Elikkä omistan Topfieldin tallentavan boksin ja ongelmana on, etten saa PS2:sta toimimaan. Ohjeiden mukaan PS2:n scart tulisi vain liittää boksiin, jonka mukaan se olisi toimintakuntoinen. Kuitenkin olen selannut kaikki kanavat AV-kanvia myöden, mutten ole löytänyt PS2:n kuvaa. Olenkin miettinyt, että pitäisikö tv:stä lähteä haarautuva scart, mikä jakaantuisi boksiin ja pleikkariin, eikä niin, että boksista jakaantuu (boksissa siis kaksi paikkaa) telkkariin ja pleikkariin scart-paikat? Vai olenkohan kenties unohtanut jotain?
Toivon mukaan selostuksestani joku ymmärsi jotain :p
Topfieldin boksi ja PlayStation
6
971
Vastaukset
- -tila..
toimiiko pleikka digiboksin kanavalla kun räppäät digiboksista virrat poikki?
yleensä ottaen se kyllä kannattaisi kytkeä scartilla telkkariin kun ainakaan kaikissa bokseissa ei ole rgb-läpivientiä vaan vain heikkolaatuisempi svcs..
niitä on sellaisia scart-jaottimia jossa saa kytkimellä valittua haluamansa laitteen.- valmiustilaa..
>>kun räppäät digiboksista virrat poikki?>>
siis tarkennuksena että laitat digiboksin valmiustilaan digiboksin kaukosäätimen virtapainikkeesta. - pari juttua
valmiustilaa.. kirjoitti:
>>kun räppäät digiboksista virrat poikki?>>
siis tarkennuksena että laitat digiboksin valmiustilaan digiboksin kaukosäätimen virtapainikkeesta.Et kertonut tarkemmin boksisi mallia, mutta ainakin TF5100:n läpivienti toimii riippumatta siitä, onko boksi valmiustilassa vaiko virrat päällä. Myös RGB menee läpi.¨Läpiviennin toimiminen edellyttää myös sitä, että VCR-scartiin kytketty laite lähettää ohjaussignaalia.
Jos boksin töpseli on irti seinästä, ei läpivienti toimi. - lisähuomautus
pari juttua kirjoitti:
Et kertonut tarkemmin boksisi mallia, mutta ainakin TF5100:n läpivienti toimii riippumatta siitä, onko boksi valmiustilassa vaiko virrat päällä. Myös RGB menee läpi.¨Läpiviennin toimiminen edellyttää myös sitä, että VCR-scartiin kytketty laite lähettää ohjaussignaalia.
Jos boksin töpseli on irti seinästä, ei läpivienti toimi.Onhan telkkari varmasti TV-scartissa ja pleikkari VCR-scartissa?
pari juttua kirjoitti:
Et kertonut tarkemmin boksisi mallia, mutta ainakin TF5100:n läpivienti toimii riippumatta siitä, onko boksi valmiustilassa vaiko virrat päällä. Myös RGB menee läpi.¨Läpiviennin toimiminen edellyttää myös sitä, että VCR-scartiin kytketty laite lähettää ohjaussignaalia.
Jos boksin töpseli on irti seinästä, ei läpivienti toimi.Jep, tuo TF5100 mulla on. Tuota VCR-scarttia en näemmä ollut ottanut huomioon, nyt toimii! Kiitoksia!
Ja tosiaan mulla toimi vain, jos boksi on valmiustilassa.- JohnTD
kalm4ri kirjoitti:
Jep, tuo TF5100 mulla on. Tuota VCR-scarttia en näemmä ollut ottanut huomioon, nyt toimii! Kiitoksia!
Ja tosiaan mulla toimi vain, jos boksi on valmiustilassa.Tuon SCART läpiviennin saa toimimaan myös silloin kun boksi on päällä kun painaa kauko-ohjaimesta muistaakseni sitä "satelliitti" näppäintä siinä kauko-ohjaimen yläpäässä. Käyttöohjeessa on tästä maininta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7395003Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192125MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401898- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711493OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941154