskaa minusta puhutaan. Korviini on kantautunut vain osa. Olen kuulemma huutanut jopa suurelle johtajalle ja tietysti työkavereille sekä asiakkaille. Sanottu on myös, että varastelen milloin mitäkin ja olen kova puhumaan paskaa :D :D :D

• Anonyymi

Lestadiolaiset on pahimpia kiusaajia

• Anonyymi

Saksalaiset ja usalaiset

• Anonyymi

Tämä on erityisen totta: Kun ongelmia ei selvitetä ajoissa ja niille ei tehdä mitään, niin ne pitkistyvät ja monimutkaistuvat, ja saavat aivan järjettömät mittasuhteet. Lopulta jostain tietystä ihmisestä sitten tehdään syntipukki, vaikka ongelma on alunperinkin ollut muualla.

• Anonyymi

Näin on tapahtunut myös Scanialla Lahdessa

• Anonyymi

Kyllä noin on! Entiset ja nykyiset luottarit, työsuojeluasiamiehet ja muut jonnenjoutavat ammattiosaston toimikuntahäiskät ihan pahimmasta päästä.

Lyöttäytyvät kimppaan ja suojelevat toisiaan ristiin poikki. On nähty ja koettu.
      Sitä jaetaan nuoria naisia kahvipydässä omiin joukkoihin ties mihin tarkoitukseen ja silmätikuksi otetulle luvataan ainakin vanhimmat ja tukevimmat.

Sitten vain silmät kiiluen tuijottamaan nuorten naisten leggingsverhottuja pyllyjä ja napapaitatisuja. Oma "pocahonttas" on parhaassa tapauksessa pahimmalta räkyttäjältä karkaamassa kanootista.

• Anonyymi

Hullujen yhteiskunta

• Anonyymi

Myös idioottien yhteiskunta.

• Anonyymi

Lestadiolaiset harrastavat yhteisöväkivaltaa

• Anonyymi

tuo ihmetyttää että onko ihmiset niin pahviaivoja että tämmöiseen ei puututa?

• Anonyymi

Turun perintämies kiusaa!

• Anonyymi

Olihan perintämiehen mukaan 2 vuotta kestäneet tietomurrot ihan selväjärkisten toimintaa? Muista lääkitys!

• Anonyymi

Kuullostaa ihan porilaiselta siivousfirmalta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7155
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3998
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      52
      3473
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2988
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2766
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2216
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2187
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2183
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      44