Miten se tulee tehdä pokerisaitin avulla? Sekä lahjoittaja, että saaja rekisteröityvät ja millä tasolla tulisi pelata ja mitä apuohjelmaa käyttäen tilitys olisi tehtävä? Olen kuullut softasta joka laskee hyvän häviämishetken.
RAHAN SIIRTO PIMEÄSTI
4
621
Vastaukset
- ajoittui syntymään
Jos et edes keksi miten rahasi dumppaat, niin ammu itseäsi pyllyyn.
- poker4ever
nettipokerin kautta pestään paljon rahaa
- pylly69
poker4ever kirjoitti:
nettipokerin kautta pestään paljon rahaa
mitävittua nää selität??
ei kyllä ikinä oo mun korvaa tullu sanaakaa rahanpesusta nettipokerissa, vaikka oon 6-7v pelannu ja selannu erittäin aktiivisesti joka foorumia...
kyllä niitä luiottokorttitietoja jokku superhakkerit hyvin harvalta on pölliny, ja troijalaisen ujuttanu koneelle että näkee hupissa vihun kortit, mutta ei siellä mitää rahaa pestä :D - vaan pestään
pylly69 kirjoitti:
mitävittua nää selität??
ei kyllä ikinä oo mun korvaa tullu sanaakaa rahanpesusta nettipokerissa, vaikka oon 6-7v pelannu ja selannu erittäin aktiivisesti joka foorumia...
kyllä niitä luiottokorttitietoja jokku superhakkerit hyvin harvalta on pölliny, ja troijalaisen ujuttanu koneelle että näkee hupissa vihun kortit, mutta ei siellä mitää rahaa pestä :Djos kympin uutisissakin niin on sanottu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1137378Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705901- 955064
- 524335
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494146- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283778- 433644
- 552972
- 422467