www.myspace.com/sampowerorchestra
Moro!
Elikkäs, aavistuksen progressiivista heviä ja hard rockia soittava S.P.O. on rumpalia vailla - niin kuin nokkelimmat teistä saattoivat otsikosta jo arvata.
Entinen rumpali jätti ISON aukon täytettäväksi.
Etsimme laaja-alaista soittajaa täydentämään "Valoa ja varjoja" -konseptiamme ja nyt on elämäsi tilaisuus astua mukaan remmiin, joka tähtää korkealle!
Ehdottomia vaatimuksia ovat:
-Hyvä taimi/groove
-Intohimo/kunnianhimo
-Prioriteetit, sitoutuminen ja asenne kohdallaan
-Dorkamaisuus (DORKAILU on S.P.O:n tavaramerkki!)
-Ymmärrät musiikkialan realiteetit, mutta olet silti valmis panostamaan uraasi
-Avoimuus/ennakkoluulottomuus sekä ihmisten että musiikin suhteen
Ei muuta kuin ääninäytettä (ja vaikkapa kuvaakin) tulemaan osoitteeseen:
samuli.turunen@gmail.com
Notta semmosta. Sehän oli kuin paraskin treffi-ilmoitus. =P
T: Samuli/Sam Power Orchestra
Ps. Tätä tilaisuutta ei kannata hukata, jos ymmärrät, mikä potentiaali tässä bändissä piilee. ;-)
Sam Power Orchestra etsii uutta rumpalia!
Sam Power
1
261
Vastaukset
- jjpv
Juu elikkäs oisin kiinnostunut tästä eli oon 14 vuotias nivalalainen rumpali oon soitanut rumpuja noin 7vuotta soitto perustuu hard rockiin ja heviin oon myös soittanut paljon power metallia eli tupla kompintkin onnistuu hyvin,jos ootte kiinnostuneita niin lähettäkkää mailiin viestiä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117255Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625199- 954864
- 524015
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493966- 2203854
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283558- 413183
- 522799
- 412367