Luulenpa olevani
ehdottomasti
sitä mieltä
mitä mieltä
yleensä ollaan
Vai onkohan siinä
mitään mieltä
Jos äänestetään
saatan sanoa
jaa jaa
tai sitten ei
Ehkä
Jos minulta kysytään...
12
390
Vastaukset
kuumaa puuroa.Erittäin taitavasti asettelet sanasi.Tässä voisi olla,ehkä?Kaiketi,luulisin jaa,jaa mahdollisesti,kylläkin.Kiitos lukuhetkestä.
- Mysteriet
Ehdottomasti on - kiitoksen paikka !
- Flaika
Sanon juueituu (tuleepahymiö)
- Mysteriet
Juutuu tumii und überkiitos tujuu tuu...
ah
- Miekko
Onpa hyvin kirjoitettu.. Ja asia on tärkeä, mietinnän arvoinen, vaikka onkin kirjoitettu pilkkeen kanssa. Mitä mieltä oikein olen asioista ja miksi?
Eipä kai kukaan ole immuuni toisten vaikutukselle. Oma mielipide tai ajatusmaailma on parhaimmillaankin vain kompromissi.
Suuria asioita kepeällä kynällä. Tällaisista teksteistä tuntee hyvän kirjoittajan.- Mysteriet
Sinä näet syvemmälle!
Kiitän
- lindalinda1
jaa, ei, tyhjiä, poissa.
Moon poissa ja Sää - Sää ole vakaasti ja tanakast
siellä. Onneks runoines, joista jokainen on ko
uus helmi mu kaulanauhas ja sytämmes.
Ovela runo.- Mysteriet
Jaa-a
Ei kai
jne...
Ja kommentistas - siitä mä tykkään erityisen paljon - notta Kiitos !
- Belethiel
Jaa jaa, joko tai, tai sitten ei, siinä pulma.
Johan taas mainion sanojenpyöritysrunon taioit tänne, täähän etenee kuin politiikkojen jutut. Kiitän aamupäivän piristeestä.- Mysteriet
Joskus on niin hitsin vaikea päättää... =)
Kiitos!!
- oio
Kyllä vuan, suatatkos tuon selevemmin ilimasta. Että soppii ymmärtee miten vuan haluttaa. Oun kuullunna jonnii huastavan jottaen vastuun siirtymisestä kuulijoelle...mitä lienöö, katteellisten panetteluva varmaannii.
- Mysteriet
Vastuu lukijalle siirtyy oitis pisteen jälkeen =)
Kiitos !
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816