Kuitunen: "Summa on kuitenkin valtion budjetissa niin pieni, ettei Suomen talous siiihen kaadu"
No miksi sitä sitten on aluperin pitänyt sitten edes periä, jos se kertynyt määrä on mitätön/pieni.
;) vink vink
"Summa on pieni"
2
317
Vastaukset
Taloussanomat sen tietää.
Puhe on puolesta miljardista mummosta, ja sata tuhatta muuta ennen 2006 maahantuotua autoa mukaanluettuna yhteensä miljardista Suomen markasta (160-200 miljoonaa €). Mitäpä jos meistä jokainen tuottaisi tai välillisesti aiheuttaisi työnantajalleen tämän, ja lisäksi loputonta mielipahaa meille autonuittajille, korjaajille ja kolareissa loukkaantuville?
Älä osta yhtään autoa Suomesta, ennen kuin autovero lopullisesti haudataan. Nyt testataan, kannattaako kenenkään kannattaa Jyrki Boyta seuraavaan hallitukseen... pikku vinkki valtiovarainministerille.
http://www.taloussanomat.fi/liikenne/2009/03/19/autoverovirkamies-en-tehnyt-80-miljoonan-laskua/20097406/139?posted=1&offset=110&article=1#3153148
Jos virkamies syyttää tuomioistuinta huonosta toiminnasta, hän ylittää valtuutensa. Ei virkamiehen tehtävänä ole ARVOSTELLA lakeja, vaan NOUDATTAA niitä. Nääs muuten hän syyllistyy virkavirheeseen, kuten havaitaan tapahtuneen. Hassuttelijat vaan selittelemästä pois - päätös ei ole sekava eikä huono vaan tosi hyvä ja reilu ja kansalaisten yhdenvertaisuuden mukainen. Nyt on aika antaa mahdollisuus kansalle oppia lain ja oikeuden kunnioittamista. Ja Hessulle fudut eikös?- Säälittävää selittelyä
Vielä vastineessa EYT:lle Suomen valtion edustajat anelivat, että mahdollinen (luoe: varma) tuomio ei olisi takautuva, sillä mahdolliset (lue: vuorenvarmat) korvaukset aiheuttaisivat Suomen valtiolle vakavia vaikeuksia:
"54 Mainittu jäsenvaltio täsmentää tältä osin, että mahdolliset verojen palautusta koskevat vaatimukset voisivat aiheuttaa sen talousarviolle vakavia taloudellisia seurauksia, joiden määräksi arvioidaan noin 80 miljoonaa euroa, ja että palautusvaatimusten käsittely yksitellen veisi useita vuosia."
Hessu: "En se minä ollut. Ja jos olinkin niin ei se minun syyni ollut. Ja jos olikin niin ei ainakaan vitsaa saa antaa."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889