Kerran kuulin piispa Whippelin puhuvan Minnesotassa.Hänet tunnettiin "Intiaanien apostolina".Hän lausui nämä kauniit sanat:"Kolmekymmentä vuotta olen pyrkinyt näkemään Kristuksen muodon niissä,joiden kanssa olen ollut eri mieltä."
Kun tämä henki täytää meidät,varjellumme ahdasmielisyydestä,välinpitämättömästäsietämisestä ja kiihkeästä kostonhalusta. Silloin tehoaan ei menetä todistuksemme Hänestä,joka ei tullut sieluja hukuttamaan vaan pelastamaan.
W.H. Griffith Thomas
Kirjasta:Virtoja erämaassa 18.maaliskuuta
Todistuksemme Hänestä
4
237
Vastaukset
Toit huomion arvoisen asian kehiin.
Syytä jokaisen tiedostaa tuo, toimien tietysti sen mukaisesti.
Kiitos sinulle!- e.k-i
Lähetys-saarnaaja Mauri Wiksten (Keniassa) on myös sanonut.
Kumpaa katselemme. "Katselemmeko kristityssä uutta luomusta Kristuksessa.
Vai vanhaa luomusta/luontoa.
Tämän käsittäminen on auttanut minua paljon suhtautumisessani itseeni,mutta myös uskovaisiin.
Jos jollakin vanhaluonto pääsee välillä valtaan,ja ehkä loukkaa minua.
Ajattelen hän on vain samanlainen kuin minäkin,jonka vanha-luonto ei pyhity. e.k-i kirjoitti:
Lähetys-saarnaaja Mauri Wiksten (Keniassa) on myös sanonut.
Kumpaa katselemme. "Katselemmeko kristityssä uutta luomusta Kristuksessa.
Vai vanhaa luomusta/luontoa.
Tämän käsittäminen on auttanut minua paljon suhtautumisessani itseeni,mutta myös uskovaisiin.
Jos jollakin vanhaluonto pääsee välillä valtaan,ja ehkä loukkaa minua.
Ajattelen hän on vain samanlainen kuin minäkin,jonka vanha-luonto ei pyhity.Tulee luettua tätä Virtoja erämaassa päivittäin.Viime sunnuntai meni taas työn merkeissä.Soittelen tulevana sunnuntaina jos ei kutsua tule.Siunausta sinulle ja vaimolesi.kyllä Jeesus on hyvä.
- e.k-i
jussila55 kirjoitti:
Tulee luettua tätä Virtoja erämaassa päivittäin.Viime sunnuntai meni taas työn merkeissä.Soittelen tulevana sunnuntaina jos ei kutsua tule.Siunausta sinulle ja vaimolesi.kyllä Jeesus on hyvä.
Varmasti hyvä kirja jota luet. Ei muuta kuin työn iloa sinnepäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927