Kevään askelissa
hiljainen toive
kohdata tuleva
ilman pelkoa
sinun kanssasi
Hiljainen toive
7
211
Vastaukset
- uneliain
sinulla kaunis hiljainen toive.
- vergeet-mij-niet
toive, vaan elämä ei tuppaa takeita antamaan, pelotta tulevaa kohti-asenteella kuitenkin eteenpäin. Herkkä, kuin kuiskaus ikään kirjoittamasi, miellyin kyllä isosti tähän.
- lindalinda1
ja kuiskauksesi on kuultu - kaunis.
- tiedät kuka
kevät tulee
sitten kesä
sinun kanssa
voitaisiin
tehdä
meidän linnunpesä
jos vain
haluat
sellaista
kanssain
siis mun vain
olen sun
ikuisesti
ymmärtäjä
minun rakkaimpain
-oothan säkin mun-
pirun monta kysymysmerkkiä:
??????????????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391889En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421377Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81181
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80919