Mistäköhän löytäisin tauluja, joissa on itkeviä lapsia, siis ei aitoja, vaan kopioita myytävänä? ketkä niitä on maalannut?
itkevä poika taulu
7
1289
Vastaukset
- keräilijä
tarkoitat varmaan bruno bragolinin tauluja, tai painokuvia itkevistä lapsista. Kerään itse niitä. Tuntuvat olevan aika kiven ja kannon alla, mutta itse olin löytänyt niitä sattumalta aina joskus kirpputoreilta yms. tauluista/taiteilijasta löytyy lisätietoa pääosin kyllä englanniksi googlesta hakusanalla bragolin
- Kummissaan
Minulta löytyy seinältä nykyään Itsevä Poika- taulu. Maalarina Mike Gordon (ei kuitenkaan se basisti:)
En ole löytänyt maalarista kuitenkaan mitään tietoa. Oiskos jollakin muulla? Taulu on ostettu Tukholmasta 50- 60- luvun vaihteessa jostain galleriasta. - p.salste
Kummissaan kirjoitti:
Minulta löytyy seinältä nykyään Itsevä Poika- taulu. Maalarina Mike Gordon (ei kuitenkaan se basisti:)
En ole löytänyt maalarista kuitenkaan mitään tietoa. Oiskos jollakin muulla? Taulu on ostettu Tukholmasta 50- 60- luvun vaihteessa jostain galleriasta.et tarkoita bragolinin originaaleja töitä vai oletko voittanut lotossa tai olet muuten erittäin varakas siinä tapauksessa jos olet hankkimassa originaalia bragoliinia sveitsissä on yksi mahdollisesti tarjolla tosin hintaa en osaa suoralta sanoa muuten taiteilia on Bruno Amadio joka käytti nimeä Bragolin espanialainen syntyi 1911 ja kuoli 1981 jos olet edelleen kiinostunut voit jättää viestin niin otan yhteyttä jos originaali kiinnostaa.
- tepa R
p.salste kirjoitti:
et tarkoita bragolinin originaaleja töitä vai oletko voittanut lotossa tai olet muuten erittäin varakas siinä tapauksessa jos olet hankkimassa originaalia bragoliinia sveitsissä on yksi mahdollisesti tarjolla tosin hintaa en osaa suoralta sanoa muuten taiteilia on Bruno Amadio joka käytti nimeä Bragolin espanialainen syntyi 1911 ja kuoli 1981 jos olet edelleen kiinostunut voit jättää viestin niin otan yhteyttä jos originaali kiinnostaa.
Öljyväritöitä voi tilata verkosta.. ainakin http://www.arttailor.com on laadukas ja helppokäyttöinen palvelu. Onnistuu esim. vanhoista maalauksista tai vaikka omista valokuvista
- asiasta tietoinen
tepa R kirjoitti:
Öljyväritöitä voi tilata verkosta.. ainakin http://www.arttailor.com on laadukas ja helppokäyttöinen palvelu. Onnistuu esim. vanhoista maalauksista tai vaikka omista valokuvista
luulen että tässä tapauksessa on kyse originaaleista ei kopioista tai jäljennöksistä
- taulut
hei minulla on kumpikin poika ja tyttö taulu
- klli49
Minulta löytyy taulu jossa on itkevä poika, itse en tarvi sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707