Rakkauden aamu kasteisen maan
kyyneleet kasteen nähdä mä saan,
käteni kaulasi ympäri vien
mulle näytätkö rakkauden tien?
Iho vain peitteenä vartalosi
kätesi etsien uumallani,
hyväillen löytyvi virtojen vuo
sydän mettä rakkauden juo.
Irti ei päästäisi kumpainenkaan
onne,iloa rakkauden maan,
malja on täytetty tiedän mä sen
oli kerta tuo ensimmäinen.
Sanoja lausuttu ei yhtäkään
huulias suudellen lähelles jään,
aamu on raikas kasteisen maan
polun uudelleen käydä kai saan?
RAKKAUDEN ENSIMMÄINEN AAMU
6
256
Vastaukset
- lindalinda1
ei tarvita aina sanoja, kehojen ja silmien kieli
voi puhua enemmän kuin kymmenet sanat.
Maljasi/runosi on täytetty kauniisti puhuvin sä-
kein, joissa viihtyy kuka tahansa. Ja rakastan
suorastaan näitä riimisäkeitäsi.
Lukunautinnosta kiittää linda.riittää läheisyyden tunne ja lämpö,ilman lausuttuja sanoja.Sanaton rakkaus on kuin linnun siiven kosketus,hellä ja luokseen kutsuva. Kiitos taas Sinulle linda.
- lindalinda1
halausm kirjoitti:
riittää läheisyyden tunne ja lämpö,ilman lausuttuja sanoja.Sanaton rakkaus on kuin linnun siiven kosketus,hellä ja luokseen kutsuva. Kiitos taas Sinulle linda.
voiko tuota enää kauniimmin sanoa.
Täydensit vastauksellasi vain herkkää runoasi,
kiitos. lindalinda1 kirjoitti:
voiko tuota enää kauniimmin sanoa.
Täydensit vastauksellasi vain herkkää runoasi,
kiitos.mut kai tänikänen saa lukihäiriön laittaa emmentaalitaudin piikkiin? Kiitos Sinulle linda
lisäyksestäsi.
- Mysteriet
Nautittavaa luettavaa - kertakaikkiaan !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806